Ik zie een gloryhole scenario voor me.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Kun je best aan hem vragen. Je zit een kamertje naast hem toch?
Vanwege het ontbreken van een ontkenning ging ik daar van uit. Mocht ik het onverhoopt mishebben, dan bied ik je bij dezen mijn oprechte excuses aan.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bijzondere gedachtegang, alles wat niet aardig is klopt?
Excuses geaccepteerd, vriend. We zitten er allemaal wel eens naast en het siert je daar dan je excuses voor aan te biedenquote:Op donderdag 19 december 2019 21:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vanwege het ontbreken van een ontkenning ging ik daar van uit. Mocht ik het onverhoopt mishebben, dan bied ik je bij dezen mijn oprechte excuses aan.
Hij beheerst bovendien LEFT, RIGHT, BEHINDquote:Op donderdag 19 december 2019 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij kan die man helemaal niks. Anders had hij er toch allang een keertje ingestaan?
Voel ik me niet te groot voor.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Excuses geaccepteerd, vriend. We zitten er allemaal wel eens naast en het siert je daar dan je excuses voor aan te bieden
Bij dezenquote:Op donderdag 19 december 2019 21:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vanwege het ontbreken van een ontkenning ging ik daar van uit. Mocht ik het onverhoopt mishebben, dan bied ik je bij dezen mijn oprechte excuses aan.
Vierenhalve ton per stuk.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe duur zijn die backs van Cambuur aankomende winter? Zou een stap in e goede richting zijn
Als je het over tonnen haring hebt dan heb je de waarde van de Feyenoord-backs te pakken.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:29 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Vierenhalve ton per stuk.
AlS eR mAaR sTrIjD gElEvErD wOrDt.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:29 schreef fetX het volgende:
En dan zondag uit bij Utrecht weer minimaal 1 goede helft laten zien.
Daar begint het mee.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
AlS eR mAaR sTrIjD gElEvErD wOrDt.
GOGMEquote:Op donderdag 19 december 2019 21:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Daar begint het mee.
STRIJD
PASSIE
WILLEN WINNEN
WETEN WAT ER GEVRAAGD WORDT
LATEN ZIEN DAT JE ER BENT
JE POOT NIET TERUGTREKKEN
EEN KEEKIE UITDELEN
JE NIET WEG LATEN ZETTEN
GIF
VOL EROP KLAPPENquote:Op donderdag 19 december 2019 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
GOGME
JE VISITEKAARTJE AFGEVEN
GEIL VOOR DE GOAL
Nu je het over haringen hebt. BadderHaring is al een tijd niet meer gesignaleerd.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als je het over tonnen haring hebt dan heb je de waarde van de Feyenoord-backs te pakken.
Wie?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nu je het over haringen hebt. BadderHaring is al een tijd niet meer gesignaleerd.
Niemand mist 'm.
Wie?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nu je het over haringen hebt. BadderHaring is al een tijd niet meer gesignaleerd.
Niemand mist 'm.
Tering, daar zeg je wat. Die gozer had zichzelf heel hoog zitten.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niemand mist 'm.
Ik heb geen spel gezien.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat spel van Feyenoord ook niet.
Boos.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:38 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Mario met z’n dikke kikkersmoel. Word ik echt onpasselijk van.
Feyenoord moet nu al met volgend seizoen bezig zijn.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:30 schreef onlogisch het volgende:
Gif
Mouwen opstropen
Over mijn lijk mentaliteit
Mario draagt een coltrui om z'n nekvel bij elkaar te houden.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:38 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Mario met z’n dikke kikkersmoel. Word ik echt onpasselijk van.
Dat vind ik buitengewoon infantiel. Een beetje zoals zeggen dat Feyenoord z'n kwaliteiten net zo goed verstopt als Anne Frank zichzelf in het Achterhuis.quote:
Ze spelen eerder of ze nu al met de dolle duikavond bezig zijnquote:Op donderdag 19 december 2019 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord moet nu al met volgend seizoen bezig zijn.
Ze gaan een spits aantrekken.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Want, die wordt verkocht ofzo, hahahahaha
Bij dat soort types kom je wel uit zonder geld.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze gaan een spits aantrekken.
Tijd voor vBeukering.
Belachelijk. Vreemde is dat ie in Europese wedstrijden vaak wel thuis geeft.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:44 schreef Haringkop het volgende:
Toch ook fijn dat zo’n Tapia z’n kans wel grijpt vandaag. Wat een ongelofelijke kutspeler is dat toch ook.
Omdat je dan wat meer op eigen helft speelt. Net als bij Peru.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:45 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Belachelijk. Vreemde is dat ie in Europese wedstrijden vaak wel thuis geeft.
pics?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:45 schreef timmmmm het volgende:
Als het goed is wordt binnen nu en 5 minuten mijn pizza bezorgd
ZININ! No penals no partyquote:Op donderdag 19 december 2019 21:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Met een beetje mazzel gaan we verlengen, half uur langer naar dit genot kijken
Ok.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel typisch voor de Taap.
Je kans krijgen in dit soort kutwedstrijden.
Goed kun je het niet doen.
Volgens mij die eerstequote:Op donderdag 19 december 2019 21:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hebben we het alweer goed gemaakt of zijn we nog steeds gezworen vijanden?
Een stel hele dikke mannen die bier zuipen en pijltjes gooien. Verdienen ze goed mee. Bizar, hè?quote:
(1. @Oscar.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe zit jouw top 3 qua FOK! vijanden er momenteel uit?
(Graag taggen)
Je kan beginnen met veel beter spelen dan je nu doet.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel typisch voor de Taap.
Je kans krijgen in dit soort kutwedstrijden.
Goed kun je het niet doen.
Malacia of De Taap denk ik. AL zou ik een Berghuisje het lekkerst vinden.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:50 schreef timmmmm het volgende:
Er gaat zo nog een Feyenoorder onnodig rood pakken
Op de middenlijn iemand van achter neersabelen uit frustratiequote:Op donderdag 19 december 2019 21:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Malacia of De Taap denk ik. AL zou ik een Berghuisje het lekkerst vinden.
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:56 schreef Haringkop het volgende:
In een ander universum is hij voor 17 miljoen naar Newcastle gegaan, wat een mooi leven hebben ze daar.
Wtf inderdaad. Bij Helmond Sport zou hij op de bank zitten.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:56 schreef Haringkop het volgende:
In een ander universum is hij voor 17 miljoen naar Newcastle gegaan, wat een mooi leven hebben ze daar.
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:56 schreef Haringkop het volgende:
Misschien moet hij in dit soort wedstrijden gewoon eens op links voorzetjes gaan geven in plaats van telkens op z'n rechterbeen uit te komen en niet te durven voorzetten.quote:
Okquote:Op donderdag 19 december 2019 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Het enige wat teleurstellender is dan deze wedstrijd is dat mijn pizza er nog niet is
Haha, waarom dat dan. Legt hem net panklaar en zelfs die weten ze te missen. Hij kan beter voor eigen succes gaan.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien moet hij in dit soort wedstrijden gewoon eens op links voorzetjes gaan geven in plaats van telkens op z'n rechterbeen uit te komen en niet te durven voorzetten.
Dit boeit niemand.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Het enige wat teleurstellender is dan deze wedstrijd is dat mijn pizza er nog niet is
Gewoon de 3e selectie van Nederland!!1!!11quote:Op donderdag 19 december 2019 22:00 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Hoezo zijn wij dit soort wedstrijden “normaal” gaan vinden..
Waar blijkt uit dat we dit soort wedstrijden normaal vinden? De constante afkeur die in dit topic te lezen is?quote:Op donderdag 19 december 2019 22:00 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Hoezo zijn wij dit soort wedstrijden “normaal” gaan vinden..
Wat voor pizza heb je besteld?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Ranzig everzwijnquote:Op donderdag 19 december 2019 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Gewoon Berghuisje zo meteenquote:Op donderdag 19 december 2019 22:03 schreef fetX het volgende:
Nog een minuut of 10 en dan wordt het wel tijd voor de goal.
Wisselvallig weer, het hele probleem van dit elftal van het afgelopen jaar.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:02 schreef Haringkop het volgende:
Phoeh, die Sini kan toch ook schieten met links?
quote:
Is ook wel zoquote:Op donderdag 19 december 2019 22:07 schreef Haringkop het volgende:
Volgens sommige kan hij beter voorzetjes vanaf links gaan geven![]()
quote:Op donderdag 19 december 2019 22:07 schreef Haringkop het volgende:
Volgens sommige kan hij beter voorzetjes vanaf links gaan geven![]()
slecht balverlies van Juffrouw Jorgensen ook.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:12 schreef Haringkop het volgende:
Tapia laat zich weer piepelen, zo kennen we hem weer.
Ik proef hier iets van boosheid.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:13 schreef satecl het volgende:
Laat ze maar lekker die beker uitgaan. Elke wedstrijd is een ramp om naar te kijken. Schijtploeg
successupporterquote:Op donderdag 19 december 2019 22:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga zo wel naar bed, kan mij ook even niet meer boeien of ze winnen of niet
Dit. Helemaal klaar mee om mijn avonden te besteden met dit soort tyfuswedstrijdenquote:Op donderdag 19 december 2019 22:13 schreef satecl het volgende:
Laat ze maar lekker die beker uitgaan. Elke wedstrijd is een ramp om naar te kijken. Schijtploeg
Die is ook belachelijk slecht hoorquote:Op donderdag 19 december 2019 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weten we ook weer eaarom Fer altijd in de basis staat.
Klopt.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:15 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Die is ook belachelijk slecht hoor
Natuurlijk joh, rot toch op manquote:
Jaquote:Op donderdag 19 december 2019 22:17 schreef timmmmm het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die denken dat ze dit gaan verliezen?
Ik dacht het ook net. Rode kaart in 3...2...1...quote:Op donderdag 19 december 2019 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Och god. Antonia tegen Malacia.
Burger, nee, ja, dat had wat uitgemaakt.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
was ook wel een leuke wedstrijd voor Burger geweest op de plek van Toornstra of Kokcu.
Ons middenveld heeft echt nog niks goed gedaan. Nou ja, assist van Tapia. Maar die goal is eigenlijk volledig op het conto van Berghuis.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
was ook wel een leuke wedstrijd voor Burger geweest op de plek van Toornstra of Kokcu.
Zeker wel, ervaring opdoen. Daar zit in elk geval potentie in...quote:Op donderdag 19 december 2019 22:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Burger, nee, ja, dat had wat uitgemaakt.
Potentie om de nieuwe Immers te worden.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zeker wel, ervaring opdoen. Daar zit in elk geval potentie in...
itt kokcu, serieus?quote:Op donderdag 19 december 2019 22:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zeker wel, ervaring opdoen. Daar zit in elk geval potentie in...
Zie PI, niet zo serieus johquote:Op donderdag 19 december 2019 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb jij andere beelden gezien dan ik?
Neequote:Op donderdag 19 december 2019 22:24 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Indien dat zo was, geen var overigens?
beoordelen ze vooral op zijn wedstrijden als defensieve middenvelder terwijl hij dat niet is.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Burger, nee, ja, dat had wat uitgemaakt.
nepperdquote:Op donderdag 19 december 2019 22:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga zo wel naar bed, kan mij ook even niet meer boeien of ze winnen of niet
De post waar je op reageerde had het over kokcu of Toornstra als ik me niet vergisquote:Op donderdag 19 december 2019 22:26 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, ik zeg niets over Kökçü toch? Ipv Tapia of Fer
Jorgensen moet notities maken.quote:
Oh sorry, ik dacht ipv Tapia/Fer, my badquote:Op donderdag 19 december 2019 22:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De post waar je op reageerde had het over kokcu of Toornstra als ik me niet vergis
Te weinig voor betaald eigenlijk.quote:
Nou idd, hoeveel speler zijn er wel niet te vroeg afgeschreven en bewijzen zich dan alsnog met hun voeten in de Kuip? Zegt echt wel iets over zijn mentaliteit.quote:
6 miljoenquote:Op donderdag 19 december 2019 22:29 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Te weinig voor betaald eigenlijk.
Misschien wat minder pizza eten, dan klonteren je hersenen niet zo dicht dat je zoiets belachelijks nog niet kunt onthouden.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben een plaatje kwijt, maar ik weet niet of ie is verwijderd of dat ik hem niet gepost heb
Vang je straks zeker 20 miljoen voor. Samen.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Seni en Sini onze grote talenten voor de toekomst
KOEKOEKquote:Op donderdag 19 december 2019 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien wat minder pizza eten, dan klonteren je hersenen niet zo dicht dat je zoiets belachelijks nog niet kunt onthouden.
Voeg daar Kokcu aan toe. Samen met Berghuis en Haps meer waarde op ‘t veld dan paar jaar terug (lol).quote:Op donderdag 19 december 2019 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Seni en Sini onze grote talenten voor de toekomst
En dan ook nogquote:Op donderdag 19 december 2019 22:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou idd, hoeveel speler zijn er wel niet te vroeg afgeschreven en bewijzen zich dan alsnog met hun voeten in de Kuip? Zegt echt wel iets over zijn mentaliteit.
Senesi gaat straks echt niet voor minder dan 18 de deur uit hoor.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vang je straks zeker 20 miljoen voor. Samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |