Ja en dit is dus artsafhankelijk en nogmaals bouwafhankelijk. Familielid mocht pas na 6 weken vast voedsel. Per persoon verschilt dat dus.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik adviseer je om het even door te lezen. CTRL + F zo u wilt; 1 hit met 'geroosterd'.
En waarom ze pap enz adviseren in eerste paar weken;
[..]
Ik denk niet dat ze dat denken. Ik in ieder geval niet.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon puur omdat die mensen geen grenzen kennen en alles en nog wat naar binnen duwen en denken dat dat een fantastisch idee is
Ik eet ook spinazie. Dit komt dichtbij.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik eet vanavond gehaktballen, spinazi, aardappels en een gebakken ei.
Leugensquote:Op woensdag 18 december 2019 15:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Broodje kaas: gezond
Tosti: mokerongezond
Lekker is dat he Stijn? En gezond.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik eet ook spinazie. Dit komt dichtbij.
Heerlijk, man.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker is dat he Stijn? En gezond.
Dat zegt dus niet dat brood slecht is.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja en dit is dus artsafhankelijk en nogmaals bouwafhankelijk. Familielid mocht pas na 6 weken vast voedsel. Per persoon verschilt dat dus.
Werelds. Spinazie met Picalilly is genotquote:Op woensdag 18 december 2019 15:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik eet vanavond gehaktballen, spinazi, aardappels en een gebakken ei.
Klopt. Niet te grote maaltijden en niet te veel snoepen. Tevens wat variatie. Maar ja, dan ga je weer zuipen en kebab klappenquote:Op woensdag 18 december 2019 15:39 schreef Szura het volgende:
Al dat geleuter over eten, het draait allemaal om matigen
Prima op tijd voor kerstmisquote:Op woensdag 18 december 2019 15:40 schreef Mani89 het volgende:
Mijn cavia's eten elke dag witlof, komkommer of sla en hebben wel een hele dikke kont. Dus ja.
Dat sowieso ouwe reus.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:39 schreef Szura het volgende:
Mansell was net heel matig, telt dat ook?quote:Op woensdag 18 december 2019 15:39 schreef Szura het volgende:
Ik eet nog eerder mezelf op.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima op tijd voor kerstmis
“Dan gaat het in één keer heeeel snel” (had ook in de bingo gekund)quote:Op woensdag 18 december 2019 15:40 schreef El-Stinho het volgende:
Morgen nog twee potjes R1 en dan zittet erop.
Dat lijkt mij wel als dat gewoon op de eerste bladzijde staat dat dat niet mag. Rede daarvoor is dat er te weinig in brood zit. Je kan dan beter kwark pakken of yoghurt, heb je veel meer aan. Het is niet zo slecht als friet ofzo nee dat klopt.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zegt dus niet dat brood slecht is.
Piccalilly met aardappels is ook genot.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Werelds. Spinazie met Picalilly is genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |