Dan ben je wel een mongool ja.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lekker beginnen met 2x 180 en dan verliezen
Ik heb echt een gigantisch slaaptekort opgebouwd deze weekquote:
Durf je nog te kijken?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:09 schreef El-Stinho het volgende:
Pak 'm, Dobey.
Dat vertragen en in het gezichtspad van Dobey juichen.
Het was zo'n sympathieke jongenquote:Op donderdag 19 december 2019 21:09 schreef El-Stinho het volgende:
Pak 'm, Dobey.
Dat vertragen en in het gezichtspad van Dobey juichen.
Slaap je overdag?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb echt een gigantisch slaaptekort opgebouwd deze week
Ik heb gewoon een tukkie gedaan toen ik thuis wasquote:Op donderdag 19 december 2019 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ga ik vanaf morgen doenquote:Op donderdag 19 december 2019 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij de beurt van Meulenkamp heb ik even weggezapt en naar de livescore gekeken.quote:
Dat is toch heerlijk.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een tukkie gedaan toen ik thuis was
Liever niet.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Speed genot. Week wakker blijven genot.
6:30 opstaan, werkleef, thuis komen, eten, dartsen kijken, pitten en weer opnieuwquote:
Maar tijdens je werk niet af en toe knikkebollen?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
6:30 opstaan, werkleef, thuis komen, eten, dartsen kijken, pitten en weer opnieuw
Absoluut niet, dat kan ik wel volhouden maar dan merk ik het in de avond weerquote:Op donderdag 19 december 2019 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar tijdens je werk niet af en toe knikkebollen?
Dat is de levenquote:Op donderdag 19 december 2019 21:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
6:30 opstaan, werkleef, thuis komen, eten, dartsen kijken, pitten en weer opnieuw
Vrij nemen dan maar tijdens het WK.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Absoluut niet, dat kan ik wel volhouden maar dan merk ik het in de avond weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |