Ligt eraan. Ik hoorde dat we weer een ledencongres hadden in het land van mijn compagnon Bram Hiddema.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je bent er vanavond toch wel bij he? Of gaat je afwezig act weer aan?
Niet dat ik mij kan herinneren.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het bekertoernooi meestal toch wel.
Moeten we er maar gewoon 5 maken daar.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh kutje, ik was vergeten dat Onana geschorst is. Scherpen keept wel redelijk de laatste tijd.
Allemaal afgelast vanwege Jules.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik hoorde dat we weer een ledencongres hadden in het land van mijn compagnon Bram Hiddema.
Klinkt als een nieuwe aflevering.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dochter Kees wordt smoorverliefd op een motoragent. Johnnie ziet de nieuwe vriend van zijn zus helemaal niet zitten, omdat hij daardoor bij zijn vrienden in diskrediet wordt gebracht. Hij verzint een plan om van de agent af te komen.
Wat zwart is moet zwart blijven.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Allemaal afgelast vanwege Jules.
PDC was toen nog Phils Darts Circusquote:Op donderdag 19 december 2019 17:30 schreef BB-King het volgende:
Daar komt even de BDO wereldkampioen van 1996 naar boven drijven.
Vorig jaar tegen Roda volgens mij, en toen kwam Onana er op het einde in voor de penalty's.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet dat ik mij kan herinneren.
Dat gaat niet lukken volgens kenner Stijn.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten we er maar gewoon 5 maken daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |