De enige die de cover van Disturbed geniaal vindquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:11 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
"de enige"?
Bedoel je wel of niet bekend met S en G?
Avond was juist weer gestegen. Misschien omdat Boudewijn inmiddels meer bij het publiek van Radio 5 hoort dan bij het huidige Radio 2.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:11 schreef Fred_B het volgende:
Bijna alles van Boudewijn de Groot gaat omhoog en vaak hard ook. Was daar een reden voor?
houdjemondquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
De enige die de cover van Disturbed geniaal vind
Ja hoi!quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:08 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ik ben geen Boomer, maar ééntje uit de lost generation, maar....
wie zijn die millenials die deze slechte copie van het "best wel te pruimen origineel van S+G" zo waarderen. Wat is de meerwaarde die deze Metal-heren toevoegen?
Of zijn de millenials niet bekend met S+G?
Zelf niet op gestemd..quote:
Nou ja, hij doet het in de Top 2000 dus juist verbazingwekkend goedquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:12 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Avond was juist weer gestegen. Misschien omdat Boudewijn inmiddels meer bij het publiek van Radio 5 hoort dan bij het huidige Radio 2.
The Kik is heel wat theaters afgegaan in Nederland waarbij ze alleen nummers van Boudewijn de Groot speelden. Daar kwamen ze ook vaak in talkshows over praten (Beau, Pauw en dergelijke).quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:11 schreef Fred_B het volgende:
Bijna alles van Boudewijn de Groot gaat omhoog en vaak hard ook. Was daar een reden voor?
Hier ben ik niet op tegen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Imagine Dragons prima aan het dalen
Goed nieuws!quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Imagine Dragons prima aan het dalen
Ik had Henk met het origineel van The Sound Of Silence ook nog wel in de lijst verwacht.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:15 schreef Poppejans het volgende:
Floor en Henks positie vond ik beetje tegenvallen, dacht wel dat half NL daar met mij op zou stemmen
Elan VAN Nightwish vind ik dan weer verbazingwekkend hoog. Wel erg tof, daar niet van
Ok, hoe dan ook een goede zaakquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
The Kik is heel wat theaters afgegaan in Nederland waarbij ze alleen nummers van Boudewijn de Groot speelden. Daar kwamen ze ook vaak in talkshows over praten (Beau, Pauw en dergelijke).
Ja, ik ook! Deed hij echt enorm goed en ook die video werd veel bekekenquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had Henk met het origineel van The Sound Of Silence ook nog wel in de lijst verwacht.
Sommige artiesten hebben er heel wat voor overquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:19 schreef Berkery het volgende:
Talk Talk heeft een aardige push gekregen.
Nummer 2000 is juist een reden voor heel veel mensen om er het jaar erop nog op te stemmen. Heel veel nummers halen het na 1 jaartje 2000 het jaar erop gewoon nog steedsquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:12 schreef FlyingEagle het volgende:
Crosby, Stills & Nash - Suite: Judy Blue Eyes, staat nu op 2000. Die ligt er volgend jaar er ook eruit denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |