Wij juichen vanavond allemaal voor Cambuur.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
Dit klinkt vanavond ook weer in het Cambuur stadion.

Dat ben ik helaas wel met jouwn eens. Jantje gooit als een patatje. Maar ja, had je hier liever die lesbische Telenekes gezien? @Poepz0rquote:Op donderdag 19 december 2019 15:05 schreef El-Stinho het volgende:
Dekker gaat verliezen van de dikke Joyce.

Muhren en Antonia gaan niet spelen, ik vul een '2' in bij de toto.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij juichen vanavond allemaal voor Cambuur.

Kurz?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:05 schreef KennyPowers het volgende:
Dit liedje had iemand gisteren ook al

Jacobs ook niet, toch?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Muhren en Antonia gaan niet spelen, ik vul een '2' in bij de toto.

Dik, lelijk en een hondslelijke worp. Je moet er van houden.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens mij is die Joyce wel sympathiek.

Al ga ik toch darts kijken vanavond.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Muhren en Antonia gaan niet spelen, ik vul een '2' in bij de toto.

Komt akelig dichtbij zo.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb dit jaar nog naast Jan competitie gegooid. Voor meer anekdotes graag een dm.

Jan Dekker is kaal en lelijk.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dik, lelijk en een hondslelijke worp. Je moet er van houden.

Als ze zondag maar winnen; en zeker tegen de irritante klootzak Moniz.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zit niet eens bij de selectie volgens mij, blessa

Wat een engnek is dat ja.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ze zondag maar winnen; en zeker tegen de irritante klootzak Moniz.

Naast?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb dit jaar nog naast Jan competitie gegooid. Voor meer anekdotes graag een dm.

Door de puntverliezen van de rest komt Excelsior weer irritant dichtbij plek 2.quote:

quote:Op donderdag 19 december 2019 15:05 schreef KennyPowers het volgende:
Dit liedje had iemand gisteren ook al
twitter:RitsdeBoer twitterde op donderdag 19-12-2019 om 15:06:06Als Joyce tegen Kurz speelt kunnen ze gewoon walk-on song laten doorlopen. #rtl7darts reageer retweet

Kaal ja. Lelijk?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jan Dekker is kaal en lelijk.

Ik heb goede hoop op Cambuur en Volendam.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Door de puntverliezen van de rest komt Excelsior weer irritant dichtbij plek 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |