Vanaf de tweede leg ja.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jose wel redelijk weggezakt in set 2
Dat was precies het moment dat ik ingezet heb op Justiciaquote:
Zien er generiek uit, dit is mijn nieuwe aanwinst.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:58 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je ze al in de collectie Mani? Schijnbaar de langste barrels van het circuit.
Sets 1-1quote:Op woensdag 18 december 2019 17:03 schreef KennyPowers het volgende:
Hoeveel staat het?
livedartsdata geblokt allen
Daar zal een resultaat hier toch weinig aan veranderen dan?quote:Op woensdag 18 december 2019 17:02 schreef El-Stinho het volgende:
Dit is niet leuk want dit stukje van de loting is echt ontzettende aids.
Livedartsdata geblokt?quote:Op woensdag 18 december 2019 17:03 schreef KennyPowers het volgende:
Hoeveel staat het?
livedartsdata geblokt allen
Buntingspeertjes horen glad te zijn.quote:Op woensdag 18 december 2019 17:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zien er generiek uit, dit is mijn nieuwe aanwinst.
[ afbeelding ]
Ik kijk liever naar Bunting in de volgende ronde dan dat we naar Clayton, Joyce of Dekker tegen Justicia zien. En de winnaar daarvan treft Van Gerwen.quote:Op woensdag 18 december 2019 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zal een resultaat hier toch weinig aan veranderen dan?
Wegens "Gokken". Er staat ergens een link naar betradar op livedartsdata.quote:
Van Gerwen whitewasht toch wel alle 4.quote:Op woensdag 18 december 2019 17:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Bunting in de volgende ronde dan dat we naar Clayton, Joyce of Dekker tegen Justicia zien. En de winnaar daarvan treft Van Gerwen.
Clayton, Joyce, Dekker, Justicia; dat verdient geen 35.000 pond, zeker na afgelopen jaar.quote:Op woensdag 18 december 2019 17:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Van Gerwen whitewasht toch wel alle 4.
Ach Bunting is ook niet zo'n boeiende darter.quote:Op woensdag 18 december 2019 17:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Bunting in de volgende ronde dan dat we naar Clayton, Joyce of Dekker tegen Justicia zien. En de winnaar daarvan treft Van Gerwen.
BEST OF THE BESTquote:Op woensdag 18 december 2019 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach Bunting is ook niet zo'n boeiende darter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |