Doodgedraaid op radio5, net als Vreemde Kostgangers en ook Danny Vera. Serieus, gewoon door de strot geduwd, geen ontkomen aanquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wie de neuk zijn Suzan & Freek?
Twee hele saaie mensen. Niet de moeite van het opzoeken waard.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wie de neuk zijn Suzan & Freek?
Is dat.. *hoort eerste noten* ja dat zit dus weer dagen in mijn hoofd..quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Met stip het meest vreselijke, irritante nummer van dit decennium.
Die stem.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Met stip het meest vreselijke, irritante nummer van dit decennium.
Tussen 2 en 3 jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Deutschland Rammstein
Zeker ook 's nachts in de playlist?
Zag net nog zo'n metal nummertje, zal ook wel precies in de nacht zijn
Ja, daar wordt wel gemanipuleerdquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tussen 2 en 3 jaSlayer weer tussen 3 en 4
Zegt veel over Marco...quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]... Margarita is ergens 450 ofzo en dat is duidelijk de beste van hem.
Dat heb ik ook nooit begrepen. Niet door te komen dat nummer.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:33 schreef ok01 het volgende:
Waarom de fuck staat Belfast Child altijd zo hoog![]()
Echt een intens zeiknummer vind ik dat
Prachtnummer, mag van mij veel hoger.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:31 schreef Tris het volgende:
Theme from Mahogany vind ik wel mooi dat die er in staat. Is de eerste single geweest die ik van mijn zakgeld had gekocht.
Yes-R niet noemenquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet zo negatief over Snelle allemaal. Snelle is top. Beste blanke Nederlandse rapper sinds Extince.
Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:33 schreef ok01 het volgende:
Waarom de fuck staat Belfast Child altijd zo hoog![]()
Echt een intens zeiknummer vind ik dat
Ben ik helemaal met je eens. Ik noteer hem voor volgend jaar.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Prachtnummer, mag van mij veel hoger.
Ik heb het met Echoes *vloekt in kerk*.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:34 schreef Tris het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit begrepen. Niet door te komen dat nummer.
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:34 schreef Tris het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit begrepen. Niet door te komen dat nummer.
Ben je nou serieus?!...quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet zo negatief over Snelle allemaal. Snelle is top. Beste blanke Nederlandse rapper sinds Extince.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |