quote:Op donderdag 19 december 2019 17:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dochter Kees wordt smoorverliefd op een motoragent. Johnnie ziet de nieuwe vriend van zijn zus helemaal niet zitten, omdat hij daardoor bij zijn vrienden in diskrediet wordt gebracht. Hij verzint een plan om van de agent af te komen.
Klopt.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar tegen Roda volgens mij, en toen kwam Onana er op het einde in voor de penalty's.
Betonvoetbal Inside.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken volgens kenner Stijn.
Lijkt me ook sterk.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken volgens kenner Stijn.
terecht.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:33 schreef Zipportal het volgende:
Vrijgelaten kompaan van kindermoordenaar Marc Dutroux in elkaar geslagen in Anderlecht
https://www.ad.nl/buitenl(...)anderlecht~a91f9a29/
GENOT.
Of de arrogante klootzak van Gerwen op het niveau Beatonquote:Op donderdag 19 december 2019 17:33 schreef Slobeend het volgende:
Ik zou zo graag eens Beaton op het niveau van Van Gerwen zien.
Oh, meer uit vrees voor Ajax. Zeker op bezoek daar. Of we moeten snel een goal maken via Promes/Neresquote:Op donderdag 19 december 2019 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kijkt niet uit naar die wedstrijden hè?
Uit zijn we meestal wel goed.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, meer uit vrees voor Ajax. Zeker op bezoek daar. Of we moeten snel een goal maken via Promes/Neres
Denk dat dat afhangt van hoe ze er in februari bijstaan op de ranglijst. Staan nu vierde.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nemen ze die Europa liek wel serieus?
Het statmodel dat ik een beetje volg zegt dat Getafe nu ongeveer 18 goals voor en 15 tegen zou moeten hebben (lol).quote:Op donderdag 19 december 2019 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uit zijn we meestal wel goed.
Dan vrees ik eerder voor de thuiswedstrijd.
twitter:ArthurJWade1 twitterde op donderdag 19-12-2019 om 08:38:56@RobyvandenBrand @yannickdevos7 Yannick my man, high five 🖐 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |