Die mensen hebben even de tijd nodig om achter hun toetsenbord te geraken, geef ze de tijd.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou het is geen Fok dat MS forum, eer dat er iemand antwoord geeft zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is te erg, maar dit zijn de herinneringen die ons verbinden
TEAM TAFEL
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die mensen hebben even de tijd nodig om achter hun toetsenbord te geraken, geef ze de tijd.
Ja en Harry Potter tegelijkquote:Op woensdag 18 december 2019 22:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Het doet me een beetje aan de film Alien denken
[..]
Die mensen hebben even de tijd nodig om achter hun toetsenbord te geraken, geef ze de tijd.
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:39 schreef rowan634 het volgende:
EXPLICIET!!!Die herinner ik me nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is te erg, maar dit zijn de herinneringen die ons verbinden![]()
[..]
EXPLICIET!!!Ik durf niet te klikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is te erg, maar dit zijn de herinneringen die ons verbindenOp donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Jou naam is vanaf nu: Tochtige Zeester.
https://www.youtube.com/watch?v=lQ6jZgMaZk4
FB / [Fok Wiki FAQ] Oldbies
EXPLICIET!!!plaatje doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is te erg, maar dit zijn de herinneringen die ons verbinden
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Daar zou ik niet klakkeloos vanuit gaan.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:39 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb op Youtube nog een zooi UTO 1 filmpjes staan. Staan ook al jaren op prive nadat ik bijna van Youtube werd gebanned
Die mogen vast nu wel openbaar ..aangezien het programma is gestopt
EXPLICIET!!!o gawd 1 van mijn eerste gifjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is te erg, maar dit zijn de herinneringen die ons verbinden![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |