WAAR IS PAUW DANquote:
ok boomerquote:Op woensdag 18 december 2019 23:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vind dat zo'n kut woord! Total disrespect voor ouderen!
ok millennialquote:Op woensdag 18 december 2019 23:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Respectloos*quote:Op woensdag 18 december 2019 23:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Lol ben helemaal geen boomer...quote:
je hebt ook 20 jarige boomersquote:Op woensdag 18 december 2019 23:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Lol ben helemaal geen boomer...
Maat je grootouders hebben wel Nederland opgebouwd na de oorlog....
Boomer is ook een mentaliteit! Niet alleen een leeftijdquote:Op woensdag 18 december 2019 23:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 23:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Boomer is ook een mentaliteit! Niet alleen een leeftijd
Terecht dat zie je maar weer aan deze kut quizzzzzquote:Op woensdag 18 december 2019 23:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Altijd als ik dat doe, zap ik net de reclame binnen.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik zap maar uit armoei naar Beau.
met die angela bitchquote:Op woensdag 18 december 2019 23:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Beau zend al 10 minuten lang schijtlollige internetfilmpjes uit.
quote:Op woensdag 18 december 2019 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Boomer mentaliteit is bijvoorbeeld een miljoen kijkers laten wachten omdat je matige pubquiz uitloopt.
Is gewoon een zakkenwasser ja, liegen en verhullen voor eigen gewin ten koste van mensen die al finaal in de shit zitten.quote:
zuunig mondjequote:
Moet toch wel een randdebiel te vinden zijn met een groot egoquote:Op woensdag 18 december 2019 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Er is letterlijk niemand die Snel zijn taak wil overnemen
ben je alquote:Op woensdag 18 december 2019 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Als Hoekstra over dit dossier struikelt word ik saltymad
Daar is die klm affaire al grootgenoeg voorquote:Op woensdag 18 december 2019 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben zo gelukkig vandaagquote:
Waarom jij bent een vvder?quote:Op woensdag 18 december 2019 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Waarom ben jij vandaag zo gelukkig?quote:
Ik zit in geen enkel kamp.quote:
Zakelijk succes.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:20 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Waarom ben jij vandaag zo gelukkig?
grote paarse dildo gekochtquote:
quote:
Interessante voorspelling.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:23 schreef R-woud93 het volgende:
Dit is het gesprek waardoor het kabinet gaat vallen, en jullie zijn er allemaal getuigen van
Je zit in team ruttequote:Op woensdag 18 december 2019 23:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zit in geen enkel kamp.
In één kamp zitten.Tribalisme is voor low IQ people.
Dream on.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:23 schreef R-woud93 het volgende:
Dit is het gesprek waardoor het kabinet gaat vallen, en jullie zijn er allemaal getuigen van
2 nieuwe klanten in één dag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |