abonnement Unibet Coolblue
pi_190576386
De stabiele Veltman die er persoonlijk voor gezorgd heeft dat Ajax na de winterstop niet meer in de CL speelt :')
pi_190576415
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 15:40 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Niet met je eens en blijkbaar met het gros hier. Tegenstanders had ie in zijn zak, noem is een spits waar hij het moeilijk mee gehad heeft ?
Wel beetje jammer van het opheffen van buitenspel tegen Valencia, dat dan weer wel.
Het draait niet alleen om een spits uitschakelen, het draait ook om zien welke middenvelders en buitenspelers eraan komen. Dan heeft hij zo vaak handen en voeten nodig en maakt hij de meest domme fouten, zie Chelsea-uit waar hij die penalty veroorzaakt en daarna rood. En in die thuiswedstrijd zorgde hij in de eerste minuut ook bijna voor een penalty tegen.

Je kan gewoon niet op hem bouwen omdat hij eens in de zoveel tijd een meltdown heeft.
Oh.
pi_190576501
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het draait niet alleen om een spits uitschakelen, het draait ook om zien welke middenvelders en buitenspelers eraan komen. Dan heeft hij zo vaak handen en voeten nodig en maakt hij de meest domme fouten, zie Chelsea-uit waar hij die penalty veroorzaakt en daarna rood. En in die thuiswedstrijd zorgde hij in de eerste minuut ook bijna voor een penalty tegen.

Je kan gewoon niet op hem bouwen omdat hij eens in de zoveel tijd een meltdown heeft.
Die penalty en rode kaart verwijt ik hem niet. Dan moet je Blind de rode kaart nog meer verwijten, die kon je wel geven (2e geel), de rode kaart voor Veltman was belachelijk.
Nogmaals, het is geen topper maar een speler die op meerder posities achterin inzetbaar is en het dan over het algemeen meer dan redelijk doet.
Speelde bv tegen AZ ook prima als RB, aan hem heeft de nederlaag niet gelegen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 21 december 2019 @ 15:53:46 #179
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_190576579
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 15:48 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Die penalty en rode kaart verwijt ik hem niet. Dan moet je Blind de rode kaart nog meer verwijten, die kon je wel geven (2e geel), de rode kaart voor Veltman was belachelijk.
Nogmaals, het is geen topper maar een speler die op meerder posities achterin inzetbaar is en het dan over het algemeen meer dan redelijk doet.
Speelde bv tegen AZ ook prima als RB, aan hem heeft de nederlaag niet gelegen.
Kan mee in de top van de eredivisie en is OK als stand-in tijdens CL-wedstrijden (een betere wisselspeler achterin ga je niet heel makkelijk kunnen aantrekken), maar als basisspeler is het niet het materiaal waarmee je de groepsfase van de CL gaat overleven.
We have always been at war with Eastasia.
pi_190576745
Veltman is in ieder geval op dit moment nog beter dan Schuurs.

Maar op Blind na is er centraal achterin niemand die écht voldoet.
  zaterdag 21 december 2019 @ 16:06:19 #181
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_190576785
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 16:03 schreef wimderon het volgende:
Veltman is in ieder geval op dit moment nog beter dan Schuurs.

Maar op Blind na is er centraal achterin niemand die écht voldoet.
Ja dat klopt, maar moet je nu Veltman laten spelen of Schuurs (die veel meer potentie heeft) meters laten maken? Ik neig naar dat laatste aangezien ik toch niet geloof dat AZ kan blijven aanhaken en het verschil ook niet zo extreem groot is.
We have always been at war with Eastasia.
pi_190576828
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 16:03 schreef wimderon het volgende:
Veltman is in ieder geval op dit moment nog beter dan Schuurs.

Maar op Blind na is er centraal achterin niemand die écht voldoet.
Denk dat het verschil nog wel meevalt, en Schuurs kan zich nog flink ontwikkelen.

Dus ik zou lekker Schuurs-Martinez doen na de winterstop en een controlerende middenvelder kopen.
Oh.
pi_190576831
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 16:06 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ja dat klopt, maar moet je nu Veltman laten spelen of Schuurs (die veel en veel meer potentie heeft) meters laten maken? Ik neig naar dat laatste aangezien ik toch niet geloof dat AZ kan blijven aanhaken en het verschil ook niet zo extreem groot is.
Je bent niet in de positie waarin dat kan in mijn ogen. Daarvoor krijg je bijna elke wedstrijd te veel kansen tegen (ligt ook/vooral aan het middenveld) en is de voorsprong op AZ niet geruststellend. Ik bedoel, vorig seizoen raakte er bij Ajax bijna niemand geblesseerd/geschorst. Dat kan dit seizoen best bij AZ gebeuren en als je dan zelf wel allerlei mensen gaat missen...
pi_190576915
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Denk dat het verschil nog wel meevalt, en Schuurs kan zich nog flink ontwikkelen.

Dus ik zou lekker Schuurs-Martinez doen na de winterstop en een controlerende middenvelder kopen.
Martinez vind ik echt zwak centraal achterin, dan heb ik nog liever Veltman-Schuurs (ook al gaat Ten Hag dat niet doen).

Een controlerende middenvelder moet er sowieso bij, je hebt nu alleen Martinez die daar enigszins voldoet. Terwijl het systeem van vorig jaar met twee naast elkaar veel meer controle en defensieve zekerheid bood dan huidige systeem wat veel meer naar het kamikaze van Bosz neigt.
pi_190577287
Oh.
pi_190577404
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 14:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Gaan jullie weer matige spelers van subtoppers halen ja?
_O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 21-12-2019 16:39:21 ]
pi_190577633
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 16:06 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ja dat klopt, maar moet je nu Veltman laten spelen of Schuurs (die veel meer potentie heeft) meters laten maken? Ik neig naar dat laatste aangezien ik toch niet geloof dat AZ kan blijven aanhaken en het verschil ook niet zo extreem groot is.
Wie zegt dat schuurs die potentie heeft? Het is niet altijd zo dat een jonge speler alsmaar beter wordt.
  zaterdag 21 december 2019 @ 16:55:19 #188
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_190577709
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 16:51 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Wie zegt dat schuurs die potentie heeft? Het is niet altijd zo dat een jonge speler alsmaar beter wordt.
Dat is mijn inschatting, en die van meerderen met mij. Je kunt dat inderdaad nooit zeker weten, maar je moet op een gegeven moment jonge talenten waarvan je vermoedt dat ze van waarde kunnen worden het vertrouwen geven en de gelegenheid om meters en fouten te maken. Van Veltman weet je een ding zeker: die heeft niet de kwaliteiten om op CL-niveau mee te kunnen, wordt ook niet beter en gaat je hooguit een miljoentje of 8-10 opleveren.
We have always been at war with Eastasia.
pi_190577840
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 15:37 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Yep, boven verwachting goed. Is geen topper maar een stabiele speler, die kan je rustig tot het einde vh seizoen laten staan. Daarna verkopen en volgend jaar het duo Blind / Schuurs.
Hij heeft je oa de CL-overwintering gekost door dezelfde soort fouten die hij al 6 jaar in Ajax 1 maakt, doorselecteren die handel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_190577874
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 14:35 schreef Scorpie het volgende:
Stengs en Boadu voor 50 miljoen in de winterstop ophalen is niet eens zo’n slecht idee. CL haal je dan wel door het kampioenschap.
AZ laat die twee nooit in de winterstop gaan natuurlijk nu ze daar in de titel beginnen te geloven
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_190578150
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 17:03 schreef TheVulture het volgende:

[..]

AZ laat die twee nooit in de winterstop gaan natuurlijk nu ze daar in de titel beginnen te geloven
Inderdaad, die zullen pas vanaf 70 miljoen samen verkopen om de inkomsten CL erbij te compenseren. Nu AZ in de winterstop uitzicht heeft op het kampioenschap zijn ze inhaalbaar geworden.
-nee-
pi_190578166
Wat betreft Blind; als ik het goed begrijp heeft hij dus een pacemaker gekregen. Daarmee is hij normaal gesproken nog 6 a 8 weken uit de running. Daarna mag je wel weer sporten en ook contactsporten bedrijven, maar dat laatste wordt niet geadviseerd. Stom gezegd: door contact kan bedrading losraken of zo'n 'kastje' een optater krijgen.
  zaterdag 21 december 2019 @ 17:31:35 #193
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190578555
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 17:16 schreef Itisbangin het volgende:
Wat betreft Blind; als ik het goed begrijp heeft hij dus een pacemaker gekregen. Daarmee is hij normaal gesproken nog 6 a 8 weken uit de running. Daarna mag je wel weer sporten en ook contactsporten bedrijven, maar dat laatste wordt niet geadviseerd. Stom gezegd: door contact kan bedrading losraken of zo'n 'kastje' een optater krijgen.
Pfoe.
Nou, blij dat ze er iig op tijd bij zijn dan bij Daley.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_190578881
Viergever terughalen?
pi_190578892
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 17:45 schreef Ramboetan het volgende:
Viergever terughalen?
En weer een titel mislopen?
pi_190578995
Mensen willen hier weer kijken naar een elftal met Viergever en Younes wtf.
Oh.
  Forum Admin zaterdag 21 december 2019 @ 17:53:26 #197
35723 crew  GGMM
pi_190579041
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 17:45 schreef Ramboetan het volgende:
Viergever terughalen?
Hou even op zeg.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 21 december 2019 @ 17:57:11 #198
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190579123
Pierie overhevelen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_190579131
Viergever>alvarez
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 17:45 schreef Ramboetan het volgende:
Viergever terughalen?
Dat is de enige fatsoenlijke CV van PSV.
  zaterdag 21 december 2019 @ 18:21:09 #200
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_190579468
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 15:42 schreef Syntux het volgende:
De stabiele Veltman die er persoonlijk voor gezorgd heeft dat Ajax na de winterstop niet meer in de CL speelt :')
Wat een onzin zeg...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')