Wou al zeggen, we hebben toch al jaren een RLS-subforum?quote:Op woensdag 18 december 2019 00:34 schreef mootie het volgende:
[..]
En jij komt net kijken.
RLS-subforum bestaat al sinds jaar en dag.
Hier word ik echt niet warm of koud van hoor, het illustreert alleen jouw brevet van onvermogenquote:Op woensdag 18 december 2019 00:37 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het feit dat bloes tegen zichzelf praat?
Jullie doen moeilijk, het lijkt hier de inquisitie wel. Stuur een mail naar forum@fok.nl, misschien kunnen zij je je antwoord geven.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk doen om niks. Alsof er iets enorm belangrijks en geheims aan de hand is.
Heeft eigenlijk niks met mods te maken. Simpele vraag, simpel antwoord. Maar sommige mensen zijn gek op moeilijk doen, waardoor er weer gedoe ontstaat.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:41 schreef shiitake het volgende:
Jeetje al paginalang gezeur over mods. Die zus, die zo. Op een gegeven moment moet het klaar zijn, vind ik dan. Zo dat wil ik even gezegd hebben.
Klopt en Opa en het hilarische uitglijders om een brug in Amsterdam, etc.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wou al zeggen, we hebben toch al jaren een RLS-subforum?
Zelfs WIDM is daar nog een tijdje onderdeel van geweest volgens mij.
Of je geeft zelf toe dat je een fout maakt en maakt je niet zo druk.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:41 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Hier word ik echt niet warm of koud van hoor, het illustreert alleen jouw brevet van onvermogen
Daar is ie weer. Julliequote:Op woensdag 18 december 2019 00:41 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Jullie doen moeilijk, het lijkt hier de inquisitie wel. Stuur een mail naar forum@fok.nl, misschien kunnen zij je je antwoord geven.
Dank je wel, nu zijn we eruitquote:Op woensdag 18 december 2019 00:41 schreef shiitake het volgende:
Jeetje al paginalang gezeur over mods. Die zus, die zo. Op een gegeven moment moet het klaar zijn, vind ik dan. Zo dat wil ik even gezegd hebben.
Mooi gezegd Shiitake, zo denkt elk welgesteld mens erover.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:41 schreef shiitake het volgende:
Welgesteld, was het maar zo’n feest.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:43 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Mooi gezegd Shiitake, zo denkt elk welgesteld mens erover.
Wie is "jullie" en welke "wij" staat daar tegenover?quote:Op woensdag 18 december 2019 00:41 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Jullie doen moeilijk, het lijkt hier de inquisitie wel. Stuur een mail naar forum@fok.nl, misschien kunnen zij je je antwoord geven.
Het waren toch meerdere personen die door blijven drammen uit 'human interest' wat Soul gaat doen als Uto stopt? Jullie is meervoud...quote:
Ja, maar deze is ook relevant!quote:Op woensdag 18 december 2019 00:43 schreef Leandra het volgende:
Verdomme moots! Heb je de mol uit de OP gehaald?!
Graag gedaan.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:43 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dank je wel, nu zijn we eruit
En jij bent aan het droogmodden omdat Soul niet zelf kan antwoorden of wat?quote:Op woensdag 18 december 2019 00:45 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Het waren toch meerdere personen die door blijven drammen uit 'human interest' wat Soul gaat doen als Uto stopt? Jullie is meervoud...
Ja maar jullie doen ook stomquote:Op woensdag 18 december 2019 00:45 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Het waren toch meerdere personen die door blijven drammen uit 'human interest' wat Soul gaat doen als Uto stopt? Jullie is meervoud...
Ja, zo is ze ook mod geworden. Ik krijg alleen maar notes voor droogmodden.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
En jij bent aan het droogmodden omdat Soul niet zelf kan antwoorden of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |