Zonder de grote Aad300 had ik nog nooit van hem gehoord.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
LangeToepie is Champions League-niveau
Vraag het aan Adrian Lewis.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:34 schreef Platinumgoat het volgende:
Is er trouwens een manier waarop Hopp & Van de Pas vanavond ALLEBEI het toernooi kunnen verlaten? Bestaat diskwalificatie in het darts?
Genoten van Evans?quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:49 schreef El-Stinho het volgende:
@:poepz0r @:kennypowerstwitter:DanDartsDawson twitterde op vrijdag 20-12-2019 om 17:39:00"I was here at half past 8 this morning"Mervyn King wins in a tie-break with Teehan at Ally Pally after taking a two set lead, but says he's had to put some work in to correct technical problems with his throw. #WHDartshttps://t.co/yNHlezGCxT reageer retweet
Ik was even weg.quote:
Dit jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:01 schreef Szura het volgende:
Zoveel last van de rug, knie en enkel maar wel lekker geld scheppen bij RTL
Walgelijke vent
Zijn dansje toch wel gezien?quote:
Dat heb ik gezien, ja.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:03 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zijn dansje toch wel gezien?
Dekker was smerig slechtquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik was in slaap gevallen en heb bijna de hele middagsessie gemist.
Hij hoeft enkel te zitten en bitterballen op te vreten dus dan kan hij zijn sterke kanten tonen.quote:
Heel verstandig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |