En nog studenten ookquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Boven een café gaan wonen en klagen over geluidsoverlast
Volgens mij hebben zij een betere positie, maar ik wacht af.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
In een appartementencomplex een kroeg beginnen en dan gaan jammeren dat je je aan wettelijke geluidsnormen moet houden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Die opmerking over die heg vond ik vreemd. Haar paard had de heg van de buurman geruïneerd, haar verzekering had EUR 2400 schadevergoeding uitgekeerd, en vervolgens had de verzekeringsmaatschappij haar al een paar maal gebeld om te vragen of er al een nieuwe heg stond, en bij ontkennend antwoord de buurman voor oplichter uitgemaakt? Of mevrouw is een fantast, of de verzekeraar is zeer onprofessioneel en kent bovendien de regels niet. Als iemand een deuk in mijn auto rijdt en ik krijg geld van de verzekering om de auto uit te deuken, dan hoef ik dat niet te doen. Ik heb schade en vervolgens word ik schadeloos gesteld. Wat ik vervolgens met dat geld doe mag ik zelf weten. Ik mag de auto laten uitdeuken, maar ik mag ook lekker in mijn gedeukte auto rond blijven rijden en het geld in m'n zak steken.quote:
Als je kiest voor het geld dan krijg je wel flink minder.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Die opmerking over die heg vond ik vreemd. Haar paard had de heg van de buurman geruïneerd, haar verzekering had EUR 2400 schadevergoeding uitgekeerd, en vervolgens had de verzekeringsmaatschappij haar al een paar maal gebeld om te vragen of er al een nieuwe heg stond, en bij ontkennend antwoord de buurman voor oplichter uitgemaakt? Of mevrouw is een fantast, of de verzekeraar is zeer onprofessioneel en kent bovendien de regels niet. Als iemand een deuk in mijn auto rijdt en ik krijg geld van de verzekering om de auto uit te deuken, dan hoef ik dat niet te doen. Ik heb schade en vervolgens word ik schadeloos gesteld. Wat ik vervolgens met dat geld doe mag ik zelf weten. Ik mag de auto laten uitdeuken, maar ik mag ook lekker in mijn gedeukte auto rond blijven rijden en het geld in m'n zak steken.
Jaquote:Op donderdag 26 maart 2020 21:30 schreef Inca het volgende:
Dat stukje dat Mr Visser op de oever valt
Ja dusquote:Op donderdag 26 maart 2020 21:33 schreef S95Sedan het volgende:
Waar gaat het over...
Alsof ze midden in de nacht werken...
Ja, onderhoud enzo.quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:33 schreef S95Sedan het volgende:
Waar gaat het over...
Alsof ze midden in de nacht werken...
ziggoooooooooooooooquote:Op donderdag 26 maart 2020 21:34 schreef amaranta het volgende:
wacht even, ik schakel net in....wie zit er aan hun kast?
Ziggoquote:Op donderdag 26 maart 2020 21:34 schreef amaranta het volgende:
4x per maand midden in de nacht?quote:
Zijn de kastjes van de coax kabel.quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:34 schreef amaranta het volgende:
oke, team ziggo danquote:Op donderdag 26 maart 2020 21:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
4x per maand midden in de nacht?
[..]
Zijn de kastjes van de coax kabel.
Ja huh geen idee waarvoor 4 keerquote:Op donderdag 26 maart 2020 21:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
4x per maand midden in de nacht?
[..]
Zijn de kastjes van de coax kabel.
beetje wel... ze kunnen het beter in hun elleboogje doenquote:Op donderdag 26 maart 2020 21:38 schreef Oerbeer het volgende:
'Halen de bewoners van de Lombardijelaan hun neus op' beetje ongelukkige woordkeuze.
Scherpquote:Op donderdag 26 maart 2020 21:38 schreef Oerbeer het volgende:
'Halen de bewoners van de Lombardijelaan hun neus op' beetje ongelukkige woordkeuze.
Jawel komen ze te pas en on pas aanbellenquote:Op donderdag 26 maart 2020 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
En dan straks zeiken omdat het niet werkt
Dat is ook nog een mogelijkheid jaquote:Op donderdag 26 maart 2020 21:49 schreef Inca het volgende:
[..]
Jawel komen ze te pas en on pas aanbellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |