Kersen trauma hier.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:12 schreef Molo het volgende:
Ben je allergisch of vind je kersen 'gewoon'vies?
Hahaha, ja van jou weet ik hetquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kersen trauma hier.
Moest ze altijd plukken. Pokkedingen.
Verse wafels met ingemaakte kersen, slagroom en cacao poeder on topquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Verse wafels![]()
Met dikke slagroom en gesmolten chocolade of kersen
Jum!quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verse wafels met ingemaakte kersen, slagroom en cacao poeder on top![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:12 schreef Molo het volgende:
vies is een groot woord.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:12 schreef Molo het volgende:
Dan kan ik me voorstellen dat je er een hekel aan hebt.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kersen trauma hier.
Moest ze altijd plukken. Pokkedingen.
Ik ben onderweg!!!quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verse wafels met ingemaakte kersen, slagroom en cacao poeder on top![]()
Oh monchoutaart mag je sowieso houden. Ik hou niet van zulksoortige taartenquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vies is een groot woord.
Geen liefhebber
monchoutaart ook altijd met een hoek zonder kersen voor mij
Waarom heb ik geen schuilkelderquote:
Ik geloof je!quote:
Drank klinkt ook aanlokkelijkquote:
Chocolademelk met rumquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Drank klinkt ook aanlokkelijk
Morgen maar weer eens doen
Klinkt ook goed, maar beetje heftig zoet voor mijquote:
Niet zoete chocolademelk kopen danquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt ook goed, maar beetje heftig zoet voor mij
Ik ga wel aan de wijnquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Niet zoete chocolademelk kopen dan
Aflevering 2 hier.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:39 schreef Molo het volgende:
Zit goed smerige actie in die Witcher zeg
Aanrader dus?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:39 schreef Molo het volgende:
Zit goed smerige actie in die Witcher zeg
Ik vind het nog wel vooral een erg vreemde verhaallijn eigenlijkquote:
Wijnquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga wel aan de wijn
Niet al te zoete glüwein gaat ook goed trouwens
Weet ik nog nietquote:
Dat komt omdat je het verhaal niet kent vanuit boeken en spelletjesquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel vooral een erg vreemde verhaallijn eigenlijk
Ik lust alles. Liefst alleen geen Portugese, Duitse of Italiaanse wijnquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wijn
Rood
Wit is alleen leuk om mee te koken
Lolquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet ik nog niet
Zit wel een meisje in wat heftiger kan schreeuwen dan mijn dochter. En dat zegt wat
Ah, okquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat komt omdat je het verhaal niet kent vanuit boeken en spelletjes
Na aflevering 2 is iedereen beetje geintroduceerd en zo.
Lesser evil of the two...quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, ok
Nou, meid ging net dood aan een slagaderlijke bloeding die er niet echt duidelijk uitzag.
Doorgestoken door die knakker die haar daarvoor nog probeerde te redden.
Snap ik niet.
Dat soort dingen ook zeg maar 😅
Jawelllll, maar, maarquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
Ik zit twilight te kijken
Terwijl ik eigenlijk beter zou gaan slapen
Ja, maar er zijn grenzen hoorquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geen flikker op tv
Slapen moet van E.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En slapenheerlijk
Is ze weer beetje hersteld van operatie trouwens?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn grenzen hoorik de eerste film halfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:En slapenheerlijk
Jawel, af en toe nog wat pijn en ongemak.. maar goed. niks wat normaal handelen in de weg staat.quote:Is ze weer beetje hersteld van operatie trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |