Wellicht een paar onderpresterende darters? @Vincent en @Benitoquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://happymag.tv/got-a(...)people-to-play-orcs/
Lelijke mensen gezocht allen.
Frituren in Mount Doom met Vinnie.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wellicht een paar onderpresterende darters? @:vincent en @:benito
twitter:DickBoereboom twitterde op vrijdag 20-12-2019 om 18:10:30@LangeToepie #rtl7darts ik zit met een dilemma. Meneer klaasse heeft iets gedaan wat niet mag en dan stel ik het heel netjes. Het slachtoffer is ook familie van je beste darter. Als ik dan gister inschakel op RTL7 zit meneer vrolijk aan de desk mee te praten. Raar toch. reageer retweet
#Dilemmaquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:32 schreef KennyPowers het volgende:
twitter:DickBoereboom twitterde op vrijdag 20-12-2019 om 18:10:30@:LangeToepie #rtl7darts ik zit met een dilemma. Meneer klaasse heeft iets gedaan wat niet mag en dan stel ik het heel netjes. Het slachtoffer is ook familie van je beste darter. Als ik dan gister inschakel op RTL7 zit meneer vrolijk aan de desk mee te praten. Raar toch. reageer retweet
Wie is Klaasse?quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:32 schreef KennyPowers het volgende:
twitter:DickBoereboom twitterde op vrijdag 20-12-2019 om 18:10:30@:LangeToepie #rtl7darts ik zit met een dilemma. Meneer klaasse heeft iets gedaan wat niet mag en dan stel ik het heel netjes. Het slachtoffer is ook familie van je beste darter. Als ik dan gister inschakel op RTL7 zit meneer vrolijk aan de desk mee te praten. Raar toch. reageer retweet
mtquote:
LangeToepie is Champions League-niveauquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:32 schreef KennyPowers het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat het een alterego is van iemand hier. Weet alleen dus niet wie.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
LangeToepie is Champions League-niveau
@Poepz0r @KennyPowerstwitter:DanDartsDawson twitterde op vrijdag 20-12-2019 om 17:39:00"I was here at half past 8 this morning"Mervyn King wins in a tie-break with Teehan at Ally Pally after taking a two set lead, but says he's had to put some work in to correct technical problems with his throw. #WHDartshttps://t.co/yNHlezGCxT reageer retweet
Zo dan!quote:
Terecht ook. FlodderGOD.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
maxi-mus gaat er KEIHARD in
@:Zipportal
@:Lenny_Leonard
@:onlogisch
Whitlock gaat choken tegen Wardquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:49 schreef El-Stinho het volgende:
@:poepz0r @:kennypowerstwitter:DanDartsDawson twitterde op vrijdag 20-12-2019 om 17:39:00"I was here at half past 8 this morning"Mervyn King wins in a tie-break with Teehan at Ally Pally after taking a two set lead, but says he's had to put some work in to correct technical problems with his throw. #WHDartshttps://t.co/yNHlezGCxT reageer retweet
Tranen in mn ogen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:49 schreef Coco. het volgende:
Ik lees nu de afscheidsbrief van Barney.
Het is allebei niksquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:57 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Whitlock gaat choken tegen Ward
quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:34 schreef Platinumgoat het volgende:
Is er trouwens een manier waarop Hopp & Van de Pas vanavond ALLEBEI het toernooi kunnen verlaten? Bestaat diskwalificatie in het darts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |