Krijgen we weer de voorspelbare posts hier.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:58 schreef El-Stinho het volgende:
Ik voorspel Jelle Klaasen in de studio.
P.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Krijgen we weer de voorspelbare posts hier.
Ja idd. Gelijk ff olie er op.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:02 schreef Tagliano het volgende:
Roland geeft geen neuk om het darten en gaat gelijk de ongemakkelijkheid in
neequote:Op donderdag 19 december 2019 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft Jelle ook een hekel aan MvG?
Iedereen heeft een hekel aan MvGquote:Op donderdag 19 december 2019 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft Jelle ook een hekel aan MvG?
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:03 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Iedereen heeft een hekel aan MvG
@Poepz0rquote:Op donderdag 19 december 2019 20:03 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Iedereen heeft een hekel aan MvG
"Ik ben er wel een beetje klaar mee" - Jasper Cillessenquote:Op donderdag 19 december 2019 20:04 schreef T3hTommay het volgende:
Moet ook een keer klaar zijn, aldus de dader van een misdrijf.
eens met de laatste zinquote:Op donderdag 19 december 2019 20:04 schreef T3hTommay het volgende:
Iedereen die vanavond voor Chizzy juicht is een landverrader.
En verstandelijk beperkt. Juichen voor Chizzy, KOM OP ZEG
Chizzy wordt wereldkampioenquote:Op donderdag 19 december 2019 20:04 schreef T3hTommay het volgende:
Iedereen die vanavond voor Chizzy juicht is een landverrader.
En verstandelijk beperkt. Juichen voor Chizzy, KOM OP ZEG
Moet kunnen. Ze is nu 18+.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:04 schreef Poefbank het volgende:
Als ik Jelle was dan zou ik wraak nemen door een foto te sturen van mijn stijve pielemans naar zijn beperkte schoonzusje
Heb jij wel eens dickpics gestuurd?quote:Op donderdag 19 december 2019 20:05 schreef De_Kraam het volgende:
Ah joh je stuurt een keer een foto van je stijve pik naar een minderjarige, dat doet iedereen.
Zijn gedragquote:
Nee.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens dickpics gestuurd?
Nee kappenquote:Op donderdag 19 december 2019 20:07 schreef Poepz0r het volgende:
Willen mensen weten hoe dat gegaan is met Jelle K? Dan leg ik het wel even uit allen.
Nou doe maar.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:07 schreef Poepz0r het volgende:
Willen mensen weten hoe dat gegaan is met Jelle K? Dan leg ik het wel even uit allen.
Ja, in geur en kleur!quote:Op donderdag 19 december 2019 20:07 schreef Poepz0r het volgende:
Nou laten we dat maar niet doen, maar het klopt dat het verhaal iets anders in elkaar steekt dan wat MvG zegt.quote:
Neem jij de honneurs waar namens de dobbermans fanclubquote:Op donderdag 19 december 2019 20:08 schreef Mani89 het volgende:
Zo mooi als de stijl van Dobey is zo lelijk is die van jou'n RON. Maar toch worden we opgedragen om te juichen voor voormalige vethomp Meulenkampf.
Leg eens uit dan.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nou laten we dat maar niet doen, maar het klopt dat het verhaal iets anders in elkaar steekt dan wat MvG zegt.
Wacht, ik pak koffie!quote:Op donderdag 19 december 2019 20:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nou laten we dat maar niet doen, maar het klopt dat het verhaal iets anders in elkaar steekt dan wat MvG zegt.
Ik spuit mijn hele tv onder.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Neem jij de honneurs waar namens de dobbermans fanclub
Ik ga koffie pakken.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:09 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga even een kopje thee pakken
Einde bericht
Het is oud nieuws dus hij had er niet over moeten beginnen.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:09 schreef GwaiLow het volgende:
Hij heeft dus toch een hekel aan Mike. Vind t wel goed dat Jelle er gewoon open en eerlijk over kan praten. Marcel had hier natuurlijk op door moeten vragen. Maar die vond het ongemakkelijk dus kapt het snel af
Ja, die gaat dood.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:10 schreef Coco. het volgende:
Dobey, die zat toch ook in Harry Potter?
oh hey ze is ZZP'er gewordenquote:Op donderdag 19 december 2019 20:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik moet de vrouw even chauffeuren.
(Nee niet naar een bordeel @:poepz0r)
Meisje is psychisch niet in orde. Er is geen sprake van een ''verstandelijke beperking''.quote:
Stukje swingersclubquote:Op donderdag 19 december 2019 20:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik moet de vrouw even chauffeuren.
(Nee niet naar een bordeel @:poepz0r)
Ik heb foxie aan op het tweede scherm.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga een muziekje aanzetten om deze avond door te komen. Die gulzige blik van Maijer doet me alweer walgen.
Weet je je album van het jaar al?quote:Op donderdag 19 december 2019 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga een muziekje aanzetten om deze avond door te komen. Die gulzige blik van Maijer doet me alweer walgen.
Advocaat van Jelle L heeft gesproken allenquote:Op donderdag 19 december 2019 20:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Meisje is psychisch niet in orde. Er is geen sprake van een ''verstandelijke beperking''.
Meisje benaderde Jelle inclusief foto's en zag er ook veel ouder uit dan 14-15ish.
Jelle ging er op in en stuurde 1 foto.
Familie Dafne begon Jelle te bedreigen en te intimideren.
Ondertussen lag MvG een vrouwtje te dekken( terwijl die al getrouwd was met Dafne). Later probeerde die dat nog een keer, maar werd hij gesnapt.
Jelle wist hiervan en hield zoals vrienden betaamd zijn mond daarover.
Zo ging het ouwe reus.
Wat luister je hedendaags?quote:Op donderdag 19 december 2019 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
Gando verloor ook van Rongod.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:12 schreef Tagliano het volgende:
"Ik heb het ook altijd moeilijk tegen Ron, dat komt puur door zijn tempo"
Interessante manier om te zeggen dat Ron er geen klote van kan
Wat denk je?quote:Op donderdag 19 december 2019 20:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Weet je je album van het jaar al?
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:10 schreef Coco. het volgende:
Dit bericht heb ik gerapporteerdquote:Op donderdag 19 december 2019 20:12 schreef T3hTommay het volgende:
JUICHEN VOOR geen van beiden, als 't maar een leuk potje wordt.
Ik sta dichtbij allen.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Advocaat van Jelle L heeft gesproken allen
Daar zullen wij het mee moeten doen.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Advocaat van Jelle L heeft gesproken allen
No Jacobs, Muhren; no glory.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb foxie aan op het tweede scherm.
Dat zijn wij allemaal allen anders zouden we niet op Fok zitten allen.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ben jij het verstandelijk beperkte familielid dan?
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
DobbyGOATquote:Op donderdag 19 december 2019 20:10 schreef Coco. het volgende:
Begrijpelijk, fence sitting wordt niet gewaardeerd tegenwoordig.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:12 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Dit bericht heb ik gerapporteerd
Zo danquote:Op donderdag 19 december 2019 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan had ie zijn poot stijf :’) moeten houden destijds. Dan had ie die taakstraf en geldboete niet moeten accepteren...quote:Op donderdag 19 december 2019 20:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Meisje is psychisch niet in orde. Er is geen sprake van een ''verstandelijke beperking''.
Meisje benaderde Jelle inclusief foto's en zag er ook veel ouder uit dan 14-15ish.
Ondertussen lag MvG een vrouwtje te dekken( terwijl die al getrouwd was met Dafne). Later probeerde die dat nog een keer, maar werd hij gesnapt.
Zo ging het ouwe reus.
De laatste keer dat ik iets van hem vernam zat hij bij Kopenhagen geloof ikquote:
Uiteraard, maar opmerkelijk en wel sjiek dat Jelle NU nog steeds niks zegt over de vreemdganger MvG, terwijl die dat wel zou kunnen doenquote:Op donderdag 19 december 2019 20:14 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Dan had ie zijn poot stijf :’) moeten houden destijds. Dan had ie die taakstraf en geldboete niet moeten accepteren...
Oh dan valt de fout wel beter te begrijpen ja.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zo ging het ouwe reus.
Oh, ik stel mijn jaarlijst op het moment samen.quote:
Face sitting daarentegen.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:14 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Begrijpelijk, fence sitting wordt niet gewaardeerd tegenwoordig.
Ik moet zeggen dat Jelle wel vaker mokernaief is geweest. Aard van het beestje i guess. Nanke heeft hem ook niet verlaten toen dit gebeurde.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dan valt de fout wel beter te begrijpen ja.
Wel raar dat MvG hem dan zo haat als Jelle hem wel in bescherming nam.
Ook MvG is verstandelijk natuurlijk niet helemaal in orde!quote:Op donderdag 19 december 2019 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dan valt de fout wel beter te begrijpen ja.
Wel raar dat MvG hem dan zo haat als Jelle hem wel in bescherming nam.
Gebakken lucht, da's Jan Dekkerquote:Op donderdag 19 december 2019 20:16 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Eet Ron tegenwoordig lucht als ontbijt?
Weet je ook wat ze dan precies "psychisch" mankeert?quote:Op donderdag 19 december 2019 20:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Jelle wel vaker mokernaief is geweest. Aard van het beestje i guess. Nanke heeft hem ook niet verlaten toen dit gebeurde.
Borderline en dat soort dingen. Manipulatief enzo.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet je ook wat ze dan precies "psychisch" mankeert?
Want dat kan ook nog heel veel zijn.
Niks mis mee, ook nog eens Ajacied! 7/10quote:Op donderdag 19 december 2019 20:16 schreef Poepz0r het volgende:
Wie zou Nanke doen trouwens?
https://www.instagram.com/nankemeester/?hl=nl![]()
![]()
Nee en het zijn toch allemaal tokkies, en je weet wat die altijd roepen als het om dit soort misdrijven gaat.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:16 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Ook MvG is verstandelijk natuurlijk niet helemaal in orde!
terwijl jelle kijkt bohhquote:Op donderdag 19 december 2019 20:16 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
Niks mis mee.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:16 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
Misschien een keertjequote:Op donderdag 19 december 2019 20:16 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
Dit herinnert mij aan een scene uit de HBO serie OZquote:Op donderdag 19 december 2019 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee en het zijn toch allemaal tokkies, en je weet wat die altijd roepen als het om dit soort misdrijven gaat.
"MOETUH GEWOON DE BALLUH ERAF SNIJDUH EN IN DE MOND PROPPUH!"
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:16 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
ja oke, maar dat staat er wel los van. Als de verhalen zijn zoals jij ze schetst, dan had ik als Jelle zijnde mezelf wel iets meer verdedigd. Nu denkt iedereen dat ie een pedo is die geilt op verstandelijk beperkte pubers.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uiteraard, maar opmerkelijk en wel sjiek dat Jelle NU nog steeds niks zegt over de vreemdganger MvG, terwijl die dat wel zou kunnen doen
Ze is voor Ajaxquote:Op donderdag 19 december 2019 20:16 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
Naar.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Borderline en dat soort dingen. Manipulatief enzo.
Nee wel tongpiercingchickquote:Op donderdag 19 december 2019 20:16 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
Zijn zijn eigen kinderen johquote:Op donderdag 19 december 2019 20:19 schreef De_Kraam het volgende:
https://www.instagram.com/p/B3tg74QpLEI/?hl=nl
dit kan niet.
Leugens.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is elk verstandig persoon.
Rustig blijven, Poepmans.quote:
Dobby zat in films gemaakt in Hollywood.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:20 schreef Poepz0r het volgende:
WAAROM HEET DOBEY NU HOLLYWOOD? Walgelijke bijnaam.
Incest is wincestquote:Op donderdag 19 december 2019 20:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Biologieles van je vader, moet kunnen genot.
Als ze een ballon kunnen opblazen kunnen ze ook ergens anders op blazen allen.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:20 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Kinderen van twee zeggen nog geen nee
Daar is wel over nagedacht hoorquote:Op donderdag 19 december 2019 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dobby zat in films gemaakt in Hollywood.
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als ze een ballon kunnen opblazen kunnen ze ook ergens anders op blazen allen.
Of hij houdt gewoon veel van films.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar is wel over nagedacht hoorOftewel er was niks fatsoenlijks te verzinnen genot.
Trafassi goden. Wist jij dat Waka Waka van Shakira eigenlijk van Trafassi isquote:
Dat lijkt mij toch privé hoe hij aan zijn trekken komt?quote:
Dit was niet nodig Stijnquote:Op donderdag 19 december 2019 20:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een Meulenkamp voor je post.
[ afbeelding ]
Hier gooide die Gando naar huis genot.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een Meulenkamp voor je post.
[ afbeelding ]
The Shamrockquote:Op donderdag 19 december 2019 20:22 schreef Tagliano het volgende:
Heeft Lennon eigenlijk al een bijnaam?
Niet van Team Ron?quote:Op donderdag 19 december 2019 20:22 schreef Doevelaer het volgende:
Dobey is de enige van de familie die vanavond overblijft
The Beatlequote:Op donderdag 19 december 2019 20:22 schreef Tagliano het volgende:
the shamrockquote:Op donderdag 19 december 2019 20:22 schreef Tagliano het volgende:
Nowhere Manquote:Op donderdag 19 december 2019 20:22 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:22 schreef De_Kraam het volgende:
Rijg je leuter aan een kleuter.
- Johnny Flodder
Als jij dat graag wil wel denk ikquote:Op donderdag 19 december 2019 20:23 schreef Poepz0r het volgende:
Zou de eerste zwarte darter meteen de bijnaam Mr Monstercock krijgen? #dtv
Petersen is de Black Mambaquote:Op donderdag 19 december 2019 20:23 schreef Poepz0r het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:23 schreef Poepz0r het volgende:
Die is bruin maat, niet zwart.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een Sudesh Fitzgerald voor je post.
Neen.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Speelt Cambuur met de sterkste opstelling?
the mouth from the south was dat toch?quote:Op donderdag 19 december 2019 20:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Northy North is toch wel de meest achterlijke bijnaam ooit.
Geen Jacobs, Muhren en Antonia.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Speelt Cambuur met de sterkste opstelling?
De dooie autist.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:22 schreef Tagliano het volgende:
Dat is hetzelfde als Woody Woodhousequote:Op donderdag 19 december 2019 20:24 schreef Wereldgozer het volgende:
The Lethal Biscuit op een goede 2e plek.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Dreamboyquote:Op donderdag 19 december 2019 20:24 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen Jacobs, Muhren en Antonia.
Dit is jammerquote:
Flyers just 4 youquote:Op donderdag 19 december 2019 20:25 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
The Lethal Biscuit op een goede 2e plek.
Niet dat ik z'n huidige bijnaam veel beter vind.
I raise you Adam "Hunter" Hunt.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat betekent dat hele flyers uberhaupt?quote:
Ik ken de naam Delano Ladan wel die nu in de spits staat. Heeft volgens mij bij mij op de basisschool gezeten in de kleuterklas.quote:
Ik gok vliegen.Ze vliegen er makkelijk in ofzo als het loopt bij Veenstragod, zoiets.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat betekent dat hele flyers uberhaupt?
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:25 schreef Mani89 het volgende:
Ron ziet de lachende hondenkop van Maijer al in zijn gedachten.
vliegers?quote:Op donderdag 19 december 2019 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Had hij een opskeer en een vuilniszakjas?quote:Op donderdag 19 december 2019 20:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ken de naam Delano Ladan wel die nu in de spits staat. Heeft volgens mij bij mij op de basisschool gezeten in de kleuterklas.
Peak Veenstra op de Finder-finale vorig jaarquote:
Klinkt als heel mongool engels "Flyers" waarom dan niet Flying?quote:Op donderdag 19 december 2019 20:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik gok vliegen.Ze vliegen er makkelijk in ofzo als het loopt bij Veenstragod, zoiets.
Maar dat Just 4 You erbij man man
Hij was goed op de Dutch Open sow bohhhhquote:Op donderdag 19 december 2019 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Peak Veenstra op de Finder-finale vorig jaar
live.dartsdata.comquote:Op donderdag 19 december 2019 20:28 schreef H0D3NPYL het volgende:
Op welke website kan ik scores van live wedstrijden zien?
Vanwaar deze vraag?quote:Op donderdag 19 december 2019 20:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Had hij een opskeer en een vuilniszakjas?
Was ooit een ijshockeyclub in H'veen die Feenstra Flyers heette, geen idee of het daarvan is.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja omdat die elektricien is/wasquote:Op donderdag 19 december 2019 20:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa die is wel logisch op zich.
Flights i guess?quote:Op donderdag 19 december 2019 20:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klinkt als heel mongool engels "Flyers" waarom dan niet Flying?
Wel sympathiek van hem dat hij het voor ons doet.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij was goed op de Dutch Open sow bohhhhEN ALLEEN VOOR JOU HE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |