EPO is verboden, dat zou jij als sporter moeten weten!quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:14 schreef Arch-Indar het volgende:
Eigenlijk moet de eerste epo zijn, en dan twepo en dan depo
Ik had het gisteren wel kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
EPO is verboden, dat zou jij als sporter moeten weten!
'chic' in deze zin.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is niet zo chique van je
Jij bepaalt helemaal niks in mijn bijzijn.quote:
Ja, staat toch duidelijk in de TT?quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Is dit het Budapestenaartopic? Voor ik weer niet weet waar ik ben.
Ja, niet echt jouw thuishaven.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Lekker bezig!quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik had het gisteren wel kunnen gebruiken.
Kut bergop fietsen.
Maar ben nu klaar!
Die moeite heb ik niet genomen. Moest hopje hebben.quote:
Want?quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die moeite heb ik niet genomen. Moest hopje hebben.
ANDERS KOST HET ME PUNTEN!quote:
Zoveel ben je nu ook weer niet waard.quote:
Doe eens niet zo naar.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zoveel ben je nu ook weer niet waard.
hopjequote:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja duurt nu wel heel lang hè
Is toch haske attent dat ik je elders opzoek, moeite doe, etc.quote:
Ja maar hoeft verder niet hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is toch haske attent dat ik je elders opzoek, moeite doe, etc.
Dit is de beste.quote:
Oké, ben ik weer weg.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar hoeft verder niet hoor.
Is 'ie in ieder geval voor Pasen vol.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:21 schreef DerRabbit het volgende:
Ben bang dat dit topic snel gevuld word met deze spammers
Er vallen maar weinig punten te halen hier.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:21 schreef DerRabbit het volgende:
Ben bang dat dit topic snel gevuld word met deze spammers
Jammer wel, heb wel zin in een volkoren puntje met kaas.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er vallen maar weinig punten te halen hier.
Dan maak/haal je dat.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer wel, heb wel zin in een volkoren puntje met kaas.
Even snel sprintje trekken naar de bakkerquote:
Tot zoquote:Op vrijdag 20 december 2019 14:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Even snel sprintje trekken naar de bakker
Dit is het Paastopic.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja, sorry meneer, was alweer weg.quote:
Ik ga straks als muis thuis is ook maar even inkopen doen voor het weekend. Maar nu eerst even rondje fietsenquote:Op vrijdag 20 december 2019 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo ook even boodschappen doen. Morgen is het natuurlijk de hel op aarde bij AH
Net terug en het is pure horror, GA NIET!!quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo ook even boodschappen doen. Morgen is het natuurlijk de hel op aarde bij AH
Waar word ik verwacht?quote:Op vrijdag 20 december 2019 15:41 schreef UitStraling het volgende:
Dadelijk lekker uit eten met het gezelligste clubje mensen op de planeet
Niets wat niet goed te maken valt met een drupje spuug en een bosje bloemen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit zet onze vriendschap onder druk
Geilquote:Op vrijdag 20 december 2019 15:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets wat niet goed te maken valt met een drupje spuug en een bosje bloemen.
Ik hoop juist zo lang mogelijk door te kunnen werken, ja of ik moet ooit futloos worden dan laat me maar vegeteren.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:00 schreef Karzai het volgende:
Kan ik misschien wat eerder stoppen met werken
Jawel ontelbare zowat maar vind het lekker om eerst te beunen voordat ik me laaf aan hobby's, werkt prima voor je geluksgevoel dat beloningssysteem.quote:
Ja als ik dat zou willen koop ik wel wat paarden om hun stront op te kunnen ruimen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:09 schreef Karzai het volgende:
Toen ik werkloos was heb ik vrijwilligers werk gedaan in een paarden opvang, dat was ook wel beunen die stallen uitmesten
Ja duh, alleen weet ik dat ik er 95 minder van geniet als ik er niet eerst iets voor doe.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:10 schreef Karzai het volgende:
Ben niet ambitieus, ik wil gewoon leuke dingen doen
Kan mijn karakter niet tegen, teveel dominante teringleier voor.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:15 schreef Karzai het volgende:
Die 2 jaar uwv uitkering heb ik geleefd hoor, fantastische tijd
Elke dag feest
Zou ik niet kunnenquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:15 schreef Karzai het volgende:
Die 2 jaar uwv uitkering heb ik geleefd hoor, fantastische tijd
Elke dag feest
Voor een maandje of 2 lijkt het me wel lekker, maar dan wel icm een studie of cursus ofzo. Moet wel iets om handen hebben dan waar ik aan kan werken wanneer ik het wil.quote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor een maandje of 2 lijkt het me wel lekker, maar dan wel icm een studie of cursus ofzo. Moet wel iets om handen hebben dan waar ik aan kan werken wanneer ik het wil.
Te laatquote:Op vrijdag 20 december 2019 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net terug en het is pure horror, GA NIET!!
quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te laatEn inderdaad, pure horror.
Mensen staan naar kruidenboter te graaien alsof er een hongerwinter aankomt.
Hier is alles 365 dagen per jaar openquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:37 schreef Karzai het volgende:
Kerst is pas woensdag en dan is de supermarkt ook open
Hier niet. Op Tweede Kerstdag wel ‘s middags. Dat vind ik al heel wat voor de bible beltquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:37 schreef Karzai het volgende:
Kerst is pas woensdag en dan is de supermarkt ook open
Wen er maar aan hahaquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier niet. Op Tweede Kerstdag wel ‘s middags. Dat vind ik al hier wat voor de bible belt
Dan zit ik tussen de extreme kakquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:37 schreef Karzai het volgende:
Ben 2e kerstdag alleen thuis, vind ik wel lekker eigenlijk
Heb ooit een kruisband ingescheurd gehad en tijdje een brace rondgelopen en een week herfstvakantie viel daar net in. Verveelde me in de week al zo erg dat blij was dat ik weer terug naar school konquote:
Ik ben er wel aan gewend. Al vond ik het in de stad wel lekker dat je elke dag naar de supermarkt kon.quote:
Familie?quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zit ik tussen de extreme kak
ik vind het wel handig vroeger gingen ze om zes uur dicht, toen kon ik na het werk alleen nog terecht bij een turkse mini market, of de avondwinkel waar alles veel duurder isquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er wel aan gewend. Al vond ik het in de stad wel lekker dat je elke dag naar de supermarkt kon.
Ik zie nu een landhuis voor me met geweien aan de muur, een groot haardvuur en een oprijlaan met Bentley’squote:
Nanny's, topkoks, neusje het glas in voor het nippen, haute couture van de dames vergelijken, zilverwerk tegen een kopje aan voor de toespraken, kleine roast, jawel.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie nu een landhuis voor me met geweien aan de muur, een groot haardvuur en een oprijlaan met Bentley’s
Snap ikquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ooit een kruisband ingescheurd gehad en tijdje een brace rondgelopen en een week herfstvakantie viel daar net in. Verveelde me in de week al zo erg dat blij was dat ik weer terug naar school kon
En zo ben jij opgegroeid? Ik ben erg wars van uiterlijk vertoon, dus voor mij zou het niks zijn. Het lijkt me wel gemakkelijk om veel geld te hebben.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nanny's, topkoks, neusje het glas in voor het nippen, haute couture van de dames vergelijken, zilverwerk tegen een kopje aan voor de toespraken, kleine roast, jawel.
Lekker jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er wel aan gewend. Al vond ik het in de stad wel lekker dat je elke dag naar de supermarkt kon.
Ik ben zelf in relatieve armoede opgegroeid, daarom denk ik dat het raar voelt.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En zo ben jij opgegroeid? Ik ben erg wars van uiterlijk vertoon, dus voor mij zou het niks zijn. Het lijkt me wel gemakkelijk om veel geld te hebben.
Hm ja, dan voel je je een beetje Assepoester op het balquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben zelf in relatieve armoede opgegroeid, daarom denk ik dat het raar voelt.
Strakke panty aan zodat mijn mannenbobbel goed opvalt en ik vermaak me wel.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm ja, dan voel je je een beetje Assepoester op het bal
dan voer jij het ballet uitquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strakke panty aan zodat mijn mannenbobbel goed opvalt en ik vermaak me wel.
Lasagnequote:Op vrijdag 20 december 2019 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat gaan jullie straks eten?
Nou ja, niet kant-en-klaar uit de magnetron, maar een pakje van wat is het, Honig ofzo.quote:
Ah oké. Dan telt het alsnog als zelf gemaaktquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, niet kant-en-klaar uit de magnetron, maar een pakje van wat is het, Honig ofzo.
half fabrikaat, je maakt wel de saus zelfquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, niet kant-en-klaar uit de magnetron, maar een pakje van wat is het, Honig ofzo.
Ja, want moest de lasagnebladen er apart bij kopenquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké. Dan telt het alsnog als zelf gemaakt![]()
Idem.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind het leuk dat CL hier af en toe is.
Gewoon bolognese lasagne?quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, want moest de lasagnebladen er apart bij kopen
quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:20 schreef Karzai het volgende:
Het is nu een wat leuker cafe geworden de hipsters hebben het binnen een jaar weer verkocht, nu een beetje meer voor de buurt
Aww jullie zijn lief.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:16 schreef UitStraling het volgende:
Ja maar daar is het wat stilletjes en MCH.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij komt oorspronkelijk uit R&P ticb
Dat krijg je als wel eens buiten R&P SC komtquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar daar is het wat stilletjes en MCH.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar daar is het wat stilletjes en MCH.
Whyquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, maar wel een levenslang zwakje voor de mens CL opgelopen lang geleden.
Op een meet?quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, maar wel een levenslang zwakje voor de mens CL opgelopen lang geleden.
Dan heeft hij waarschijnlijk weer een oneerbiedig voorstel gedaan dat verwijderd isquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:41 schreef bitterbal het volgende:
Ik had een quote alert van Haags maar geen post?
Waar?quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:41 schreef bitterbal het volgende:
Ik had een quote alert van Haags maar geen post?
Ik las iets over heftig onder handen nemen inderdaad.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heeft hij waarschijnlijk weer een oneerbiedig voorstel gedaan dat verwijderd is
Raar.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb je nergens een mention gedaan vandaag of een quote
En?quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vroeg je of het druk was op werk?
Waar is die post danquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vroeg je of het druk was op werk?
En gister wel? Veel stress in de keuken?quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee vandaag niet. Denk meeste hebben al vrij.
Hoorde dat ze gister avond veel stress hadden maar toen was ik er niet hehehehehequote:Op vrijdag 20 december 2019 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En gister wel? Veel stress in de keuken?
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja weet ik het. Dat vroeg ik haar.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoorde dat ze gister avond veel stress hadden maar toen was ik er niet hehehehehe
Gisteren overdag was ook niet zo spannend.
Ik vind je wat overmatig geinteresseerd, maak ik me druk om jou, dat kan ik enkel uiten met dwarreligheid.quote:
Oh ja.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik vind je wat overmatig geinteresseerd, maak ik me druk om jou, dat kan ik enkel uiten met dwarreligheid.
Dwarrelquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik vind je wat overmatig geinteresseerd, maak ik me druk om jou, dat kan ik enkel uiten met dwarreligheid.
2 staan erop.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gelukkig werkt scrup een lijst af met slechts 34 dames van fok
Waarom?quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
2 staan erop.
Ben flink aan het strepen gegaan.
Er passen niet zoveel dames bij 1 persoon.quote:
Jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:55 schreef Fogel het volgende:
Er was toch ooit een "wie neukt wie op FOK! topic"?
Nou mooiquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Er passen niet zoveel dames bij 1 persoon.
En een beetje neuken hoef ik niet.
Niet via fok in ieder geval.
Helemaal vanaf scratch?quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:56 schreef bitterbal het volgende:
Dit heeft iemand gewoon in blender gemaakt![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me een aparte smaak voor een smoothiequote:Op vrijdag 20 december 2019 17:56 schreef bitterbal het volgende:
Dit heeft iemand gewoon in blender gemaakt![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja. Ziek he.quote:
Wat is daar bijzonder aan?quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:01 schreef bitterbal het volgende:
Deze s ook door iemand gemaakt
[ afbeelding ]
Dat is best imponerend!quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Ziek he.
De sculp was wel in Zbrush. Das zon sculpting programma en zelf de texture gemaakt.
Nou dat het ook dit isquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is daar bijzonder aan?
Is daar die therapie voor?quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Voornamelijk niks.
Beetje op mijzelf richten vooral.
Ooooooook.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is daar die therapie voor?
Oh ok.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dat het ook dit is
[ afbeelding ]
iemand heeft dat digitaal gemaakt
Leuk zeg.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ooooooook.
Uiteindelijk is bijna alle therapie daarop gebasseerd.
Eensquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja inderaad, goed gezien!
Alles om de leuk terug te vinden!
Ik heb er het creatieve talent niet voor, maar lijkt me ook best interessant om te leren!quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Denk dat er ook fucking veel werk in zit.
Volgens mij zou ik er ook geen geduld voor hebbenquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er het creatieve talent niet voor, maar lijkt me ook best interessant om te leren!
Gewoon een beetje huid kopieren en plakken.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Denk dat er ook fucking veel werk in zit.
Oké Jolingquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gewoon een beetje huid kopieren en plakken.
Geen wenkbrauwen ook.
Ow, het geduld zou ik er wel voor hebben. Soms kan ik best in een autistische bui schieten en zo een uur of 3 met hetzelfde bezig zijn en perfectionistisch worden om de kleinste detailsquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik er ook geen geduld voor hebben
+1quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:16 schreef UitStraling het volgende:
Nicequote:Op vrijdag 20 december 2019 18:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, het geduld zou ik er wel voor hebben. Soms kan ik best in een autistische bui schieten en zo een uur of 3 met hetzelfde bezig zijn en perfectionistisch worden om de kleinste details
Is wel handig bij het werk waar ik voor aan het studeren ben.quote:
Respectquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is wel handig bij het werk waar ik voor aan het studeren ben.
Ripquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Natuurlijk weer in mijn oog gewreven met srirachasaus op mijn vinger
quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Natuurlijk weer in mijn oog gewreven met srirachasaus op mijn vinger
Kijken of je haar kunt versierenquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]en CL is een welkome aanvulling. Al is het af en toe een guest appearance
quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gewoon een beetje huid kopieren en plakken.
Geen wenkbrauwen ook.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kijken of je haar kunt versieren
Heet ie Danny?quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel vast een blindengeleidehond besteld op bol.com
Ik ben bepaald geen Casanovaquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als het bij ieni lukt heb je toch een bijzondere gave
Stop maar alvast. Dat wordt een lang verhaalquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben bepaald geen Casanova![]()
Las ik nou iets over een dame in jouw leven of heb ik dat verkeerd begrepen?
Mja, niet zo geweldig. Ze heeft ineens heel veel pijn die door de pijnmedicatie heenbrak zoals dat heet. Nu krijgt ze morfine, maar daar is ze erg duf van.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe gaat het met je ma eigenlijk, Buda?
quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, niet zo geweldig. Ze heeft ineens heel veel pijn die door de pijnmedicatie heenbrak zoals dat heet. Nu krijgt ze morfine, maar daar is ze erg duf van.
Gewoon jezelf zijnquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben bepaald geen Casanova![]()
Las ik nou iets over een dame in jouw leven of heb ik dat verkeerd begrepen?
Lolquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm nee, zo zou ik mijn hond niet noemen. Tuppence is de naam die ik in gedachten heb.
Bedankt zaakwaarnemer.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stop maar alvast. Dat wordt een lang verhaal
O, ik ben wel benieuwd. Ik gun Scrup een leuke vriendinquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stop maar alvast. Dat wordt een lang verhaal
Oja ik ookquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik ben wel benieuwd. Ik gun Scrup een leuke vriendin
He sterkte..quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, niet zo geweldig. Ze heeft ineens heel veel pijn die door de pijnmedicatie heenbrak zoals dat heet. Nu krijgt ze morfine, maar daar is ze erg duf van.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik ben wel benieuwd. Ik gun Scrup een leuke vriendin
Ik smelt door jullie.quote:
Dat probeer ikquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn![]()
Nog niemand die mijn meisje is.
Thanks!quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
He sterkte..
Wat verwachten ze van die morfine?
Een blijvende noodzaak?
quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
[..]
Ik smelt door jullie.
Neuken?
Ojeequote:Op vrijdag 20 december 2019 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had ook rijst. Komt wel dichtbij zo
quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thanks!
Nee, het is helaas palliatieve sedatie. Pijnbestrijding in de laatste fase van het leven
quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]![]()
Hartverscheurende aangelegenheid.
Mijn opaatje stierf aan de hand van morfine.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, het is heel moeilijk om iemand van wie je veel houdt zo te zien lijden.
G E N O Tquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er sajoerboontjes bij gemaakt.
Afscheid kunnen nemen is wel heel belangrijk. Ik heb gelukkig belangrijke dingen tegen haar kunnen zeggen en zij tegen mij.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mijn opaatje stierf aan de hand van morfine.
Had op het laatst hele onrustige nachten.
Toen werd het maar verhoogd.
Kon nog wel goed afscheid nemen
Dat doe ik ook al na het etenquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga zo een lekker kopje koffie maken
GMTA!quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook al na het eten
Verklaart wel waarom ik ineens voor 15 mensen lasagne moest kokenquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eten jij, Rabbit en CL samen?
Nog meer FOK!kers?quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom ik ineens voor 15 mensen lasagne moest koken![]()
Ik snap ineens waar muis het geld vandaan haalt om designer jurkjes en zo te kopenquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lasagne
Regel 1: alles wat voedsel/fiets/kart/auto/geliefde gerelateerd is, nooit en te nimmer uit lenen!quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:23 schreef CherryLips het volgende:
Ja ik sta dus lasagne te maken maar de grote schaal had ik uitgeleend.
Bij is altijd nog beter dan inquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga het nu verdelen over kleinere schaaltjes. Ik vermoed dat ik over een uurtje bij de Mac sta.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga het nu verdelen over kleinere schaaltjes. Ik vermoed dat ik over een uurtje bij de Mac sta.
Eens jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Regel 1: alles wat voedsel/fiets/kart/auto/geliefde gerelateerd is, nooit en te nimmer uit lenen!
Lasagne behoor je in een ovenschaal te maken die net iets te groot is om een gezin van minimaal 4 mensen te voeden. Alles in mindere proporties mag niet eens lasagne genoemd wordenquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:26 schreef CherryLips het volgende:
Dit dus!quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Eens ja![]()
Al die schalen en bakjes die je nooit meer terugziet
Waarschijnlijk kan je volgend jaar weer nieuwe kopenquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:48 schreef CherryLips het volgende:
Heb een tijdje geleden bij de action een set plastic bakjes gehaald die je makkelijk in elkaar kon stapelen en de oude heb ik weggegooid. Niet milieuvriendelijk maar ik had op een gegeven moment meer deksels dan bakjes en het stapelde voor geen meter.
Aldus La Coniglioquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lasagne behoor je in een ovenschaal te maken die net iets te groot is om een gezin van minimaal 4 mensen te voeden. Alles in mindere proporties mag niet eens lasagne genoemd worden![]()
Verse wafelsquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit dus!![]()
Enige ding wat ik ooit heb terug gebracht van wat ik 'geleend' heb is een wafel doos naar mijn oma, maar die krijg ik dan vrijwel direct terug met een nieuwe lading wafels
Dat, zonder kersenquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Verse wafels![]()
Met dikke slagroom en gesmolten chocolade of kersen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |