Jezusquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:07 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:07 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik ben weer veilig thuis gekomen.
Was dit tijdens de wedstrijd?quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:07 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom terug maatquote:Op zondag 22 december 2019 00:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
What time does the gangbang start?
Neequote:
Nou zeg!quote:
Jammer, was echt een mooie partij tot dat moment.quote:Op zondag 22 december 2019 00:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat ging er door je heen toen je Badr tegen de vlakte zag gaan?
Badr kreeg in de tweede ronde wel gruwelijk veel low kicks op dat linker onderbeen/enkel. Volgens mij heeft Rico het stukje bij beetje poreus getikt, en heeft Badr het voor zichzelf afgemaakt.quote:Op zondag 22 december 2019 00:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer, was echt een mooie partij tot dat moment.
Njah, als het langer dan 3 rondes had geduurd had Rico hem sowieso wel gewonnen ja. Maar dan nog ging het aardig gelijk opquote:Op zondag 22 december 2019 00:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Badr kreeg in de tweede ronde wel gruwelijk veel low kicks op dat linker onderbeen/enkel. Volgens mij heeft Rico het stukje bij beetje poreus getikt, en heeft Badr het voor zichzelf afgemaakt.
quote:Op zondag 22 december 2019 00:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, als het langer dan 3 rondes had geduurd had Rico hem sowieso wel gewonnen ja. Maar dan nog ging het aardig gelijk op
Zeker, jammer van dat einde. Rest van de partijen waren ook mwah. Maar wel geinig om een keer mee te maken, zo’n vol gelredomequote:
Arrogante kwal, arrogante kwal?quote:Op zondag 22 december 2019 00:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Badr kreeg in de tweede ronde wel gruwelijk veel low kicks op dat linker onderbeen/enkel. Volgens mij heeft Rico het stukje bij beetje poreus getikt, en heeft Badr het voor zichzelf afgemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |