Naast zojuist Plug In Baby werd vanmiddag Uprising al gedraaid, als het in dat tempo door gaat ga je de komende week dus 4x per dag Muse krijgen.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Moeten we nog 5 dagen op teren ben ik bang..
De avond en nacht moeten toch ruimte bieden denk ik. En Jorien houdt er ook best wel van volgens mij.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik teken daarvoorquote:Op woensdag 18 december 2019 22:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Naast zojuist Plug In Baby werd vanmiddag Uprising al gedraaid, als het in dat tempo door gaat ga je de komende week dus 4x per dag Muse krijgen.
Ik niet van Jorienquote:Op woensdag 18 december 2019 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De avond en nacht moeten toch ruimte bieden denk ik. En Jorien houdt er ook best wel van volgens mij.
Geen idee, zij kan er ook niks aan doen maar ik vind haar gewoon écht niet leuk.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
De diversiteit van liedjes tijdens SR blijft toch wel genot hoor
Ze heeft een fijne stem en zeer veel muzikale kennis. Het is geen humorist maar dat hoeft ook niet.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Geen idee, zij kan er ook niks aan doen maar ik vind haar gewoon écht niet leuk.
Heb het idee dat Muse juist vaak wordt gedraaid tijdens SRquote:Op woensdag 18 december 2019 22:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer weinig meequote:Op woensdag 18 december 2019 23:07 schreef Sirolf het volgende:
Zou de masseerbeer trouwens nog langskomen dit jaar?
Ze is ook geen slechte DJ, maar heb gewoon helemaal niks met haarquote:Op woensdag 18 december 2019 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze heeft een fijne stem en zeer veel muzikale kennis. Het is geen humorist maar dat hoeft ook niet.
Was leuke gimmick voor één keer.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer weinig mee
Dat mag, ik ben gewoon echt benieuwd waar het door komt. Ik kan de stem van Angelique echt niet verdragen.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze is ook geen slechte DJ, maar heb gewoon helemaal niks met haar.
Die is nog ergerquote:Op woensdag 18 december 2019 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat mag, ik ben gewoon echt benieuwd waar het door komt. Ik kan de stem van Angelique echt niet verdragen.
Dat kan hoor. We zijn toch een beetje geprimed om mannen op de radio eerder fijn te vinden dan vrouwen. Ik vind Jorien en Vera echt aanwinsten, Eva mag er ook wezen. Daarentegen heb ik niets met Roosmarijn (gestopt met 3v12 luisteren daardoor) en Angelique dus.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die is nog ergerMisschien heb ik het gewoon niet op vrouwelijke DJ's in het algemeen.
Doe niet zo zuur, daarnet was er een hondje in beeldquote:Op donderdag 19 december 2019 00:13 schreef KNAK het volgende:
al genoeg over gezegd maar toch..
Dat nachtelijk staren naar Glazen Huis was toch wel 100x leuker. Al die mafklappers in de nacht, die parties op pleinen, soms wel interessante gasten.. traditioneel nachtelijk vermaak zo voor kerst
Nu voor de 2e keer staren naar mensen, bepakt en bezakt die in het donker van A naar B slenteren. Beter dan Astro TV, ....maar toch..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |