Gratis doos frikandellen bij elke bestelling.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat raad jij aan? Dartshop Zaanstad?
Ik ben nog naar zijn show geweest, maar dat was me een partij slecht zeg.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou best van een portie kuthumor maar die show van hem heb ik na twee minuten weer afgezet.
Ron of Robb?quote:Op woensdag 18 december 2019 14:27 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Waar komt de haat van sommige users jegens Rob vandaan?
Nee ook niet. Mcdartshop of anders Dartscorner.co.ukquote:Op woensdag 18 december 2019 14:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat raad jij aan? Dartshop Zaanstad?
Ron.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:27 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
ok boomerquote:Op woensdag 18 december 2019 14:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb je dat helemaal zelf getypt?
Wow
Maar hij kan ook zomaar verliezen.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgende ronde kan die ook gewoon winnen.
Z’n opendeurengelul altijd in de studio, z’n paupertattoo en een lelijke stijlquote:Op woensdag 18 december 2019 14:27 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Zijn stijl is vooral lelijk omdat hij links is. Dat kijkt gewoon raar moet ik zeggen. Zou die rechts zijn zou het veel minder opvallen.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Z’n opendeurengelul altijd in de studio, z’n paupertattoo en een lelijke stijl
Doen alsof hij door hard werken is afgevallen (oke, het is netjes dat het eraf blijft)quote:Op woensdag 18 december 2019 14:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Z’n opendeurengelul altijd in de studio, z’n paupertattoo en een lelijke stijl
Sterkte.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:28 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ik ben nog naar zijn show geweest, maar dat was me een partij slecht zeg.
Is ook hard werken, want je bent je leven lang gebonden aan dieet. Ik heb mensen in mijn omgeving die dezelfde operatie hebben ondergaan. Elke dag multivitaminen slikken en calciumtabletten etc etc. Gedoe hoor.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:29 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Doen alsof hij door hard werken is afgevallen (oke, het is netjes dat het eraf blijft)
Van wie? Jochem Myjer moet ik altijd smakelijk om lachen, typetjesgenot.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sterkte.
Ik ben vorig jaar ook naar een hele slechte cabaretvoorstelling geweest, zat ook nog op het balkon dus ik moest mij inhouden mezelf er niet af te gooien.
Opkomst missen, antigenot.quote:
Ronald Snijders, ik kende hem niet maar mijn broer vond hem goed dus ik ging maar mee.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van wie? Jochem Myjer moet ik altijd smakelijk om lachen, typetjesgenot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |