Jaaa een getuige!quote:
Hij kijkt haar nog steeds aan of ze een lekker broodje is.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
Oh dit enge stelletje![]()
Zouden ze nog samen zijn?
Hij beweegt nu wel veel meer.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij kijkt haar nog steeds aan of ze een lekker broodje is.
Ah, niks veranderd dusquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij kijkt haar nog steeds aan of ze een lekker broodje is.
Zij hebben gewoon Fok accountsquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:48 schreef Momo het volgende:
Lekker sociaal ongemakkelijk meteen het podium af rennen
Dat is waar Zala en Gasper zo snel heen rende dusquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat dachten ze daar in studio 2 eigenlijk, "er gaan hier drie vrouwen zitten dus we zetten de grootste schaal chocola ter wereld op tafel."?
Geen slechte gedachtequote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat dachten ze daar in studio 2 eigenlijk, "er gaan hier drie vrouwen zitten dus we zetten de grootste schaal chocola ter wereld op tafel."?
Ja nou ja, ik geef ze ook geen ongelijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is waar Zala en Gasper zo snel heen rende dus
En ze willen ook gewoon alle streams volgen!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is waar Zala en Gasper zo snel heen rende dus
Heb je zijn fake-wond nog meegekregen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:52 schreef Jane het volgende:
Die Sloveense presentator vertrouw ik voor geen meter. Die heeft een martelkelder thuis, denk ik.
Die zijn gewoon blij ook dat ze dit jaar niet weer meedoen. Kunnen ze gewoon weer lekker naar de hoofden kijken.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En ze willen ook gewoon alle streams volgen!
Nee!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb je zijn fake-wond nog meegekregen?
Sindsdien vertrouw ik hem inderdaad voor geen meter meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |