Ja dus over een jaar weet ik niks meer van dit WK.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:54 schreef Tagliano het volgende:
Dit is een beetje hetzelfde als vorig jaar toch
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:54 schreef Tagliano het volgende:
Dit is een beetje hetzelfde als vorig jaar toch
Twin Peaks genot.quote:
Ik heb geen flauw idee wat er het afgelopen uur is gebeurd, zwart gatquote:Op woensdag 18 december 2019 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dus over een jaar weet ik niks meer van dit WK.
Wat een antipathie. Jezus. Ben blij dat er een Nederlander door is. Zoveel hebben we er voorlopig niet in de tweede ronde.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:54 schreef Szura het volgende:
De altijd irritante teringlijer B vd Pas
Pizza met melk is wel een meme from the past.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Melk erbij? @:johannes_vermeer
Lekker boeiend, waarom juichen voor iemand met zo'n spuuglelijke worp als hijquote:Op woensdag 18 december 2019 22:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat een antipathie. Jezus. Ben blij dat er een Nederlander door is. Zoveel hebben we er voorlopig niet in de tweede ronde.
Ik denk dat niet vast te stellen is met welke arm hij beter gooitquote:Op woensdag 18 december 2019 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat was zonet trouwens wel een genotspot, een meer dan terechte overwinning van de altijd sympathieke Benito. Ik hoop dat hij zijn gooiarm niet breekt.
Ik lach me al de ballen uit m'n broek dat het een verlenging is geworden. Parodie op een voetbalclub etc. etc.quote:
De irritante klootzak Clemens heeft het gewoon zelf verprutst. Ik vind dat hij zijn loon moet inleveren want dat verdient hij niet.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Erg jammer dat de vervelende tering klootzak Benito van de Pas heeft verloren van de sympathieke Clemens. Ik hoop dat van de Pas snel zijn tourkaart verliest, ik vind dat hij dat verdient omdat hij heeft gewonnen.
Alleen zijn we dat over een paar maandjes nog wel vergetenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:56 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik lach me al de ballen uit m'n broek dat het een verlenging is geworden. Parodie op een voetbalclub etc. etc.
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Erg jammer dat de vervelende tering klootzak Benito van de Pas heeft verloren van de sympathieke Clemens. Ik hoop dat van de Pas snel zijn tourkaart verliest, ik vind dat hij dat verdient omdat hij heeft gewonnen.
PSV is aan het choken geslagen.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat er het afgelopen uur is gebeurd, zwart gat
Dat is al wat langer aan de gang dacht ikquote:Op woensdag 18 december 2019 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV is aan het choken geslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |