SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Het ging om Roxanne van The Police...quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit klinkt voor mij als de normale versie?
Nee, ook bij Bonnie Tyler hoorde ik tekst die me niet bekend voorkwamquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het ging om Roxanne van The Police...
Hmmm, het was de lange, originele versie van bijna 7 minuten, misschien is dat het het geweest...quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, ook bij Bonnie Tyler hoorde ik tekst die me niet bekend voorkwam
Dat was het, er zat een extra stukje inquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, het was de lange, originele versie van bijna 7 minuten, misschien is dat het het geweest...
Remix, ik doe niks...quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ah, dank u, de pitch omlaag. Maar nog steeds te snel
Het duurt ook bijna 10 minuten deze versie.quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg hier een opgejaagd gevoel van, iemand lijkt enorme haast te hebben
Ik zit met natte haartjes op de bank een tosti te etenquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het duurt ook bijna 10 minuten deze versie.
Ga jij ondertussen anders even douchen, dan is deze wel afgelopen daarna...
Ik ben ruim 2 weken mail van het werk aan het doorploegen...quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is echt prima was opvouwen en opruimen zo
En toch heb ik het idee dat het soms nog steeds wel iets stil in jou is.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:43 schreef livelink het volgende:
Nou, daar is hij dan.
Dit nummer hoorde ik een keer toen ik net was gaan studeren. Ik was lid geworden van een studentenvereniging en had net de ontgroeningsweek achter de rug.
En tijdens die ontgroeningsweek heb ik alleen maar met verbazing naar iedereen om me heen gekeken. Het is ongelooflijk wat zo iets met mensen doet en hoe mensen dan veranderen.
Ik hoorde toen dit nummer en vond de tekst echt precies slaan op het gevoel dat ik had tijdens die week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |