Op vakantie kun je toch ook luisteren? Ik ga dit jaar weer naar Vegas maar toch aardig wat uurtjes meegepakt vorig jaar.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:20 schreef alopio het volgende:
Hmmmm...nu het bijna begint toch wel weer veel zin in. Waarom moest ik ook alweer een vakantie plannen tussen kerst en oud & nieuw?
Vegasquote:Op zaterdag 21 december 2019 11:24 schreef asco het volgende:
[..]
Op vakantie kun je toch ook luisteren? Ik ga dit jaar weer naar Vegas maar toch aardig wat uurtjes meegepakt vorig jaar.![]()
En heerlijk in het vliegtuig geluisterd, dat was Prachtig.![]()
... hoe ging dat in zn werk?quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:24 schreef asco het volgende:
Als een echte fokker op de hotelkamer blijven, vragen of roomservice je eten bij de deur wil achterlaten en de hele dag Top 2000 luisteren en op Fok posten.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:24 schreef asco het volgende:
[..]
Op vakantie kun je toch ook luisteren? Ik ga dit jaar weer naar Vegas maar toch aardig wat uurtjes meegepakt vorig jaar.![]()
Op de mobiel meekijken/posten is altijd wel een beetje meh.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als een echte fokker op de hotelkamer blijven, vragen of roomservice je eten bij de deur wil achterlaten en de hele dag Top 2000 luisteren en op Fok posten.
Zoiets hebben we in 2009 gedaan in Finland, 200 kilometer boven de poolcirkel.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als een echte fokker op de hotelkamer blijven, vragen of roomservice je eten bij de deur wil achterlaten en de hele dag Top 2000 luisteren en op Fok posten.
Cool.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets hebben we in 2009 gedaan in Finland, 200 kilometer boven de poolcirkel.
We verbleven daar vanaf 24 december in een hotel in Luosto, het was vrijwel de hele dag pikkedonker en er was niet veel te beleven, omdat er nauwelijks sneeuw lag.
Open haard dan maar aan en de meegebrachte laptop met speakers bracht uitkomst...
Vanwege de sneeuw (sneeuwscooteren, hondensleeën e.d.) en het Noorderlicht.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Cool.
Maar waarom ga je daar in godesnaam in december naartoe?
Was dat maar waarquote:
Ja eens, in de avond kan dat sowieso, overdag niet veel tijdquote:Op zaterdag 21 december 2019 11:24 schreef asco het volgende:
[..]
Godver....je raad nooit waar ik zit...quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege de sneeuw (sneeuwscooteren, hondensleeën e.d.) en het Noorderlicht.
Beide ontbraken echter in de week dat we er zaten...![]()
Daarnaast hebben we ons vooraf simpelweg vergist in hoe donker het er was.
Slechts van 10 tot 14 uur had je wat licht achter de horizon, waar de zon dus niet bovenuit kwam...
Goede les was dat...
5 jaar later ging MadMaster naar Aruba!quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege de sneeuw (sneeuwscooteren, hondensleeën e.d.) en het Noorderlicht.
Beide ontbraken echter in de week dat we er zaten...![]()
Daarnaast hebben we ons vooraf simpelweg vergist in hoe donker het er was.
Slechts van 10 tot 14 uur had je wat licht achter de horizon, waar de zon dus niet bovenuit kwam...
Goede les was dat...
quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Godver....je raad nooit waar ik zit...
Finland
quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Finland
Met een beetje geluk kom je die broers van Crowded House tegen!quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:47 schreef alopio het volgende:
Finland
Dat deden we al eerder, we hebben de Antillen nu in totaal 15 keer bezocht.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
5 jaar later ging MadMaster naar Aruba!
Maar Las Vegas?quote:
Oh da's een goede tip, ik vlieg volgende week zondag naar NYquote:
Kan me voorstellen dat daar prachtige natuur te vinden is. Wil daar zeker wel een keertje heen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:01 schreef TheVulture het volgende:
Fins Lapland trouwens, zo magisch mooi
We gaan daar (onder andere) oudjaar vieren met vrienden.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar Las Vegas?
Wat is daar zo speciaal deze tijd van het jaar?
Ik ben er getrouwd, ben er 1 keer daarna terug geweest en dat was voorlopig wel even genoeg.
De USA is al zo plastic, Vegas is dat in het kwadraat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |