Nummer 3 is ondertussen 103 jaar oud, lijkt mij een veilige keus.quote:Op zondag 22 december 2019 17:38 schreef Falco het volgende:
1. Raymond van Barneveld
2. Samantha de Jong (Barbie)
3. Olivia de Haviland
4. Kirk Douglas
5. Bibian Mentel
6. Ab Krook
7. Maarten Biesheuvel
8. Marga Minco
9. Prins Philip
10. Queen Elizabeth
Nummer 4 ook..quote:Op zondag 22 december 2019 17:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nummer 3 is ondertussen 103 jaar oud, lijkt mij een veilige keus.
En waarom zou ze doodgaan dan?quote:Op zondag 22 december 2019 17:49 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Volgens wikipedia: Bibian Mentel-Spee is een Nederlandse snowboardster. Zij werd zes maal Nederlands kampioen op de onderdelen halfpipe en snowboardcross. In 2002 werd ze met een prothese opnieuw Nederlands kampioene snowboardcross. Wikipedia
Geboren: 27 september 1972 (47 jaar), Utrecht
Ik denk niet dat ze doodgaat, maar wellicht dat andere gokken op een lelijk ongeluk.quote:Op zondag 22 december 2019 17:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En waarom zou ze doodgaan dan?
Bibian Mentel (47) kreeg dit jaar het verwoestende nieuws dat ze voor de twaalfde keer kanker had. Hierdoor zou het zomaar zo kunnen zijn dat de snowboardster dit jaar voor de laatste keer kerst viert met haar familie. In het tijdschrift Helden vertelt zij, maar ook haar familie, emotioneel over dit besef.quote:Op zondag 22 december 2019 17:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ze had een tumor in d'r rugquote:Op zondag 22 december 2019 17:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Twaalf keer al!quote:Op zondag 22 december 2019 18:03 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Bibian Mentel (47) kreeg dit jaar het verwoestende nieuws dat ze voor de twaalfde keer kanker had. Hierdoor zou het zomaar zo kunnen zijn dat de snowboardster dit jaar voor de laatste keer kerst viert met haar familie. In het tijdschrift Helden vertelt zij, maar ook haar familie, emotioneel over dit besef.
Doet mij afvragen vanaf welke leeftijd je sterft van ouderdom... voor mijn gevoel is dat toch 75+ of 80+, maar dat is mijn insteek.quote:
oud paraolympisch snowboardster die al aantal keer kanker heeft gehad en nu weer kanker heeft. Mvr heeft de laatste maanden een soort van afscheids tournee op de nederlandse tv gedaan in allerlei spelshows waar iedereen haar natuurlijk heul zielug vond en haar vanalles gunde etcquote:
Een jonge ouderequote:Op zondag 22 december 2019 19:22 schreef 617-716 het volgende:
[..]
Doet mij afvragen vanaf welke leeftijd je sterft van ouderdom... voor mijn gevoel is dat toch 75+ of 80+, maar dat is mijn insteek.
Henny is 68...
Vanwege de kanker natuurlijkquote:Op zondag 22 december 2019 17:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:02 schreef giscard het volgende:
Max Verstappen - crash met Leclerc.
Leclerc - crash met Max Verstappen.
Mieke Telkamp is toch allang dood.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:29 schreef Ole het volgende:
Ouderdom:
-Mieke Telkamp (moet toch eindelijk eens haar eigen lied op haar uitvaart)
-Paul van Vliet
- Rob de Nijs
drank/drugs
- Sumanth
- Gordon
- Viola Holt (sorry tong)
- Aaron Carter
Ongeluk
- Max Verstappen. Valt van fiets
- één van die insta/influencertypjes: tijdens het nemen van selfie of foto in onmogelijke positie
Rest:
Ivo Niehe
Al een jaar of drie.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mieke Telkamp is toch allang dood.
Ik hoop het wel, ze hebben haar gecremeerd.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mijn lijstje toch even aangepast.quote:Op donderdag 19 december 2019 13:00 schreef Nizno het volgende:
En ontopic is ook leuk
Daarom hier mijn lijstje:
Queen Elisabeth II - oud
Joop van Zijl - auto ongeluk
Michael Schumacher - skiongeluk weggestreept
Prins Phillip - oud
Frits Bolkestein - oud genoeg
Paul van Gorcum - oud genoeg
Rob de Nijs - trilleritus
Peter Jan Rens - gek
Sean Connery - verstikking
Inez Weski - onverklaarbaar in Vught
Ik voeg toch toe, ondanks dat ik het niet leuk vind als het zou gebeuren.
Bibian Mental - kanker/ziekte
(Op 25-12 toegevoegd, dus op tijd![]()
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |