Mond open genotquote:Op woensdag 18 december 2019 13:45 schreef Szura het volgende:
Eerst de worp van Robb zien om te bepalen voor wie ik ben
Valt reuze mee. Is nog een vd normale in het circuit.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een ongelooflijke tokkie is die Meulenkamp toch ook, godkolere.
En toch, wanneer je hem hoort praten is het best een lieve jongenquote:Op woensdag 18 december 2019 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een ongelooflijke tokkie is die Meulenkamp toch ook, godkolere.
Kist doet niet mee toch?quote:Op woensdag 18 december 2019 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh dit is een naar lucht happende vis.
Heeft nogal een vervelende ''jeugd'' gehad weet ik. Wilde ook doorleren enz. Ron is uitermate sympathiek.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:46 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En toch, wanneer je hem hoort praten is het best een lieve jongen
Tokkies kunnen soms best lief zijn, maakt ze nog niet minder tokkie.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:46 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En toch, wanneer je hem hoort praten is het best een lieve jongen
GEEF JE LAND MAAR WEG.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:46 schreef Szura het volgende:
Rare bakkus, soepeler armpje dan dat getrek Meulenkampf. Ik juich voor Robb.
Mijn buren zijn er niet zo blij mee dat mijn bord op 'hun' muur hangt.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Eigenlijk best kut dat ik geen ruimte meer heb om mijn bord op te hangen.
Die was ooit ook drie keer zo zwaar als nu toch?quote:Op woensdag 18 december 2019 13:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft nogal een vervelende ''jeugd'' gehad weet ik. Wilde ook doorleren enz. Ron is uitermate sympathiek.
Jij oordeelt over mensen als ze een plakplaatje hebben. Struggles van het platteland allen.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tokkies kunnen soms best lief zijn, maakt ze nog niet minder tokkie.
Ook dat ja. Maagomleiding gehad.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die was ooit ook drie keer zo zwaar als nu toch?
Hele arm onderquote:Op woensdag 18 december 2019 13:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij oordeelt over mensen als ze een plakplaatje hebben. Struggles van het platteland allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |