Ja echt he.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:38 schreef tonja het volgende:
[..]
3 jaar een geldverslindend onderzoek waar een heel team van professoren 24/7 mee bezig is geweest, ongetwijfeld
Volgens mij meen je het nog ook.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Alleen als het extreem buitenproportioneel geweld is
Ja zo winnen ze wel aan sympathiequote:Op woensdag 18 december 2019 23:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Spookrijden op de A12,weggestuurd bij een distributiecentrum etc.
Tijd dat ze stoppen met die acties, dit schiet ook niet op natuurlijk.quote:
Een bijna Gammaatje dusquote:Op woensdag 18 december 2019 23:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, ze winnen met het uur aan populariteit.
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 23:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Doe eens stoer, adopteer een boer. Krijg je straks te lezen als ze uitgekotst zijn.
quote:Op woensdag 18 december 2019 23:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Is echt geen manier van actie voeren dit.
Nope. Zaken zo af proberen te dwingen werkt gewoon niet.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Is echt geen manier van actie voeren dit.
[..]Doe eens stoer, adopteer een boer. Krijg je straks te lezen als ze uitgekotst zijn.
Boerenleenbank.quote:
Y Dat.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Tering boeren, jan en alleman lastig vallen en verhinderen. Alsof de automobilist enzo er wat aan kan doen. Mijn sympathie is weg.
Ik zie het nu ook.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Door die streep naast het hoofd van oranje boven lijkt je UI wat op die van mij. Vind ik dan.
Yep dat is wat ze nu bereiken. Niemand heeft nog enige sympathie voor ze.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Tering boeren, jan en alleman lastig vallen en verhinderen. Alsof de automobilist enzo er wat aan kan doen. Mijn sympathie is weg.
De Rabo kreeg de schuld al van de boeren, want ze hadden ze van tevoren in horen lichten met welke milieumaatregelen de overheid na 757 jaar op de proppen kwam. En nu zitten ze met hun torenhoge aflossingen en lege loodsen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |