Tussenstand:quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:05 schreef 4-elements het volgende:
Markus Winkelhock in een Spyker op de Nürburgring.
Dat is wel goed. Sutil niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Een andere Maleisiër.quote:
quote:
Goed....quote:
Neen dit is het nietquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:56 schreef JayHovah het volgende:
Take Inoue in Japan 1995.
Toevoeging:
Hij liep met een brandblusser en werd aangetikt door de Safety Car waarna hij vervolgens als een stervende zwaan neerging.
Dat was Nick Heidfeld in de Sauber tijdens de GP van Brazilië in 2002 of was dat de Medical Car in iedergeval die auto kwam de baan op om Enrique Bernoldi in zijn kapotte Arrows op te halen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:29 schreef Softfeel het volgende:
In welk GP weekend en welke coureur had een bizar ongeluk door een safety car en liep er vrijwel geen verwonding aan op. (het was zelfs niet zijn schuld)
Nopequote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:35 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Dat was Nick Heidfeld in de Sauber tijdens de GP van Brazilië in 2002 of was dat de Medical Car in iedergeval die auto kwam de baan op om Enrique Bernoldi in zijn kapotte Arrows op te halen.
Volgens mij zijn de benoemde incidenten de meest beroemde.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:29 schreef Softfeel het volgende:
In welk GP weekend en welke coureur had een bizar ongeluk door een safety car en liep er vrijwel geen verwonding aan op. (het was zelfs niet zijn schuld)
Nu de naam nogquote:Op donderdag 6 februari 2020 08:07 schreef Lionheaad het volgende:
Hij doelt denk ik op Monaco 1995.
Maar ik weet niet meer wie het was.
Correct! 1 punt voor jou en devolgende vraag is voor jouquote:
Nu ben ik wel benieuwd wat er precies was gebeurd toen...quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:33 schreef Softfeel het volgende:
[..]
Correct! 1 punt voor jou en devolgende vraag is voor jou
Niet helemaal juist.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
2 zijn alle nummers waar Senna in reed bij McLaren
1 onjuistquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
1 zijn de races waar McLaren constructeurskampioen zijn geworden. 4 kan ik zo snel nog niet plaatsen met die Colombiaanse vlag en die Duitse vlag, dat moeten wel Mass en Montoya zijn. Nationaliteiten die ooit een race wonnen voor McLaren?
3 weet ik niet
Dichtbij, maar niet juistquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:51 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
3 zal wel iets met Sainz en Norris te maken hebben. Dus een gokje de race uitslagen?
Dus:
Norris
Sainz
Sainz
enz.
1 juistquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
1 coureurs ipv constructeurs dan?
2 auto’s waarin Senna WK werd in volgorde
Klopt. Kwalificatieduel van de McLaren coureurs in 2019.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kwalificatie in 2019 dan? Melk is norris, peper is sainz hoger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |