Zeebeving als je hem uit een vliegtuig zou laten vallen boven de oceaan.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hendo is wel INTENS dik he. Jezus mina.
Nee kost tijd en tijd is geld. Heb meer te doen.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het zelf marineren is juist leuk.
Ik heb die American Fritessaus er nu bijquote:Op woensdag 18 december 2019 15:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik 3 a 4 per keerBeetje mayo erbij genot.
Zaanse mayo genottttttquote:Op woensdag 18 december 2019 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb die American Fritessaus er nu bij
Zoals Instameisjes stalken?quote:Op woensdag 18 december 2019 15:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee kost tijd en tijd is geld. Heb meer te doen.
Wat vind jij van Ward? Ik word moe van dat soort spelers die als groot talent wordt gezien omdat hij 1 keer heel lucky door een Pro Tour is geglibberd, beetje zoals Josh Payne.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is onsmakelijker dan bij Henderson.
Zaanse mayo ook er vaak bij, maar je moet wel variëren hè.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zaanse mayo genotttttt
Ik had laatst weer een keer een frietje Joppie. Bohhhh JOPPIEDDDD
Mijn moeder maakt altijd Tomotto. Dat is pas genot. Dat kent bijna niemand, maar bohhh dat is lekker zeg.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zaanse mayo ook er vaak bij, maar je moet wel variëren hè.
Anders ga je dood.
quote:Op woensdag 18 december 2019 15:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat vind jij van Ward? Ik word moe van dat soort spelers die als groot talent wordt gezien omdat hij 1 keer heel lucky door een Pro Tour is geglibberd, beetje zoals Josh Payne.
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn moeder maakt altijd Tomotto. Dat is pas genot. Dat kent bijna niemand, maar bohhh dat is lekker zeg.
Bij Hendo is het ook meer zijn hoofd dat groot is dan zijn lichaam. In verhouding dan.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is onsmakelijker dan bij Henderson.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |