Omdat ik eindelijk weer eens de energie heb om op te ruimen ben ik dat ook maar eens gaan doen. Tijdens het opruimen kom je wel eens wat tegen waarvan je niet meer weet wat je er mee moet doen maar het zonde vindt om weg te gooien. Daarom even een topic, misschien dat ik iemand anders zo kort voor de kerst er nog blij mee kan maken.
De grote/zware items kunnen alleen worden opgehaald aangezien ik momenteel alleen lopend naar het postkantoor kan. Ophalen kan in de regio West-Brabant (vlak onder Dordrecht, boven Breda). Voor verzending gebruik ik gewoon PostNL met het standaardtarief (¤6,95).
Spullen die als gratis of t.e.a.b. staan komt feitelijk op hetzelfde neer, je mag het gewoon gratis meenemen maar een kleinigheidje wordt gewaardeerd (drank, chocolade, restjes uit je kerstpakket

).
Samsung LCD TV LE32A456 specs - Gratis of t.e.a.b. (wordt niet verzonden)
![R2qXv9Q.png]()
Inmiddels een oud beestje van 10+ jaar die tot begin dit jaar nog gewoon prima dienst heeft gedaan als slaapkamer TV, de voet is wel een beetje gammel of zit gewoon verkeer gemonteerd dat kan ook._
Canon Pixma MG6450 Wit specs - Gratis of t.e.a.b. (wordt niet verzonden)
![26BaAhR.png]()
Jaartje of 3/4 geleden gekocht, ongeveer 10 velletjes mee geprint, een formulier ingescand en daarna niet meer aangeraakt.
_
Teenage Mutant Ninja Turtles spel specs - Gratis of t.e.a.b.
Zat geloof ik ooit eens een keer in een iboodbox, keertje uit de doos gehaald om te kijken wat het was maar dat is het ook wel._
Wii Ghost Squad + Squad Gun (sealed) specs - Gratis of t.e.a.b.
Ooit gekocht in de tijd de Free Record Shop een ultieme poging deed het bedrijf te redden, dat is helaas niet gelukt, het spel uit het plastic halen ook niet helaas._
Tafeltennissetje inclusief net - Gratis of t.e.a.b.
![llAqeUs.png]()
Handig voor op de camping (of kantoor), pingpongsetje met 2 batjes, balletjes en een net dat je middels klemmen op elke tafel kunt vastmaken. _
Flyers - Gratis of t.e.a.b.
![qYsnS2l.png]()
Vroeger toen ik nog jong was vond ik het leuk om flyers te verzamelen en ging ik ook wekelijks langs de platenzaak om de nieuwste te halen. Die tijd is voorbij en ik heb nog een goedgevulde tas vol met flyers uit de periode 2003-2008 van met name hardstyle/hardcore feesten en festivals.
_
JVC KD-R401 autoradio specs - Gratis of t.e.a.b.
![K12t34W.png]()
Heeft destijds ergens in 2011 een paar maandjes in mijn auto gezeten en is er toen uitgehaald toen er nieuwe kwam. Heeft naast de cd-speler zowel een AUX als een USB aansluiting. _
PS3 DJ Hero 2 (+1) specs - Gratis of t.e.a.b.
Weer zo'n spel dat ik in een opwelling heb gekocht maar nauwelijks heb aangeraakt. Dit is deel 2 van het spel en daarbij zat deel 1 er gratis bij. Mag ook geruild worden voor een Technics SL-1200 als die bij iemand in de weg staat
._
*En dan nu toch een aantal zaken waar ik een financiėle vergoeding voor zou willen ontvangen.
Shuttle Omninas KD20 (NAS) specs - ¤25,- incl. verzending (pakketpost)![5UaybiS.png]()
Een ietwat gedateerde NAS-behuizing geschikt voor 2 schijven, ziet er mooi uit maar is nooit in gebruik geweest en bevat zodoende ook geen schijven.
Dragonball manga deel 1 t/m 23 Nederlandstalig - ¤25,- incl. verzending (pakketpost)
![aGcL8yc.png]()
Hoeveel delen de serie heeft durf ik niet te zeggen en hoe oud het is ook niet, de eerste delen waren in ieder geval nog enkel geprijsd in guldens en Belgische franken 
_
Nikko DS3 WRC 2013 Evo Pro Line specs - ¤25,-(alleen ophalen)
![u9zZXxk.png]()
Vorig jaar in een opwelling gekocht nadat ik mijn eigen DS3 tegen een boom had gereden (
), dit is een model dat wat meer geschikt is voor oudere kinderen (of jonge ouderen
) daar die 24 km/u gaat. Helaas heb ik dat nog nooit uitgetest en zit die nog ongeopend in zijn verpakking. _
Top Gear Magazine ~2008 - ~2015 - Alleen ophalen
Nog even geen foto en prijs, moet ze nog even goed uitzoeken, zeker de laatste magazines zit nog een groot deel in het plastic. Vanwege het gewicht alleen ophalen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Geckoo op 24-12-2019 09:53:43 (edit) ]