Nee maar dan was het nog wel irritant.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeah zekah
Al heb ik geen moment het idee gehad dat ze uitgeschakeld zouden worden
Sorry het was een grapjequote:Op woensdag 18 december 2019 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bedankt, nu ga ik even een Bommeltje doen
[ afbeelding ]
Ach ja dat zijn van die bekerpotjes als je al de vorm niet te pakken hebtquote:Op woensdag 18 december 2019 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar dan was het nog wel irritant.
Het is je vergevenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sorry het was een grapje
Ik waardeer het dat je mij zo makkelijk vergeeft, maar ik had nog steeds niet dit soort dingen mogen posten.quote:
Ja maar gewoon bepaalde spelers die wel mochten opdraven zoals Huntelaar en Ekkelenkamp, die goals gunde ik Telstar opzich wel. Geinig cluppie.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach ja dat zijn van die bekerpotjes als je al de vorm niet te pakken hebt
Vond het al aardig om weer eens wat Ajaxgoals te zien
Wanneer was je van plan wereldventjes te verwekken?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik wil dat mijn kinderen wakker worden in een wereld zonder benito.
Hoe deed Ekkelenkamp het?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar gewoon bepaalde spelers die wel mochten opdraven zoals Huntelaar en Ekkelenkamp, die goals gunde ik Telstar opzich wel. Geinig cluppie.
Niet, het was een verwijzingquote:Op woensdag 18 december 2019 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer was je van plan wereldventjes te verwekken?
Hebben ze jou nog niet chemisch gecastreerd?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik wil dat mijn kinderen wakker worden in een wereld zonder benito.
oud ijzer ophalenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:48 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Dat wordt weer vakkenvullen in 2020 voor Benito
Gewoon de begeleidster aanduwenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hebben ze jou nog niet chemisch gecastreerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |