Jij krijgt ook ieder jaar hetzelfde?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee, ik ga daarna, met kerstpakket (oh wat zou eht dit jaar zijn) naar huis. Geen werk voor mij tot 7 januari.
Vroegquote:Op woensdag 18 december 2019 22:53 schreef Prisha het volgende:
Ik moet morgen weer een keer mijn wekker zetten. Kerstontbijt op de zaak om 7.30. Om 6.15 weg ongeveer.
Ik begon net te wennen aan het niet zetten van de wekker om 5 uur. Ach ja. Lekker ontbijtje is wel ok natuurlijk.
Iemand met ouderwetse opvattingen/niet met de tijd mee gaat etc etcquote:
Denk hetzelfde wat jij vandaag bestelde.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee, ik ga daarna, met kerstpakket (oh wat zou eht dit jaar zijn) naar huis. Geen werk voor mij tot 7 januari.
Het wordt vanzelf minder bij mij.quote:
Jaquote:Op woensdag 18 december 2019 22:54 schreef Voxs het volgende:
Dit topic is het topic van ultra korte posts
Slapen gaat de laatste twee weken goed! Tenminste....beter dan het lange tijd is geweest. Effe afkloppen dat het zo blijft gaan. We zullen zien hoe het gaat als ik weer moet werken. De wekker zorgde wel voor een hoop onrust. Ik wordt nu wel snachts wakker maar doordat ik niet in paniek raak, kan ik toch doorslapen uiteindelijk.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw balen. Hoe gaat het met slapen tegenwoordig?
Ik kijk wel uit. Oude garde schijnheilige meuk daar.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ga je slowchatten weer? dan ga ik wel even mee
Een grote blok teak hout en een flesje olijfoliequote:Op woensdag 18 december 2019 22:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh lekker hoor, wat was het pakket vorig jaar?
Waar was dat hout voor danquote:Op woensdag 18 december 2019 22:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Een grote blok teak hout en een flesje olijfolie
Ik weet niet wat erger is een boomer of een boner hebben.quote:
Ik vraag het gewoon ...quote:Op woensdag 18 december 2019 22:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Iemand met ouderwetse opvattingen/niet met de tijd mee gaat etc etc
quote:
Ja precies, geen druk, als je niet kan slapen, dan slaap je wat langer..quote:Op woensdag 18 december 2019 22:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Slapen gaat de laatste twee weken goed! Tenminste....beter dan het lange tijd is geweest. Effe afkloppen dat het zo blijft gaan. We zullen zien hoe het gaat als ik weer moet werken. De wekker zorgde wel voor een hoop onrust. Ik wordt nu wel snachts wakker maar doordat ik niet in paniek raak, kan ik toch doorslapen uiteindelijk.
De combi.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is een boomer of een boner hebben.
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Een grote blok teak hout en een flesje olijfolie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |