Ik denk dat niet vast te stellen is met welke arm hij beter gooitquote:Op woensdag 18 december 2019 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat was zonet trouwens wel een genotspot, een meer dan terechte overwinning van de altijd sympathieke Benito. Ik hoop dat hij zijn gooiarm niet breekt.
Ik lach me al de ballen uit m'n broek dat het een verlenging is geworden. Parodie op een voetbalclub etc. etc.quote:
De irritante klootzak Clemens heeft het gewoon zelf verprutst. Ik vind dat hij zijn loon moet inleveren want dat verdient hij niet.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Erg jammer dat de vervelende tering klootzak Benito van de Pas heeft verloren van de sympathieke Clemens. Ik hoop dat van de Pas snel zijn tourkaart verliest, ik vind dat hij dat verdient omdat hij heeft gewonnen.
Alleen zijn we dat over een paar maandjes nog wel vergetenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:56 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik lach me al de ballen uit m'n broek dat het een verlenging is geworden. Parodie op een voetbalclub etc. etc.
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Erg jammer dat de vervelende tering klootzak Benito van de Pas heeft verloren van de sympathieke Clemens. Ik hoop dat van de Pas snel zijn tourkaart verliest, ik vind dat hij dat verdient omdat hij heeft gewonnen.
PSV is aan het choken geslagen.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat er het afgelopen uur is gebeurd, zwart gat
Dat is al wat langer aan de gang dacht ikquote:Op woensdag 18 december 2019 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV is aan het choken geslagen.
Ja precies ja, ik ga uit van een winnende goal voor PSV dadelijk.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alleen zijn we dat over een paar maandjes nog wel vergeten
Uitschakeling is wel iets meer genot
huhquote:Op woensdag 18 december 2019 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 18 december 2019 22:58 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ja precies ja, ik ga uit van een winnende goal voor PSV dadelijk.
Ik ben blij dat ik dit jaar aan geen enkel spel meedoequote:Op woensdag 18 december 2019 22:58 schreef spleeh het volgende:
Ik heb niets tegen Benito maar hoe vaak kun je je voorspelling die prullenbak wel niet ingooien
paar maanden alquote:Op woensdag 18 december 2019 22:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is al wat langer aan de gang dacht ik
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dit jaar aan geen enkel spel meedoe
Ik ga voorlopig even nergens meer van uit.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:58 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
ik ga uit van een winnende goal voor PSV dadelijk.
Het grote wimderon wielerspel is voor mij voldoende energie in spelletjes voor het hele jaar.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dit jaar aan geen enkel spel meedoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |