quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:02 schreef Yolk het volgende:
Hier een kaartje met populairste nummer per gemeente, als ik het goed heb. Ik verveelde me.
Scherpquote:Op zaterdag 21 december 2019 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar, ik heb wel een foutje ontdekt
https://www.pino112.nl/top2000/altijd.php
Daar is de kolom voor 2019 hetzelfde als 2018.
quote:Meest voorkomende artiesten in 2019.
Artiest - Aantal
The Beatles - 36
Queen - 35
Komt door twee 'duetten' met George Michael en David Bowie. Die zijn bij Pino aangemerkt als een andere artiest.quote:Op zaterdag 21 december 2019 09:05 schreef MadMaster het volgende:
Is dit juist in het overzicht van Pino?
[..]
[ afbeelding ]
Zover was ik inmiddels ook, database-/query technisch krijg je dat dan.quote:Op zaterdag 21 december 2019 09:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Komt door twee 'duetten' met George Michael en David Bowie. Die zijn bij Pino aangemerkt als een andere artiest.
Dit is hopelijk geen metafoor?quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En je miniatuur-tractors nog oppoetsen
Ah, goeiemorgen, die had ik niet gezienquote:Op zaterdag 21 december 2019 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zover was ik inmiddels ook, database-/query technisch krijg je dat dan.
Zie de post boven die van jou...
Ja dan zou ik dit soort duetten nog weer moeten koppelen aan beide 'hoofdartiesten'.quote:Op zaterdag 21 december 2019 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zover was ik inmiddels ook, database-/query technisch krijg je dat dan.
Zie de post boven die van jou...
Meppel is net het dorp uit Asterix & Obelix en biedt dapper weerstandquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:02 schreef Yolk het volgende:
Hier een kaartje met populairste nummer per gemeente, als ik het goed heb. Ik verveelde me.
Nederland is homofoobquote:Op zaterdag 21 december 2019 09:45 schreef peaceman het volgende:
Erg slecht jaar voor Marvin Gaye trouwens alle 5 minstens 145 plaatsen gezakt.
Dat wordt wat als hij ooit voor de dodenbonus gaatquote:Op zaterdag 21 december 2019 09:16 schreef cafca het volgende:
Als je samenwerkingen meetelt is Paul McCartney de meest voorkomende artiest, lijkt me
Op gender? Of mag dat niet? Culture club mag wel in een onzijdig lijstje.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:22 schreef Pino112 het volgende:
Nog een feitje; de grootste daler:
Marvin Gaye met Let's Get It On, van 1209 naar 1996. Dit is een verschil van 787
https://www.pino112.nl/top2000/daler.php
(Klikken op de kolomnaam voor sortering)
Hebben jullie misschien nog ideeën voor nieuwe pagina's? Dan zal ik kijken of ik het mogelijk kan maken.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 10:43 schreef alopio het volgende:
Lijst van Pino is gewoon DE lijst, de andere statistieken zijn leugens en Fake News
Nee hoorquote:Op zaterdag 21 december 2019 09:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is hopelijk geen metafoor?
Beginnersfout.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:20 schreef alopio het volgende:
Hmmmm...nu het bijna begint toch wel weer veel zin in. Waarom moest ik ook alweer een vakantie plannen tussen kerst en oud & nieuw?
Daar moeten Fok!kers tussenzitten.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:22 schreef Koen66 het volgende:
en hebben collega's de dagen gekaapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |