Eerste puntje is binnenquote:De sultan van Oman, Qaboos bin Said Al Said, is zaterdag overleden. Dat melden de staatstelevisie en het staatspersbureau van Oman. Het staatshoofd dat bijna 50 jaar lang op de troon zat, is 79 jaar geworden. Het is nog niet bekend wie hem gaat opvolgen.
quote:
DE WINNAARSquote:
Mooie post! Staat in de OP.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:18 schreef doppelgänger het volgende:
Editie 2019 - Hier nog de totaal scores, zie genomineerden hier.
Dit is overigens de laatste keer dat ik de totaal scores verzorg.
Een gedeelde eeste plaats deze keer met elk 3 punten, geen duidelijke uitschieters. Wel een paar opvallende voorspellingen:
[..]
[..]
DE WINNAARS
Gedeelde eerste plaats, 3 punten elk:
BufordTJustice (Johnny Lion, Fernando Ricksen, Max van Weezel)
JimmyDean (Fernando Ricksen, Yasuhiro Nakasone, Babiker Awadalla)
onlogisch (Max van Weezel, Fernando Ricksen, Robert Mugabe)
Zorro (Fernando Ricksen, Niki Lauda, Max van Weezel)
2 punten:
alf89 (Jacques Chirac, Fernando Ricksen)
AliensExist182 (Fernando Ricksen, Doris Day)
BB-King (Doris Day, Fernando Ricksen)
Dr.Mikey (Fernando Ricksen, Doris Day)
El-Stinho (Fernando Ricksen, Max van Weezel)
Falco (Fernando Ricksen, Max van Weezel)
ferrari_rood (Max van weezel, Fernando Ricksen)
Frikandelbroodje (Abu Bakr al-Baghdadi, Robert Mugabe)
Kleffe_Dop (Fernando Ricksen, Robert Mugabe)
Nepthys (Robert Mugabe, Fernando Ricksen)
Nielsch (Doris Day, Fernando Ricksen)
nogeenoudebekende (Fernando Ricksen, Niki Lauda)
TATW (Fernando Ricksen, Robert Mugabe)
1 punt:
Aiciu (Fernando Ricksen)
Anonymousz (Robert Mugabe)
Burdie (Doris Day)
de_boswachter (Fernando Ricksen)
doppelgänger (Fernando Ricksen)
Driepink (Fernando Ricksen)
Eightyone (Fernando Ricksen)
Everythingexist (Masazo Nonaka)
fallrite (Martine Bijl)
Ferdii (Fernando Ricksen)
HugoSS (Fernando Ricksen)
Maerwynn (Jules Deelder)
maxi-mus (Fernando Ricksen)
Meike26 (Niki Lauda)
Mrmime (Fernando Ricksen)
MrsDuck (Fernando Ricksen)
NiznoNizno (Fernando Ricksen)
Piebe (Fernando Ricksen)
Postbus100 (Max van Weezel)
ThePlaneteer (Fernando Ricksen)
vipergts (Frank Lucas)
Deed dus een Mercury maar hij was vooral beroemd onder drummers en Rush fans. Ik denk verder niemand hem kent...quote:Op zaterdag 11 januari 2020 01:29 schreef Shivo het volgende:
Mijn Neil Peart, wat doe jewist niet dat hij een hersentumor had.
quote:Portugese motorcoureur Gonįalves (40) overlijdt in Dakar Rally
De Portugese motorcoureur Paulo Gonįalves is tijdens de zevende etappe van de Dakar Rally overleden.
Ik was er al bang voorquote:Op zaterdag 11 januari 2020 04:57 schreef Nikonlover het volgende:
Gelukkig nog niet dood maar zo'n harde crash op die leeftijd.... Ik vrees t ergste
NWS / Meneer Aart zwaargewond na ongeluk
quote:Tv-maker en Sesamstraat-icoon Aart Staartjes overleden
Televisiemaker en acteur Aart Staartjes is op 81-jarige leeftijd overleden. Staartjes raakte vrijdag in Leeuwarden ernstig gewond bij een verkeersongeluk tussen zijn brommobiel en een auto, waarbij hij uit zijn voertuig werd geslingerd. Hij is aan zijn verwondingen bezweken.
Met de kinder- en jeugdprogramma's waaraan Staartjes meedeed, zijn generaties opgegroeid. Veel mensen kennen hem als de nukkige Meneer Aart uit Sesamstraat. In de jaren 70 en 80 was hij medeverantwoordelijk voor spraakmakende jeugdseries als De Stratemakeropzeeshow, J.J De Bom voorheen de Kindervriend, De Film van Ome Willem en Het Klokhuis. Ook speelde hij in tv-series en was hij bijna twintig jaar gastheer bij de landelijke intocht van Sinterklaas.
Sinds een paar jaar woonde Staartjes met zijn vrouw Hanna in het Friese dorp Dronryp, tussen Leeuwarden en Franeker.
https://nos.nl/artikel/23(...)rtjes-overleden.html
Niemand heeft deze aan zien komen.quote:
matig ditquote:Op zondag 12 januari 2020 20:03 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Niemand heeft deze aan zien komen.
Hijzelf de auto ook nietquote:Op zondag 12 januari 2020 20:03 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Niemand heeft deze aan zien komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somebody that I used to know
quote:Op zondag 12 januari 2020 20:27 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Hijzelf de auto ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Te laat.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:11 schreef Lafoy het volgende:
Prince Philip
Hans Wiegel
Ted de Braak
Brigitte Bardot
Desmond Tutu
Harvey Weinstein
Paus Benedictus
ken je hem persoonlijk oid?quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:57 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Punt voor mij
Monty Python-acteur Terry Jones (77) overleden
Dementie is altijd dodelijk. Tenzij de persoon in de tussentijd aan iets anders overlijdt.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:12 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ken je hem persoonlijk oid?heb best wat lopen googlen mbt de ziekte status van Terry Jones, maar verder dan "dementie" kwam ik niet. Vond ik niet genoeg reden om hem te nomineren
Wel dodelijk ja, maar je kunt er prima meerdere jaren mee lev n, dus waarom precies dit jaar nomineren?quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:36 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dementie is altijd dodelijk. Tenzij de persoon in de tussentijd aan iets anders overlijdt.
Prima zou ik het niet willen noemen, maar je kunt het inderdaad nog wel een tijdje uitzingen inderdaad,quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:58 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Wel dodelijk ja, maar je kunt er prima meerdere jaren mee lev n, dus waarom precies dit jaar nomineren?
Congrats! Goed begin van het jaar!quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:57 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Punt voor mij
Feli met je punt, dat is vrij vroeg in het seizoen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:57 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Punt voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |