Was Pauw gisteren nog leuk met Gijp, Rutte en Joling?quote:Op donderdag 19 december 2019 17:02 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Jules Inside. @:coco.
Dat rechteritem was er laatst toch ook alquote:Op donderdag 19 december 2019 17:02 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Niet naar gekeken.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was Pauw gisteren nog leuk met Gijp, Rutte en Joling?
quote:Op donderdag 19 december 2019 17:02 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Mijn achterdeur is altijd open voor je xxx
Als eerbetoon iedereen een lijntje voor de uitzending.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:02 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Jules zelf is er niet?quote:Op donderdag 19 december 2019 17:02 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen koeientiet genot.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Als eerbetoon iedereen een lijntje voor de uitzending.
Ik kan altijd wel lachen om Gerard Joling.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was Pauw gisteren nog leuk met Gijp, Rutte en Joling?
Niet altijd, als de gasten niet bevallen kijk ik niet.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij dat altijd wel keek![]()
Erg teleurstellend dit Zipportal.
Dartswarehousegodenquote:Op donderdag 19 december 2019 17:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik open zojuist mijn Dartswarehouse bestelling, zitten er gewoon 20 gratis setjes flights in. Waaronder een heleboel AGOVV en RBC Roosendaal flights lol.
Clubs die niet meer bestaanquote:Op donderdag 19 december 2019 17:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik open zojuist mijn Dartswarehouse bestelling, zitten er gewoon 20 gratis setjes flights in. Waaronder een heleboel AGOVV en RBC Roosendaal flights lol.
Ja eens in de zoveel tijd, maar als hij te vaak langskwam bij VI werd het ook vermoeiend voorspelbaar.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel lachen om Gerard Joling.
quote:Op donderdag 19 december 2019 17:05 schreef Mani89 het volgende:
Foto's. NU METEEN.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:05 schreef Mani89 het volgende:
En dit waren geen gasten waarvoor jij wilde kijken? Wow.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet altijd, als de gasten niet bevallen kijk ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |