quote:Op woensdag 18 december 2019 15:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat vind jij van Ward? Ik word moe van dat soort spelers die als groot talent wordt gezien omdat hij 1 keer heel lucky door een Pro Tour is geglibberd, beetje zoals Josh Payne.
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn moeder maakt altijd Tomotto. Dat is pas genot. Dat kent bijna niemand, maar bohhh dat is lekker zeg.
Bij Hendo is het ook meer zijn hoofd dat groot is dan zijn lichaam. In verhouding dan.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is onsmakelijker dan bij Henderson.
Oh dat zal best lekker zijn.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
https://indebuurt.nl/denb(...)-ze-allemaal~5849/3/
Vanavond pieken met Clemens.quote:
Wij hebben zoveel dingen uitgevonden genot. De Bossche Kletskoek bohhhhh Verkopen ze overal geloof ik. Die dunne pindakoekjes.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat zal best lekker zijn.
Nouja er zijn genoeg dunne mensen met een hekel aan warm/heet weer.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:54 schreef Szura het volgende:
Nee Niels je moet gewoon geen dikke vetnek zijn
Mijn neetbucks waren nog niet binnen.quote:
Aangezien ik ze te snel afstreep, mag jij deze beslissenquote:Op woensdag 18 december 2019 15:53 schreef Szura het volgende:
Telt deze voor de bingo?
'Hoe komt het dat hij ineens zoveel beter staat te gooien?'
HittegolfGenotquote:Op woensdag 18 december 2019 15:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nouja er zijn genoeg dunne mensen met een hekel aan warm/heet weer.
Dan slaat ie door naar nee, vind ikquote:Op woensdag 18 december 2019 15:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Aangezien ik ze te snel afstreep, mag jij deze beslissen.
Shelly maakt er een kurkentrekker van.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:55 schreef Poepz0r het volgende:
Shelley Sterk half indo genot, zou raken
[ afbeelding ]
Ook vrij klein. Kleine vrouwen bohhhhhquote:Op woensdag 18 december 2019 15:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Shelly maakt er een kurkentrekker van.
Ben je weer aan het Koraleva'en?quote:Op woensdag 18 december 2019 15:59 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dit ook wel een mooie meid, wat jullie?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |