Ali deed het goed, maar ik vond Henry en Johan het beste.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:24 schreef yvonne het volgende:
Dit was het? Ik vond Ali zelf nog de beste.
Ik vond er wel meer goed hoor en in totaal was het best leuk, ik heb best wel gelachenquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ali deed het goed, maar ik vond Henry en Johan het beste.
Ik ook, heb me er prima mee vermaakt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:31 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik vond er wel meer goed hoor en in totaal was het best leuk, ik heb best wel gelachen
Ik vond het ook wel leuk.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ook, heb me er prima mee vermaakt.
Nou echt niet Lav je blijft gewoon lekker blauwquote:
Vind ik eigenlijk ook jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 23:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou echt niet Lav je blijft gewoon lekker blauw![]()
En alleen Lav als Mod en geen ander erbij meer, en Gert op de achtergrond, maak me blijquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wat mij betreft zoals het vroeger was subforum Rls en een Rls SC
Wat een goed inzicht heb je toch heks en wat fijn dat soulraven dat ook wel ziet zitten. Nou Lav. het verzoek is duidelijkquote:Op dinsdag 17 december 2019 23:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En alleen Lav als Mod en geen ander erbij meer, en Gert op de achtergrond, maak me blijLavenderr kan ons wel aan die is eerlijk en rechtvaardig en nog veel meer, niet gaan zitten Lav want anders breken de veren, maar gemeend je bent een toppertje
Dank je lieverd voor je mooie woorden, en Soul daar reageer ik niet eens meer op, iets van betonnen plaat of een heel thee serviesquote:Op dinsdag 17 december 2019 23:57 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wat een goed inzicht heb je toch heks en wat fijn dat soulraven dat ook wel ziet zitten. Nou Lav. het verzoek is duidelijk
Nou, nou, nou heks hou het een beetje netjes, soulraven verdient gewoon een prachtig afscheids topic straks voor haar inzet en zoquote:Op dinsdag 17 december 2019 23:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dank je lieverd voor je mooie woorden, en Soul daar reageer ik niet eens meer op, iets van betonnen plaat of een heel thee servies
Moet je doen, het was echt wel lachen en Ferry D was inderdaad niks, maar gelukkig heel kort.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:00 schreef Toverheks het volgende:
En ik moet Ali nog ff terug kijken, was bij de Meilandjes, Ferry D hadden ze flink in geknipt die was niet goed hoorde ik, had wel begin met Sanne gezien echt heerlijk
Lijkt me een goed plan Heks. Lavender is the gentle one.quote:Op dinsdag 17 december 2019 23:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En alleen Lav als Mod en geen ander erbij meer, en Gert op de achtergrond, maak me blijLavenderr kan ons wel aan die is eerlijk en rechtvaardig en nog veel meer, niet gaan zitten Lav want anders breken de veren, maar gemeend je bent een toppertje
quote:Op woensdag 18 december 2019 00:02 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou, nou, nou heks hou het een beetje netjes, soulraven verdient gewoon een prachtig afscheids topic straks voor haar inzet en zo
Juist en als ze het lef heeft om op zwart te gaan, zoek ik haar op en rammel haar helemaal door mekaarquote:Op woensdag 18 december 2019 00:04 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan Heks. Lavender is the gentle one.
Nee, dat kan niet, je kunt niet zomaar de ene mod ruilen voor een andere. Ik denk wel dat Lav het prima alleen kan met Gert op de achtergrond. Ik bedoel Deis doet 40+ ook alleen.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]Daar doe ik niet aan, ik wil wel een stemtopic voor Mootie erbij als Mod
Ja Deisyy gaat lekker en ik lurk mee in 40plus en heel af en toe post ik wat daar, maar is leuk sub forum dat mod ze heel goed in der eentje en uppiequote:Op woensdag 18 december 2019 00:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, je kunt niet zomaar de ene mod ruilen voor een andere. Ik denk wel dat Lav het prima alleen kan met Gert op de achtergrond. Ik bedoel Deis doet 40+ ook alleen.
Slaap lekker heksiequote:Op woensdag 18 december 2019 00:11 schreef Toverheks het volgende:
Maar ik zwaai niet ik pak mijn bezemsteel en vlieg ff een verdieping hoger slaap lekker Bloes
Tsja, soms is het niet meer werkbaar.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:13 schreef Soulraven het volgende:
Ik moet toch een aantal teleurstellen dan door te zeggen dat ik niet van plan ben weg te gaan maar ik vind zeker dat Lavenderr moet blijven.
Maar als het echt op is, tja dan is dat haar keuze, en erg jammer, net zoals ik het jammer vind dat Giz en Punk niet tot het einde bleven.
Dat kun je wel zeggen, maar als er maar 1 plek is wat ga jij doen dan?quote:Op woensdag 18 december 2019 00:13 schreef Soulraven het volgende:
Ik moet toch een aantal teleurstellen dan door te zeggen dat ik niet van plan ben weg te gaan maar ik vind zeker dat Lavenderr moet blijven.
Maar als het echt op is, tja dan is dat haar keuze, en erg jammer, net zoals ik het jammer vind dat Giz en Punk niet tot het einde bleven.
Gelukkig is dat niet iets waar jij je zorgen over hoeft te maken.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:16 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen, maar als er maar 1 plek is wat ga jij doen dan?
Is het nou een enorm geheim of wat is het probleem?quote:Op woensdag 18 december 2019 00:17 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet iets waar jij je zorgen over hoeft te maken.
Ik maak me geen zorgen hoor, ik ben gewoon nieuwsgierigquote:Op woensdag 18 december 2019 00:17 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet iets waar jij je zorgen over hoeft te maken.
Is wat een geheim? Wat er straks precies gaat gebeuren met het forum? Nee dat is gewoon niet bekend.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Is het nou een enorm geheim of wat is het probleem?
Nee muts, waar je gaat modden.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:20 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Is wat een geheim? Wat er straks precies gaat gebeuren met het forum? Nee dat is gewoon niet bekend.
Op termijn neem ik aan van wel ja. Of er daarna weer een rls forum komt, geen idee nog. Wat mij betreft wel.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee muts, waar je gaat modden.
Je weet toch wel of je naar een ander subforum gaat.
En iedereen weet wat er gaat gebeuren met dif subforum. Dicht.
En het nieuwe subforum RLS streams wordt ingericht met o.a. RLS-SC, simpel toch.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee muts, waar je gaat modden.
Je weet toch wel of je naar een ander subforum gaat.
En iedereen weet wat er gaat gebeuren met dif subforum. Dicht.
Dat zou wel het mooiste zijn vind ik ook ja.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:25 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
En het nieuwe subforum RLS streams wordt ingericht met o.a. RLS-SC, simpel toch.
Sinds wanneer weet jij nou hoe hier de hazen lopen? Je jarenlange ervaring als modquote:Op woensdag 18 december 2019 00:25 schreef Appeltje het volgende:
Zeg laat Soul even lekker met rust, als Mod mag je nou eenmaal niet uit de school klappen.
Je praat weer eens tegen jezelf schatquote:Op woensdag 18 december 2019 00:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Sinds wanneer weet jij nou hoe hier de hazen lopen? Je jarenlange ervaring als mod
Dat zal mij ook benieuwen of er nog een rls komt, denk dat dat wel een dynamischer RLS moet zijn. Alhoewel duf Utopia toch flinke aantallen kijkers/streamers heeft bereikt.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:23 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Op termijn neem ik aan van wel ja. Of er daarna weer een rls forum komt, geen idee nog. Wat mij betreft wel.
Nou dat zei ik toch en er zou dan 1 mod (met Gert op de achtergrond) overblijven en dat is dan toch Lavenderr, dat is de beste waren we het toch over eens.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:26 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat zou wel het mooiste zijn vind ik ook ja.
Geef je nu commentaar op jezelf?quote:Op woensdag 18 december 2019 00:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Sinds wanneer weet jij nou hoe hier de hazen lopen? Je jarenlange ervaring als mod
Bloes bedoelt eigenlijk een algemeen forum voor streams geloof ik.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:27 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dat zal mij ook benieuwen of er nog een rls komt, denk dat dat wel een dynamischer RLS moet zijn. Alhoewel duf Utopia toch flinke aantallen kijkers/streamers heeft bereikt.
Misschien wel enkel een online RLS met een dagelijkse recap die terug te kijken is.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:27 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dat zal mij ook benieuwen of er nog een rls komt, denk dat dat wel een dynamischer RLS moet zijn. Alhoewel duf Utopia toch flinke aantallen kijkers/streamers heeft bereikt.
Het zijn echt geen ingewikkelde vragen hoorquote:Op woensdag 18 december 2019 00:25 schreef Appeltje het volgende:
Zeg laat Soul even lekker met rust, als Mod mag je nou eenmaal niet uit de school klappen.
Net als Tuinfluitert suggereerde in de Feedback, kunnen we toch aan de huiskamerstreams beginnenquote:Op woensdag 18 december 2019 00:29 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Bloes bedoelt eigenlijk een algemeen forum voor streams geloof ik.
Hij is al jarenlang FOK!ker en weet goed hoe het hier werkt.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:28 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Geef je nu commentaar op jezelf?
Iets met gewoon en fatsoenlijk doen als iemand geen antwoord kan geven?quote:Op woensdag 18 december 2019 00:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zijn echt geen ingewikkelde vragen hoor![]()
‘Lav, wat ga jij doen als het stopt?’
‘Ik denk weer op zwart.’
‘Soul, wat ga jij doen als het stopt?’
*insert allerlei ontwijkende manoeuvres en nietszeggende antwoorden*
Jij moet gewaun niet teveel denken, het RLS forum heeft altijd bestaan tussen de grote Rls-en door met geijkte topics op het gebied van een RLS en een SCquote:Op woensdag 18 december 2019 00:27 schreef Appeltje het volgende:
[..]
En?quote:Op woensdag 18 december 2019 00:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is al jarenlang FOK!ker en weet goed hoe het hier werkt.
Ik vind het moeilijk doen om niks. Alsof er iets enorm belangrijks en geheims aan de hand is.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:32 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Iets met gewoon en fatsoenlijk doen als iemand geen antwoord kan geven?
Wat heeft dat te maken met het feit dat bloes tegen zichzelf praat?quote:Op woensdag 18 december 2019 00:34 schreef mootie het volgende:
[..]
En jij komt net kijken.
RLS-subforum bestaat al sinds jaar en dag.
Tsjongejonge...quote:Op woensdag 18 december 2019 00:37 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het feit dat bloes tegen zichzelf praat?
Valt mee toch.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:38 schreef Leandra het volgende:
Nog steeds stront tegen de ventilator hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |