abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190908588
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 19:41 schreef RickoKun het volgende:
Ik zie nergens iets over seks? Alleen dat ze wat luidruchtig was?
Haar management zegt dat ze slechts luidruchtig was, bemanningsleden zeggen dat ze seks onder een dekentje had.
pi_190908592
Never stick your dick in crazy!
Narf!
pi_190908623
Hoe is trouwens het gerucht over de behandeling van de seksverslaving in de wereld gekomen? Was dat gewoon een soort optelsom van haar recente ontboezemingen en vlak daarna haar afwezigheid? Of waren er bronnen?
pi_190908631
Op zekers dat Katja pik heeft gereden op die KLM vlucht.
pi_190908679
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 19:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Rebecca Cabeau?
Dat staat er idd.
´
  maandag 6 januari 2020 @ 20:05:13 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190908828
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2020 19:51 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Dat staat er idd.
Oh, het staat in een reactie op het stuk dat staat op de mediacourant-site.

Godsamme, kun je nog lager?
The love you take is equal to the love you make.
pi_190908862
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 20:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wie? Ik?
´
pi_190908882
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 20:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja dat vroeg Marcel/Herman/wiedanook vast ook onder zijn dekentje.
pi_190908969
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 20:10 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja dat vroeg Marcel/Herman/wiedanook vast ook onder zijn dekentje.
_O-
  maandag 6 januari 2020 @ 20:21:18 #110
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190909041
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2020 20:08 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Wie? Ik?
Als jij het vind en post: ja.

Wel fascinerend hoor, life of the bottom feeders.
The love you take is equal to the love you make.
pi_190909767
Medepassagier Katja Schuurman reageert op commotie

Dat het Katja Schuurman (44) dwarszit dat er allerlei geruchten rondgaan rondom haar vlucht naar Zuid-Afrika was al duidelijk, maar hoe vindt de man waar het om draait het eigenlijk? De actrice zou het bont hebben gemaakt tijdens haar vlucht met KLM. Volgens haar medepassagier klopt het niet.

De man die naast Katja zat in het bewuste KLM-vliegtuig heeft aan RTL Boulevard verteld wat er volgens hem precies heeft plaatsgevonden tijdens de vlucht. "Katja en ik kennen elkaar al heel lang", vertelt hij. "We hebben op dezelfde yoga retreat gezeten in Johannesburg en vlogen op dezelfde vlucht terug. Wij waren inderdaad wat luidruchtig en vrolijk. Er is niks gebeurd tussen ons. Het zijn allemaal leugens. De fles Amarula was trouwens van mij, cadeautje voor thuis. Ik vind het zo onrechtvaardig en bizar deze leugens. Dat verdient Katja niet. En ik ken haar dochtertje ook goed, je kan dit soort dingen niet zomaar de wereld in blijven slingeren."

Katja is het zelf helemaal zat dat deze geruchten rondgaan en het is volgens haar wel genoeg geweest. In de video hieronder vertelt ze erover.
https://www.rtlboulevard.(...)reageert-op-commotie
´
pi_190909879
quote:
6s.gif Op maandag 6 januari 2020 20:58 schreef Kim-Holland het volgende:
Medepassagier Katja Schuurman reageert op commotie

Dat het Katja Schuurman (44) dwarszit dat er allerlei geruchten rondgaan rondom haar vlucht naar Zuid-Afrika was al duidelijk, maar hoe vindt de man waar het om draait het eigenlijk? De actrice zou het bont hebben gemaakt tijdens haar vlucht met KLM. Volgens haar medepassagier klopt het niet.

De man die naast Katja zat in het bewuste KLM-vliegtuig heeft aan RTL Boulevard verteld wat er volgens hem precies heeft plaatsgevonden tijdens de vlucht. "Katja en ik kennen elkaar al heel lang", vertelt hij. "We hebben op dezelfde yoga retreat gezeten in Johannesburg en vlogen op dezelfde vlucht terug. Wij waren inderdaad wat luidruchtig en vrolijk. Er is niks gebeurd tussen ons. Het zijn allemaal leugens. De fles Amarula was trouwens van mij, cadeautje voor thuis. Ik vind het zo onrechtvaardig en bizar deze leugens. Dat verdient Katja niet. En ik ken haar dochtertje ook goed, je kan dit soort dingen niet zomaar de wereld in blijven slingeren."

Katja is het zelf helemaal zat dat deze geruchten rondgaan en het is volgens haar wel genoeg geweest. In de video hieronder vertelt ze erover.
https://www.rtlboulevard.(...)reageert-op-commotie
Gelukkig, het is niet waar.
We kunnen weer door met ons leven :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2020 21:04:13 ]
pi_190909927
quote:
17s.gif Op maandag 6 januari 2020 21:03 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Gelukkig, het is niet waar.
We kunnen weer door met ons leven :P
Jammer.

Ik mag hopen dat KLM weer woest wordt en zijn naam gaat onthullen. :Y)
´
pi_190909963
Waar rook is, is vuur.
pi_190909966
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2020 19:13 schreef Kim-Holland het volgende:
Reactie op mediacourant vraagt of Rebecca Cabeau er ook van af weet.

En; Als er allemaal niks van waar is, dan kan de zakenman in kwestie dit toch gelijk ontkrachten voor haar? Waarom krijg ik het idee dat deze rijke zakenman zich liever op de achtergrond houdt? Door zijn relatie met de zus van..?

[ afbeelding ]

Bah, dan moet je wel erg wanhopig zijn. :') :r
Misschien kan de beste man wel likken als Lassie, je weet het niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2020 21:09:16 ]
pi_190910113
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2020 21:08 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Misschien kan de beste man wel likken als Lassie, je weet het niet.
Vingeren kan hij als de beste.

Mediacourant schudt laat wakker. Dit akkefietje speelt al enige tijd en het verhaal in Story klopt helemaal. Het was zelfs nog een beetje erger, ze liet voor de seks eerst vingeren door de man in kwestie. Daar is ze ook al op aangesproken. Vreemd dat KLM dit maar onder de pet probeert te houden. Als het een onbekend persoon was geweest, waren ze lang niet zo coulant geweest en was diegene op Schiphol in de boeien geslagen. Het was een groot ordinair drama op die vlucht. De crew was razend.
´
pi_190910481
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2020 21:06 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Jammer.

Ik mag hopen dat KLM weer woest wordt en zijn naam gaat onthullen. :Y)
Helaas Camiel is al een tijdje weg dus echt woest worden ze niet meer.
pi_190910721
Beetje dom van hem om toe te geven dat ze inderdaad een fles amarula bij zich hadden. Nu weten we zeker dat de Story echt mensen heeft gesproken die aanwezig waren in dat vliegtuig.
pi_190911348
Je mag ook tegenwoordig niets meer. Netjes onder een dekentje. Kijk dan gewoon niet als je het niet wil zien.

Wat een gezeur zeg.
  maandag 6 januari 2020 @ 22:28:38 #121
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_190911733
Waar rook is is vuur >:)
Ik dacht ook gelijk aan Marcel Boekhoorn maar het kan net zo goed een willekeurig andere Nederlandse zakenman (CEO) zijn van bijvoorbeeld Shell, Heineken of Unilever.
pi_190914342
Gaan we nou reacties op mediacourant.nl serieus nemen? 🤔
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_190914654
Ze hebben amehula gedronken een een beetje gegiecheld onder een dekentje.
Boeieh!!!
  dinsdag 7 januari 2020 @ 11:23:17 #124
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_190916861
Wat zou Kutja Schuurvrouw eigenlijk zingen na een borstvergroting?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  Tettenkoning dinsdag 7 januari 2020 @ 11:26:22 #125
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_190916891
Deze was volgens mij nog niet gepost...

quote:
Aan de pers en eenieder die elke dag weer bladen, kranten en online sites moeten vullen: Kunnen de leugens over mij alstjeblieft ophouden. Ik ben niet van steen. En mijn omgeving ook niet. De verhalen zijn ongelooflijk kwetsend, ze maken me heel erg verdrietig en zeker ook gefrustreerd en boos, omdat ik me machteloos voel tegenover zoveel negatief geweld. Wat ik nu ga doen, gaat in tegen wie ik ben en waar ik voor sta; namelijk dat ik überhaupt serieus reageer (nog een keer) op alle walgelijke beweringen van de laatste tijd. Maar ik doe het, omdat ik wil dat deze negativiteit stopt, voor mezelf, en voor de mensen waar ik van houd: 1) Ik heb geen seksverslaving. Ik ben dus ook nooit naar een kliniek geweest om hiervan af te komen. 2) Ik heb géén seks gehad aan boord van de KLM vlucht van Johannesburg naar huis. 3) Ik heb geen vliegverbod, nooit gehad, en ook heb ik geen enkele restrictie als ik een KLM vlucht wil boeken en online in wil checken. (Sterker nog, mijn volgende vlucht ivm mijn nieuwe programma voor @rtl4 is geboekt en ik zit op een KLM vlucht naar Zuid Amerika.) Ik probeer mijn leven zo goed mogelijk te leven, goed te zijn voor de mensen om me heen, en ook voor hen verder weg (@returntosender_nl ). Ik heb lang geleden de keuze gemaakt open te zijn over hoe ik leef en de keuzes die ik maak - ook als die afwijkend waren van de heersende norm- omdat ik, al 25 jaar levend onder een vergrootglas, mezelf vrij wilde voelen. Achteraf ben ik wellicht te open geweest, want ik heb mezelf te kwetsbaar gemaakt, en te aantrekkelijk voor roddel en spannende verhalen. Nogmaals: alstjeblieft, ik wil alleen maar liefde en mooie dingen. Ik wil het smeken: stop.. Laten we de wereld zachter en liever maken, niet lelijker.
Een bericht gedeeld door Katja Schuurman (@katjaschuurman) op 6 Jan 2020
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')