Mond open genotquote:Op woensdag 18 december 2019 13:45 schreef Szura het volgende:
Eerst de worp van Robb zien om te bepalen voor wie ik ben
Valt reuze mee. Is nog een vd normale in het circuit.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een ongelooflijke tokkie is die Meulenkamp toch ook, godkolere.
En toch, wanneer je hem hoort praten is het best een lieve jongenquote:Op woensdag 18 december 2019 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een ongelooflijke tokkie is die Meulenkamp toch ook, godkolere.
Kist doet niet mee toch?quote:Op woensdag 18 december 2019 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh dit is een naar lucht happende vis.
Heeft nogal een vervelende ''jeugd'' gehad weet ik. Wilde ook doorleren enz. Ron is uitermate sympathiek.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:46 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En toch, wanneer je hem hoort praten is het best een lieve jongen
Tokkies kunnen soms best lief zijn, maakt ze nog niet minder tokkie.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:46 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En toch, wanneer je hem hoort praten is het best een lieve jongen
GEEF JE LAND MAAR WEG.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:46 schreef Szura het volgende:
Rare bakkus, soepeler armpje dan dat getrek Meulenkampf. Ik juich voor Robb.
Mijn buren zijn er niet zo blij mee dat mijn bord op 'hun' muur hangt.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Eigenlijk best kut dat ik geen ruimte meer heb om mijn bord op te hangen.
Die was ooit ook drie keer zo zwaar als nu toch?quote:Op woensdag 18 december 2019 13:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft nogal een vervelende ''jeugd'' gehad weet ik. Wilde ook doorleren enz. Ron is uitermate sympathiek.
Jij oordeelt over mensen als ze een plakplaatje hebben. Struggles van het platteland allen.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tokkies kunnen soms best lief zijn, maakt ze nog niet minder tokkie.
Ook dat ja. Maagomleiding gehad.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die was ooit ook drie keer zo zwaar als nu toch?
Hele arm onderquote:Op woensdag 18 december 2019 13:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij oordeelt over mensen als ze een plakplaatje hebben. Struggles van het platteland allen.
Mag ik er nog wel een mening over hebben.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Moet die toch lekker zelf weten joh.
Jij hebt geen mening over zo'n mouw van inkt?quote:Op woensdag 18 december 2019 13:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij oordeelt over mensen als ze een plakplaatje hebben. Struggles van het platteland allen.
Ik wil Kroon en Vanbelleghemquote:Op woensdag 18 december 2019 13:49 schreef Szura het volgende:
Bepaald geen godenduo in de commentaarkeuken trouwens
Mwah hun probleem. Niks van aan trekken, tot 22:00 mag je herrie maken.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mijn buren zijn er niet zo blij mee dat mijn bord op 'hun' muur hangt.
Nee dat is niet zo boeiend ouwe reus. Alhoewel ik Ron een beetje ken, misschien is dat een vooroordeel dan ook. Hij is uiterst sympathiek kan ik je melden.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jij hebt geen mening over zo'n mouw van inkt?
Ik maak gewoon herrie tot 3 uur in de nacht genot. Schijt aan de buren allen. Als ze klagen dan horen we het welquote:Op woensdag 18 december 2019 13:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mwah hun probleem. Niks van aan trekken, tot 22:00 mag je herrie maken.
Waarom is het een keuken sowieso?quote:Op woensdag 18 december 2019 13:49 schreef Szura het volgende:
Bepaald geen godenduo in de commentaarkeuken trouwens
Gewoon op zolder een bord tegen de deur van een kast.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik maak gewoon herrie tot 3 uur in de nacht genot. Schijt aan de buren allen. Als ze klagen dan horen we het wel
Ik gaf aan dat ik wel wat demping achter m'n dartbord zou hangen mits zij wat minder tegen hun kinderen zouden schreeuwen. Dat was ook direct het einde van onze conversatiequote:Op woensdag 18 december 2019 13:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mwah hun probleem. Niks van aan trekken, tot 22:00 mag je herrie maken.
Vertrouwde sfeer in de huiskamer!quote:Op woensdag 18 december 2019 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom is het een keuken sowieso?
a) "kijkje in de keuken" iets te letterlijk genomen?
b) Moest van de sponzer
c) Enige manier om genoeg kroketten aangesleept te krjgen
d) none of the above
Lekker in de huiskamer. Als ze klagen kunnen ze aanbellen. Rekening houden met burenquote:Op woensdag 18 december 2019 13:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon op zolder een bord tegen de deur van een kast.
quote:Op woensdag 18 december 2019 13:49 schreef El-Stinho het volgende:
Wat voor ketting heeft die Robb joh
Carnaval is voor proleten.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit heb ik meestal met carnaval aan genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |