Daar ontbreekt het bij hem ook aan.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen schijnen op persoonlijkheid te vallen.
Robin van Persiequote:Op woensdag 18 december 2019 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zitten nu wel al een aantal jaar met dezelfde mensen, kunnen ze geen andere fans vinden zoals Bas Muijs?
Zjak gooit gewoon Eredivisie en kan prima gooien. Is een act van hem dat hij er zogenaamd niks van kanquote:
Misschien is ze wel heel bazig en wil ze een voetveeg dan.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar ontbreekt het bij hem ook aan.
V Hooijdonk erbij voor de balans.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huntelaar is ook fan van darts.
Kunnen ze samen aan tafel komen.
Ow heerlukkkkk (Slijptolgod)quote:Op woensdag 18 december 2019 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien is ze wel heel bazig en wil ze een voetveeg dan.
Ik hou best van een portie kuthumor maar die show van hem heb ik na twee minuten weer afgezet.quote:
Ik zie Theo en Raffie ook zo aanschuiven.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huntelaar is ook fan van darts.
Kunnen ze samen aan tafel komen.
Heeft een bek om op te stampen genot.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou best van een portie kuthumor maar die show van hem heb ik na twee minuten weer afgezet.
Van der Vaart zit tegenwoordig ook overal, en kan dan lekker naast Van der Voort zitten als het FrituurDuo.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
V Hooijdonk erbij voor de balans.
Geen idee of Theo darts kijkt.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik zie Theo en Raffie ook zo aanschuiven.
Ik zit niet zo agressief in elkaar, ouwe reus.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft een bek om op te stampen genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |