EPO is verboden, dat zou jij als sporter moeten weten!quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:14 schreef Arch-Indar het volgende:
Eigenlijk moet de eerste epo zijn, en dan twepo en dan depo
Ik had het gisteren wel kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
EPO is verboden, dat zou jij als sporter moeten weten!
'chic' in deze zin.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is niet zo chique van je
Jij bepaalt helemaal niks in mijn bijzijn.quote:
Ja, staat toch duidelijk in de TT?quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Is dit het Budapestenaartopic? Voor ik weer niet weet waar ik ben.
Ja, niet echt jouw thuishaven.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Lekker bezig!quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik had het gisteren wel kunnen gebruiken.
Kut bergop fietsen.
Maar ben nu klaar!
Die moeite heb ik niet genomen. Moest hopje hebben.quote:
Want?quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die moeite heb ik niet genomen. Moest hopje hebben.
ANDERS KOST HET ME PUNTEN!quote:
Zoveel ben je nu ook weer niet waard.quote:
Doe eens niet zo naar.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zoveel ben je nu ook weer niet waard.
hopjequote:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja duurt nu wel heel lang hè
Is toch haske attent dat ik je elders opzoek, moeite doe, etc.quote:
Ja maar hoeft verder niet hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is toch haske attent dat ik je elders opzoek, moeite doe, etc.
Dit is de beste.quote:
Oké, ben ik weer weg.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar hoeft verder niet hoor.
Is 'ie in ieder geval voor Pasen vol.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:21 schreef DerRabbit het volgende:
Ben bang dat dit topic snel gevuld word met deze spammers
Er vallen maar weinig punten te halen hier.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:21 schreef DerRabbit het volgende:
Ben bang dat dit topic snel gevuld word met deze spammers
Jammer wel, heb wel zin in een volkoren puntje met kaas.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er vallen maar weinig punten te halen hier.
Dan maak/haal je dat.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer wel, heb wel zin in een volkoren puntje met kaas.
Even snel sprintje trekken naar de bakkerquote:
Tot zoquote:Op vrijdag 20 december 2019 14:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Even snel sprintje trekken naar de bakker
Dit is het Paastopic.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja, sorry meneer, was alweer weg.quote:
Ik ga straks als muis thuis is ook maar even inkopen doen voor het weekend. Maar nu eerst even rondje fietsenquote:Op vrijdag 20 december 2019 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo ook even boodschappen doen. Morgen is het natuurlijk de hel op aarde bij AH
Net terug en het is pure horror, GA NIET!!quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo ook even boodschappen doen. Morgen is het natuurlijk de hel op aarde bij AH
Waar word ik verwacht?quote:Op vrijdag 20 december 2019 15:41 schreef UitStraling het volgende:
Dadelijk lekker uit eten met het gezelligste clubje mensen op de planeet
Niets wat niet goed te maken valt met een drupje spuug en een bosje bloemen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit zet onze vriendschap onder druk
Geilquote:Op vrijdag 20 december 2019 15:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets wat niet goed te maken valt met een drupje spuug en een bosje bloemen.
Ik hoop juist zo lang mogelijk door te kunnen werken, ja of ik moet ooit futloos worden dan laat me maar vegeteren.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:00 schreef Karzai het volgende:
Kan ik misschien wat eerder stoppen met werken
Jawel ontelbare zowat maar vind het lekker om eerst te beunen voordat ik me laaf aan hobby's, werkt prima voor je geluksgevoel dat beloningssysteem.quote:
Ja als ik dat zou willen koop ik wel wat paarden om hun stront op te kunnen ruimen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:09 schreef Karzai het volgende:
Toen ik werkloos was heb ik vrijwilligers werk gedaan in een paarden opvang, dat was ook wel beunen die stallen uitmesten
Ja duh, alleen weet ik dat ik er 95 minder van geniet als ik er niet eerst iets voor doe.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:10 schreef Karzai het volgende:
Ben niet ambitieus, ik wil gewoon leuke dingen doen
Kan mijn karakter niet tegen, teveel dominante teringleier voor.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:15 schreef Karzai het volgende:
Die 2 jaar uwv uitkering heb ik geleefd hoor, fantastische tijd
Elke dag feest
Zou ik niet kunnenquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:15 schreef Karzai het volgende:
Die 2 jaar uwv uitkering heb ik geleefd hoor, fantastische tijd
Elke dag feest
Voor een maandje of 2 lijkt het me wel lekker, maar dan wel icm een studie of cursus ofzo. Moet wel iets om handen hebben dan waar ik aan kan werken wanneer ik het wil.quote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor een maandje of 2 lijkt het me wel lekker, maar dan wel icm een studie of cursus ofzo. Moet wel iets om handen hebben dan waar ik aan kan werken wanneer ik het wil.
Te laatquote:Op vrijdag 20 december 2019 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net terug en het is pure horror, GA NIET!!
quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te laatEn inderdaad, pure horror.
Mensen staan naar kruidenboter te graaien alsof er een hongerwinter aankomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |