abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190557418
Eten bij Bombay Spice in Hengelo op 1 februari 2020:

* Lonaa
* PdeHoog+G
* Fles
* Z80
* Kaatje
* minilot
* Lucky_Strike+J
* Candaasje (ovb)
* Borisz (ovb)
* Uhmmpie
* Anthraxx
* DerLudolf
* mascara-klodder (ovb)
* Tele6 (klein ovb)
* Fietsie (zww)
Volgens Kaatje ook Sunny als ze kan/zin heeft :+
Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe.

[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 20-12-2019 16:41:08 ]
pi_190557436
Heh. Net (voor het eerst in mijn leven) een koperspiraaltje laten installeren en ik voel me instant een soort steampunk-cyborg! 8-) ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_190557459
Waarom spiraaltje mini ?

@Blues niersteen verwijderd ..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_190557517
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 15:54 schreef Barreltje het volgende:
Waarom spiraaltje mini ?

Resultaten uitgebreid dna-onderzoek door Erasmus vergen enkele maanden, ontzettend geen zin om weer aan de pil te gaan (zeer gehecht geraakt aan de dagen rondom mijn eisprong *) O+) en ik heb zowat liever géén seks dan seks met een condoom, dus de beste optie. :)
  Moderator vrijdag 20 december 2019 @ 16:02:40 #5
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190557604
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 14:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Verder moet je je even wat beter informeren.
Ja ja, dat zeggen flat earthers ook :Y
Met Duitsland gaat het natuurlijk dramatisch economisch gezien en Spanje heeft een economie om je vingers bij af te likken.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_190557709
Ik vind het koningshuis op historisch en ceremonieel vlak wel knus, maar zou er verder geen traan om laten als het verdween. Een koningshuis met daadwerkelijke macht vind ik eigenlijk onmogelijk te verdedigen in de huidige tijd.
pi_190557763
Ik vind overigens dat mensen die de afgelopen tijd snoeihard The Crown hebben zitten bingen hun eigen mening over koningshuizen eigenlijk even een paar maanden met een korreltje zout moeten nemen ;) :+
pi_190557777
quote:
13s.gif Op vrijdag 20 december 2019 16:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Met Duitsland gaat het natuurlijk dramatisch economisch gezien en Spanje heeft een economie om je vingers bij af te likken.
Ik snap dat je kunt discussiëren over of een koninklijk huis financieel nut heeft. Ik denk zelf dat het elkaar weinig ontloopt. Maar dat je denkt dat er neven tot het koninklijk huis behoren en dus hun kapper vergoed krijgen en dat ze allemaal niet werken (en dat pasgeborenen kunnen kruipen) verbaast me toch echt. Ik verwacht van jou wel dat je je wat beter informeert. Voor jouw informatie, alleen Beatrix, WA met zijn gezin, Margriet en Pieter behoren tot het Koninklijk huis.

En uiteraard kunnen we zoiets niet met terugwerkende kracht afschaffen. Dat zou betekenen dat we de grondwet ongedaan moeten maken. We zijn gelukkig een geciviliseerde maatschappij. De grondwet afschaffen zou betekenen dat we op een lijn staan met landen als Venezuele en Zimbabwe.

Verder, als je zo anti-Oranje bent, zou ik stoppen met op de SGP te stemmen aangezien dat de meest koningshuisgezinde partij van Nederland is.
Spoilers!
pi_190557782
Thuis. O+ En de nieuwe ballen hangen in de boom. Blij mee. O+ Nu ben ik klaar voor dit jaar. Of Vondels moet nog met een geweldige aanbieding komen. :@

pi_190557798
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2019 08:59 schreef derLudolf het volgende: [..] Ja maar met een flesje Nivea van ¤1,50 word je ook wel schoon.
Jawel maar ruikt weer heel anders.
En ik douche toch ook nog weleens gewoon voor het lekker.

Als noeste kantoorarbeider is dagelijks schoon water ook genoeg om weer schoon te worden.
Daar is meestal geen zeep voor nodig.

Maar soms is lekker uitgebreid lang poedelen best lekker en dan mag daar ook wel een luxe geurtje bij.
pi_190557807
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 december 2019 16:14 schreef Myraela het volgende:
Thuis. O+ En de nieuwe ballen hangen in de boom. Blij mee. O+ Nu ben ik klaar voor dit jaar. Of Vondels moet nog met een geweldige aanbieding komen. :@

[ afbeelding ]
_O_

Fan van banaan, aardbei en ananas.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190557808
Mensen, ik heb vakantie *O*
Spoilers!
  vrijdag 20 december 2019 @ 16:16:41 #13
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_190557823
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 16:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O_

Fan van banaan, aardbei en ananas.
En Pac-Man.
pi_190557830
Ik moet toch wel echt iets zepigs mee onder de douche hebben als ik me schoon wil voelen als ik eronder vandaan kom. Lukt niet met water alleen.
pi_190557846
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 december 2019 16:14 schreef Myraela het volgende:

[ afbeelding ]
:D O+ Zo goed kitsch! ^O^
  Moderator vrijdag 20 december 2019 @ 16:19:24 #16
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190557879
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 16:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap dat je kunt discussiëren over of een koninklijk huis financieel nut heeft. Ik denk zelf dat het elkaar weinig ontloopt. Maar dat je denkt dat er neven tot het koninklijk huis behoren en dus hun kapper vergoed krijgen en dat ze allemaal niet werken (en dat pasgeborenen kunnen kruipen) verbaast me toch echt. Ik verwacht van jou wel dat je je wat beter informeert. Voor jouw informatie, alleen Beatrix, WA met zijn gezin, Margriet en Pieter behoren tot het Koninklijk huis.
Verwacht niet te veel, zorgt enkel voor teleurstellingen. Als je altijd hoort dat het koninklijk huis
Ze hoeven ook niet dood, ze mogen best blijven leven. Alleen niet zo riant op mijn kosten.

Alsof Bernard de F1 naar Nederland heeft gekregen omdat ie zo'n vlot montuur heeft.

Daarbij, elke partij heeft voor- en nadelen. Zelfs Groen-Links wil niet af van die profiteurs.
pi_190557882
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 december 2019 16:16 schreef Anthraxx het volgende:

En Pac-Man.
:D

Fortune cookie Pacman :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190557893
quote:
13s.gif Op vrijdag 20 december 2019 16:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Alleen al hier is het goed om: https://www.rtlnieuws.nl/(...)lem-alexander-maxima
Het opent deuren, geeft mogelijkheden.
Verder doen leden van het KH veel voor de schermen maar ook veel achter de schermen. Niet zozeer op zakelijk gebied maar op sociaal gebied.
En nee, het is vast niet leuk om lid van het KH (KFamilie) te zijn. Je hebt heel veel voordelen, maar ook veel nadelen. Je kan niets doen zonder dat de spotlights op je staan.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 20 december 2019 @ 16:20:40 #19
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190557917
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 16:15 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Jawel maar ruikt weer heel anders.
En ik douche toch ook nog weleens gewoon voor het lekker.

Als noeste kantoorarbeider is dagelijks schoon water ook genoeg om weer schoon te worden.
Daar is meestal geen zeep voor nodig.

Maar soms is lekker uitgebreid lang poedelen best lekker en dan mag daar ook wel een luxe geurtje bij.
Als je iets langer onder de douche blijft staan (ja, daar maak ik me schuldig aan) dan spoelt die geur toch net zo hard door het putje weer weg ;)

Ik ruik nooit zeep van het douchen eigenlijk.
pi_190557936
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 16:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik ruik nooit zeep van het douchen eigenlijk.
Ha, moet ik je even met Snow Fairy van Lush komen insoppen? Ben je minstens vierentwintig uur een snoepie van! *)
  Moderator vrijdag 20 december 2019 @ 16:22:21 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190557942
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 16:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Je kan niets doen zonder dat de spotlights op je staan.
Prins Andrew en Bernard (von Lippe BiSSterveld, red.) waren er tot op zekere hoogte redelijk goed in :7
pi_190557951
quote:
3s.gif Op vrijdag 20 december 2019 16:19 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Verwacht niet te veel, zorgt enkel voor teleurstellingen. Als je altijd hoort dat het koninklijk huis
Ze hoeven ook niet dood, ze mogen best blijven leven. Alleen niet zo riant op mijn kosten.

Alsof Bernard de F1 naar Nederland heeft gekregen omdat ie zo'n vlot montuur heeft.

Daarbij, elke partij heeft voor- en nadelen. Zelfs Groen-Links wil niet af van die profiteurs.
Jee weet dat het KH jou 20 euro per jaar kost?
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 20 december 2019 @ 16:23:11 #23
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190557970
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 16:21 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha, moet ik je even met Snow Fairy van Lush komen insoppen? Ben je minstens vierentwintig uur een snoepie van! *)
Deal :D
Hoe duur is ie, qua oppervlakte zal ik 3x jou zijn :P
  Moderator vrijdag 20 december 2019 @ 16:24:03 #24
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190557984
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 16:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Jee weet dat het KH jou 20 euro per jaar kost?
En de rest.
pi_190557992
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 16:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Deal :D
Hoe duur is ie, qua oppervlakte zal ik 3x jou zijn :P
Nah. Ik compenseer lengte met billen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties