Mijn cavia is al paar jaar dood. Rip Tin Tinquote:Op woensdag 18 december 2019 15:40 schreef Mani89 het volgende:
Mijn cavia's eten elke dag witlof, komkommer of sla en hebben wel een hele dikke kont. Dus ja.
Geen hamster?quote:Op woensdag 18 december 2019 15:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn cavia is al paar jaar dood. Rip Tin Tin
Wat eet je "warm" dan?quote:Op woensdag 18 december 2019 15:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar net waar ik zin in heb. Soms warm, soms salade of wat er maar net in huis is.
Nee cavia. Hij had een hele maffe haarlijn dus noemde ik hem Tin Tin (Kuifje uiteraard) Bazenbeest. Rammelen met de slazak en hij ging al; peep peep peepquote:
Rijst met kip of iets dergelijks. Aardappelen ook niet teveel. A Het is niet bijzonder en B Die zijn wel slecht voor je.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat eet je "warm" dan?
Een temperatuur eten
TostiGenotquote:Op woensdag 18 december 2019 15:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet nu niet of ik morgen nog wel een tosti durf te maken, is brood echt zo slecht? Misschien eet ik wel een dag ff niks.
Vlamtosti'squote:Op woensdag 18 december 2019 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
TostiGenot![]()
Daarmee stoppenal krijg ik chlamydia van elke tosti, gewoon blijven eten.
Leg deze een keer op tafel als je vrouwtje denkt een banaan te pakken. GENOTquote:Op woensdag 18 december 2019 15:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Koud? Gebakken? Gepoft?
Die gebakken banaan van de Chinees trouwens
Ja eens hoor, ik heb ook heerlijke verse jonge kaas gehaald bij de slager.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
TostiGenot![]()
Vlamtosti genotquote:Op woensdag 18 december 2019 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
TostiGenot![]()
Oude kaas joh viezerik.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja eens hoor, ik heb ook heerlijke verse jonge kaas gehaald bij de slager.
Nee gewoon vers uit het schilletje.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Koud? Gebakken? Gepoft?
Die gebakken banaan van de Chinees trouwens
Kipquote:Op woensdag 18 december 2019 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rijst met kip of iets dergelijks. Aardappelen ook niet teveel. A Het is niet bijzonder en B Die zijn wel slecht voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |