Ik ken Wibi Soerjadi, die kwam ooit bij mijn vrouw aan de kassa bij een AH To Go 10 jaar geleden, grappig hè!quote:Op donderdag 19 december 2019 16:31 schreef 00wildchild het volgende:
Via via is toch niet iemand kennen.
We kunnen nu wel lachen maar hij wordt as we speak onder zijn bureau door 3 Braziliaansen gepijpt terwijl hij zijn sigaar aansteekt met een honderdjequote:Op donderdag 19 december 2019 16:33 schreef TTSS het volgende:
[..]
Voor Ronald wel, die doet graag interessant met niks, verpakt in een flinterdun goudkleurig papiertje.
En nu hebben we allemaal een denkbeeldige vriend met de naam Ronaldquote:Op donderdag 19 december 2019 16:33 schreef TTSS het volgende:
[..]
Voor Ronald wel, die doet graag interessant met niks, verpakt in een flinterdun goudkleurig papiertje.
Was hij maar denkbeeldigquote:Op donderdag 19 december 2019 17:31 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
En nu hebben we allemaal een denkbeeldige vriend met de naam Ronald
Ik ben wel tastbaar na al die foto's hier op fokquote:Op donderdag 19 december 2019 18:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal denkbeeldig voor mij.
Toch zal ik dan nooit weten hoe je echt bentquote:Op donderdag 19 december 2019 19:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben wel tastbaar na al die foto's hier op fok
Heel leukquote:Op donderdag 19 december 2019 19:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Toch zal ik dan nooit weten hoe je echt bent
Is ook moeilijk in een tijd waar je altijd geleefd wordtquote:Op donderdag 19 december 2019 20:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jammer dat je er zelf niet zo van lijkt te genieten
Ik wees dat altijd een beetje af..quote:Op donderdag 19 december 2019 20:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is ook moeilijk in een tijd waar je altijd geleefd wordt
quote:Op donderdag 19 december 2019 22:57 schreef FernandoMartinez het volgende:
Kaarsjes en kerstverlichting, wat heerlijk
quote:Op donderdag 19 december 2019 13:26 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Schijngezelligheid.
En een paar jaar geleden werden we genaaid toen de CEO met kerst een prachtig verhaal kwam en met de nieuwjaarsborrel doodleuk een reorganisatie aankondigde waarbij mensen ontslagen werden.
Kan ik niet zo goed tegen.
Dit is gewoon thuis in een romantische setting samen met mevrouw Martinez met oprechte liefde.quote:Op donderdag 19 december 2019 23:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Huh wat is dit nou dan
[..]
[..]
Gaat haar alleen om je geld en een verblijfsvergunningquote:Op donderdag 19 december 2019 23:14 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dit is gewoon thuis in een romantische setting samen met mevrouw Martinez met oprechte liefde.
Dat lijkt best mee te vallen tot nu toe, ik betaal amper voor mn boodschappenquote:Op donderdag 19 december 2019 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaat haar alleen om je geld en een verblijfsvergunning
Aha. Dan is het goed maat.quote:Op donderdag 19 december 2019 23:14 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dit is gewoon thuis in een romantische setting samen met mevrouw Martinez met oprechte liefde.
Kaarslichtjes zijn wel prettiger dan LED verlichting, brengt veel meer sfeer.quote:Op donderdag 19 december 2019 23:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Aha. Dan is het goed maat.
Word zelf een beetje gek van al die lichtjes. Een kerstboom is wel grappig maar daar mag het van mij ook wel ophouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |