Ja, ben de hele dag in Leiden, ben nu klaar met wat moest (formulieren inleveren bij de uni...) maar heb nog avondplannen hier en geen zin in de trein heen en terug. Dus dan maar lekker speciaalbiertjes pakkenquote:
Geniet ervan, ouwe reus.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, ben de hele dag in Leiden, ben nu klaar met wat moest (formulieren inleveren bij de uni...) maar heb nog avondplannen hier en geen zin in de trein heen en terug. Dus dan maar lekker speciaalbiertjes pakken
500 euro bruto per dag genot.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
We krijgen Dekker weer lekker vaak in de studio.
Welkom in Leiden, makke.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, ben de hele dag in Leiden, ben nu klaar met wat moest (formulieren inleveren bij de uni...) maar heb nog avondplannen hier en geen zin in de trein heen en terug. Dus dan maar lekker speciaalbiertjes pakken
Het is meer mijn afscheid. Het formulier wat ik moest inleveren was om mijn diploma aan te vragenquote:
Inclusief koffie en cake genot?quote:Op donderdag 19 december 2019 16:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is meer mijn afscheid. Het formulier wat ik moest inleveren was om mijn diploma aan te vragen
Maijer was beetje voorbarig.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:07 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik ben best teleurgesteld in Jan
Nee.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag hij niet bij jou darts gaan kijken?
Maar goed dat je aan speciaalbier bentquote:Op donderdag 19 december 2019 16:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is meer mijn afscheid. Het formulier wat ik moest inleveren was om mijn diploma aan te vragen
Waarom zou je teleurgesteld moeten zijn in iemand die er al geen reet heeft van gebakken in 2019?quote:Op donderdag 19 december 2019 16:07 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik ben best teleurgesteld in Jan
Koude handen Arjan.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:08 schreef Szura het volgende:
Leven heeft straks geen zin meer voor Jan
Hoi Barney!quote:Op donderdag 19 december 2019 16:08 schreef Szura het volgende:
Leven heeft straks geen zin meer voor Jan
Stevenshof Inside.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja shit, was zo op mijn swapfietsje langsgekomen
MvGgod met zijn TR19 elke keer. Daar neukt hij zijn tegenstander erg hard in de kont koekoek. De SWITCH GENOT.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:09 schreef KennyPowers het volgende:
Overgaan op 19s
Dan ben je echt een amateur
Swapfietsquote:Op donderdag 19 december 2019 16:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja shit, was zo op mijn swapfietsje langsgekomen
Ja ik bedoel als je elke beurt erheen gaat omdat de 20 niet looptquote:Op donderdag 19 december 2019 16:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
MvGgod met zijn TR19 elke keer. Daar neukt hij zijn tegenstander erg hard in de kont koekoek. De SWITCH GENOT.
Tweemaal t5 inmiddels.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Heeft dekker al een triple gegooid deze leg?
Maar het draait vaak niet.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa wel de bovenkant middelmaat. Als die zijn dag heeft pleurt die alles uit.
Is er iemand die jij niet geweldig en fantastisch vindt?quote:Op donderdag 19 december 2019 16:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa wel de bovenkant middelmaat. Als die zijn dag heeft pleurt die alles uit.
Dit jaar zeker niet inderdaad, maar dan in de finale van de kwalificatie wel 11 en 12-darters gooien wanneer het moet. OKE JANquote:
Hij is niet geweldig ouwe reus, maar niet slecht ofzo.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is er iemand die jij niet geweldig en fantastisch vindt?
Men gaf gisteren ook complimenten aan Benito...quote:Op donderdag 19 december 2019 16:13 schreef TheVulture het volgende:
Complimenten aan Joyce? Dekker verliest hier echt alleen maar van zichzelf
En terecht. Mofrikaantjes eruit genot.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Men gaf gisteren ook complimenten aan Benito...
Weet ik ook heus, lieverd. Blijft een breed goed niveau bij de PDC.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij is niet geweldig ouwe reus, maar niet slecht ofzo.
Muah hij moest er wel om lachen.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:18 schreef TheVulture het volgende:
Hou Joyce vanavond maar even in de gaten
Hij leest dus duidelijk meequote:Op donderdag 19 december 2019 16:05 schreef Zorro het volgende:
Mijn voorspelling is 3-2 voor Dekker, dus die moet nu wel even deze set pakken.
Ik hoop dat ie meeleest.
Klopt, maar dat spel van Joyce leek ook helemaal nergens op natuurlijkquote:Op donderdag 19 december 2019 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Haha wat een smerige overwinning zeg.
Ik bedoelde JanDekkerGOATquote:Op donderdag 19 december 2019 16:12 schreef AFCNiels het volgende:
Jan Dekker kan er gewoon geen reet van.
Neequote:Op donderdag 19 december 2019 16:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Heb het helaas moeten missen
Maar zo zit ik klaar.
Kan het tergend trage tempo van Pipe afgestreept worden?
Ja 100 keerquote:Op donderdag 19 december 2019 16:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Heb het helaas moeten missen
Maar zo zit ik klaar.
Kan het tergend trage tempo van Pipe afgestreept worden?
Ik heb het eten straks al op voor de laatste pot start.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor nog twee keer 3-2, dan is er geen tijd voor Maijer om te eten
twitter:BlackCobra180 twitterde op donderdag 19-12-2019 om 16:13:13Iemand op gevallen dat Jan veel moeilijker zijn eerste pijl weg krijgt @rtl7darts reageer retweet
Wat staat er op het menu ouwe reus.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het eten straks al op voor de laatste pot start.
Jan had vroeger darteritus geloof ik dus ja dat viel mij ook al op.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:20 schreef Grifte het volgende:
twitter:BlackCobra180 twitterde op donderdag 19-12-2019 om 16:13:13Iemand op gevallen dat Jan veel moeilijker zijn eerste pijl weg krijgt @:rtl7darts reageer retweet
Wil je zeggen dat hij nog geen eigen subforum heeft? SCHANDALIGquote:Op donderdag 19 december 2019 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
MET ZIJN ALLEN NAAR HET JAN DEKKER TOPIC
forum.fok.nl/forum/dekquote:Op donderdag 19 december 2019 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat hij nog geen eigen subforum heeft? SCHANDALIG
Nasi met saté.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat staat er op het menu ouwe reus.
DEK ON TOURquote:Op donderdag 19 december 2019 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
forum.fok.nl/forum/dek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Het is niet mijn recept.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je je recept (incl foto's) plaatsen in het nasi a la Johannes topic?
NEDERLANDERS JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NEDERLANDERS JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NEDERLANDERS JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NEDERLANDERS JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NEDERLANDERS JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Door die quatschkop Dekkerquote:Op donderdag 19 december 2019 16:24 schreef Slobeend het volgende:
Neee niet de walkom van Hendo missen!
quote:Op donderdag 19 december 2019 16:23 schreef El-Stinho het volgende:
De R1-stats allen. 88,98 gemiddeld over alle 64.Twee na hoogste gemiddelde, niet door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is geen toeval.
quote:Op donderdag 19 december 2019 16:23 schreef El-Stinho het volgende:
De R1-stats allen. 88,98 gemiddeld over alle 64.Barney WEER het hoogste verliezende gemiddeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Als je het Nasi a la Johannes topic kent weet je dat dat niet uitmaakt. Jammer dat je geen trouwe volger bent.quote:
Lichtere pijlen?quote:Op donderdag 19 december 2019 16:25 schreef BB-King het volgende:
Wow goed om te zien dat Henderson een paar gram is afgevallen.
Ik CUL zitten enkele hele zure types.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je het Nasi a la Johannes topic kent weet je dat dat niet uitmaakt. Jammer dat je geen trouwe volger bent.
Altijd tegen hemquote:Op donderdag 19 december 2019 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Barney WEER het hoogste verliezende gemiddelde
Altijd tegen hemquote:Op donderdag 19 december 2019 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarom is het Nasi a la Johannes topic ook zo'n frisse windquote:Op donderdag 19 december 2019 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik CUL zitten enkele hele zure types.
Dan heeft het leven ook totaal geen zin meer.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
CUL is wat mij betreft één topicquote:Op donderdag 19 december 2019 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik CUL zitten enkele hele zure types.
Ik ga binnenkort eens een kijkje nemen.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom is het Nasi a la Johannes topic ook zo'n frisse windIk zou je willen aanraden je in deze materie te verdiepen.
Volgens mij had ik die aangedragen, maar dan meer als een opmerking dat Pipe traag gooit.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:20 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ja 100 keer
Of hoort daar een specifieke uitspraak bij
Ter contrast dien je ook het Nasi a la Iwanius topic bij de hand te houden, de grote tegenhanger van dat briljante topic.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort eens een kijkje nemen.
Discriminatie dat iemand zonder benen niet meer mag darten bij de altijd irritante PDCquote:Op donderdag 19 december 2019 16:28 schreef KennyPowers het volgende:
Ik ben woest dat Pratnemer 3 matchdarts heeft gemist tegen de erg langzame en irritante klootzak Pipe. Ik hoop dat iemand vandaag nog de benen van Pipe breekt zodat hij in 2021 zijn tourcard kwijt is. Wat mij betreft is er geen toekomst meer voor Pipe bij de PDC
Ze (RTL) hadden zelfs de beelden naast elkaar gezet om te kijken wie langzamer was: Pipe of Pratnemerquote:Op donderdag 19 december 2019 16:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die aangedragen, maar dan meer als een opmerking dat Pipe traag gooit.
TOON GREEBEDquote:Op donderdag 19 december 2019 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Discriminatie dat iemand zonder benen niet meer mag darten bij de altijd irritante PDC
Wat een geluk dat ik die wedstrijd gemist hebquote:Op donderdag 19 december 2019 16:29 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ze (RTL) hadden zelfs de beelden naast elkaar gezet om te kijken wie langzamer was: Pipe of Pratnemer
Dus ik vind van wel
Dart Toon Greebe nog?quote:Op donderdag 19 december 2019 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Discriminatie dat iemand zonder benen niet meer mag darten bij de altijd irritante PDC
Nasi a la johannes a la knutdeijsbeer a la kanovinnie genotquote:Op donderdag 19 december 2019 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ter contrast dien je ook het Nasi a la Iwanius topic bij de hand te houden, de grote tegenhanger van dat briljante topic.
Fusion gerechtquote:Op donderdag 19 december 2019 16:30 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nasi a la johannes a la knutdeijsbeer a la kanovinnie genot
Die is pas blij als brexit is doorgevoerdquote:Op donderdag 19 december 2019 16:31 schreef Boezeidekoe het volgende:
Richardson kijkt nog steeds boos
Zijn ene wenkbrauw staat nog steeds 10 centimeter hoger dan de andere.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:31 schreef Boezeidekoe het volgende:
Richardson kijkt nog steeds boos
Zou Hendo voor of tegen een onafhankelijk Schotland zijn?quote:Op donderdag 19 december 2019 16:31 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Die is pas blij als brexit is doorgevoerd
quote:Op donderdag 19 december 2019 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ter contrast dien je ook het Nasi a la Iwanius topic bij de hand te houden, de grote tegenhanger van dat briljante topic.
Aan lager wal geraakt, kon geen sigaren meer kopen, kon zijn vriendin niet langer belonen met tassen, RIPquote:Op donderdag 19 december 2019 16:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Vanaf dat topic is het bergafwaarts met hem gegaan.
Oh ja VI heb ik dit jaar nog helemaal niet gezien eigenlijkquote:
Werkt al een tijdje bij PSVquote:Op donderdag 19 december 2019 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja VI heb ik dit jaar nog helemaal niet gezien eigenlijk
Je ziet Thijsje Slegers ook vaak als PSV gewonnen heeft, dus dat verklaart ook een hoop.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
twitter:RitsdeBoer twitterde op donderdag 19-12-2019 om 16:25:38Kom op Highlander! #rtl7darts reageer retweet
Het is andersom.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zijn ene wenkbrauw staat nog steeds 10 centimeter hoger dan de andere.
quote:Op donderdag 19 december 2019 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stability. Power. Karma.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:37 schreef KennyPowers het volgende:
Hier krijg je toch jeuk van
[ afbeelding ]
Safety, cult, satanquote:Op donderdag 19 december 2019 16:37 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
Satanquote:Op donderdag 19 december 2019 16:37 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:yannickdevos7 twitterde op donderdag 19-12-2019 om 16:27:47Ik ben woest dat Pratnemer 3 matchdarts heeft gemist tegen de erg langzame en irritante klootzak Pipe. Ik hoop dat iemand vandaag nog de benen van Pipe breekt zodat hij in 2021 zijn tourcard kwijt is. Wat mij betreft is er geen toekomst meer voor Pipe bij de PDC #rtl7darts reageer retweet
Maar Pratnemer was nog trager dan Pijpquote:Op donderdag 19 december 2019 16:39 schreef Zipportal het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op donderdag 19-12-2019 om 16:27:47Ik ben woest dat Pratnemer 3 matchdarts heeft gemist tegen de erg langzame en irritante klootzak Pipe. Ik hoop dat iemand vandaag nog de benen van Pipe breekt zodat hij in 2021 zijn tourcard kwijt is. Wat mij betreft is er geen toekomst meer voor Pipe bij de PDC #rtl7darts reageer retweet
Dit hebben we al voorbij zien komen.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:39 schreef Zipportal het volgende:
Moeten jullie weten.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit hebben we al voorbij zien komen.
Sleep Wealth Eatquote:Op donderdag 19 december 2019 16:37 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op donderdag 19 december 2019 16:37 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 december 2019 16:40 schreef Zipportal het volgende:
Ik kan mijn strik Maastricht niet vinden.
~AH reclame
Kotswekkend.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:37 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |