Jup gigantisch groot natuurlijk en je kan ook niet overal komen etc.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:11 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Is wel helaas aan het veranderen daar...
Staat me vaag iets van bij.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens mij met dat stel wat gescheiden was en dat kind dat dan de vader een uitnodiging gaf.
Ook ziedende gekwetste ouders die over de reclame klaagden volgens mij
Das zeker waar, maar toch denk ik dat in dit specifieke voorbeeld Mansell eerder een man zou vinden die hem wil bevredigen dan een vrouwquote:Op woensdag 18 december 2019 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ook niet alle mannen zitten zo in elkaar.
Kim Holland is helemaal niet leuk.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe serie met Kim Holland. Wat vinden wij daarvan? Die Daphne Laat is wel lekker die bij haar werkt SOWWWWW
Zou Mansell het lekker vinden als je 2 vingertjes in zijn mannenkut stopt? #dtvquote:Op woensdag 18 december 2019 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das zeker waar, maar toch denk ik dat in dit specifieke voorbeeld Mansell eerder een man zou vinden die hem wil bevredigen dan een vrouw
Kim Holland ordinair noemen...quote:Op woensdag 18 december 2019 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kim Holland is helemaal niet leuk.
Ik ben niet zo van dat ordinaire gedoe.
JR is een Amish genot.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kim Holland is helemaal niet leuk.
Ik ben niet zo van dat ordinaire gedoe.
Liever drie gok ik.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou Mansell het lekker vinden als je 2 vingertjes in zijn mannenkut stopt? #dtv
Er zijn ook wel vrouwen te vinden in zijn lelijkheidscategorie, uit angst voor eenzaamheid doen een hoop mensen gekke dingen.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das zeker waar, maar toch denk ik dat in dit specifieke voorbeeld Mansell eerder een man zou vinden die hem wil bevredigen dan een vrouw
Hmm, maar Mansell?quote:Op woensdag 18 december 2019 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn ook wel vrouwen te vinden in zijn lelijkheidscategorie, uit angst voor eenzaamheid doen een hoop mensen gekke dingen.
Come show me your hardcore feelings with your raving meaningsquote:
Er zit een stijgende lijn in, nu al 10 punten hoger gemiddeld dan vorig jaar!quote:Op woensdag 18 december 2019 15:13 schreef Szura het volgende:
Geef Mansell naast een boete dit keer ook maar een WK-verbod
Ik denk dat we deze discussie het beste kunnen gaan afsluiten.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zal vast wel een vrouw over zijn kale kruin willen kriebelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |