Lijkt het wel op jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:13 schreef TigerXtrm het volgende:
Die gast is gewoon seriemoordenaar joh
Eens. Veruit beste programma.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:40 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zin in. Kees is de grootste baas van de Nederlandse tv
quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:40 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zin in. Kees is de grootste baas van de Nederlandse tv
Dit onderwerp interesseert mij ook niet zoquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:43 schreef tompsv18 het volgende:
Vind het niet zo’n boeiend onderwerp
Owh thanks denk dat ik hem ff op opnemen zet eerst om de reclame blokken te kunnen doorspoelen. Maar ga kijken.quote:
hebberigheid.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:51 schreef Isane het volgende:
Waarom geven mensen zoveel geld uit aan investeerders?
Mwah het gaat nog een hoop tijd en geld kosten, maar op zich moet zoiets toch wel gedeeltelijk incasseren zijn. Zuid Afrika is niet echt een bananenrepubliek en hij had nog wel het een en ander op zijn naam staan.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:31 schreef tompsv18 het volgende:
Arme man. Die gelooft nog steeds dat ie zn geld terugkrijgt.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:34 schreef DIJK het volgende:
Zuid Afrika is niet echt een bananenrepubliek
Er is al iemand die begonnen is met een slecht stukje over Alex M. te schrijven. Hopelijk komt die boef er slecht vanaf en krijgen die broers iets terug.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
Sea Grill Facebook helemaal vol met slechte recensies van kijkers
Een journalist bedoel je?quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:37 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Er is al iemand die begonnen is met een slecht stukje over Alex M. te schrijven. Hopelijk komt die boef er slecht vanaf en krijgen die broers iets terug.
Volgens de Google reviews is Alex M. sinds 1 juli geen eigenaar meer van Sea Grill......er zijn een paar slechte reviews bijgekomen!quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:45 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Een journalist bedoel je?
Sea Grill Facebookpagina is inmiddels verwijderd
Binnen 3 minuten had je t gewoon kunnen vinden dat het nep was.quote:
Klopt, maar ze dacht dat hij centen had en ze kon ook gewoon gebruik maken van die rekening; heel dom dat je hier intrapt maar deze val is wel slim opgezet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Binnen 3 minuten had je t gewoon kunnen vinden dat het nep was.
Eens.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:52 schreef RipCity het volgende:
Hopelijk gaat Kees weer eens wat in Nederland maken. Leuker dan telkens hetzelfde in het buitenland. Vaak beetje herhaling van zetten laatste tijd.
Die gasten in dat huis hebben na de confrontatie alles direct gewist lijkt me. Gaat echt niets mee gebeuren.quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:30 schreef kree het volgende:
Vraag is altijd wat gebeurt en dan daarna, daar ben ik dan benieuwd naar. Serieus onderzoek. Hmmmms wss komen ze er nog mee weg uiteindelijk.
Ja ok het typische figuur dus waar ze op azen sowieso al. Iemand met geld. Lol ik ben in staat om zelf een heel fake profiel te maken en om eens te kijken hoe er op gehapt gaat worden door de nigerianen. En ervaring met internet. No shit nah denkt ze te hebben wss maar dat is de hele fout gelijk al.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:25 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ellen de 'internetfreak'Lekker dickpickje ontvangen ja toch
Er zijn verschillende sites en fora van mensen die de Nigerianen in de zeik nemen. Voorbeeld; https://aff.419eater.com/quote:Op woensdag 16 september 2020 14:30 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ok het typische figuur dus waar ze op azen sowieso al. Iemand met geld. Lol ik ben in staat om zelf een heel fake profiel te maken en om eens te kijken hoe er op gehapt gaat worden door de nigerianen. En ervaring met internet. No shit nah denkt ze te hebben wss maar dat is de hele fout gelijk al.
Aflevering is ingelast, dus dat moet haast wel een klapper worden.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:40 schreef H0D3NPYL het volgende:
Vanavond whatsappfraude
Ik verwacht een topshow
Toch leuke hobby naast FOK! runnenquote:Op dinsdag 22 september 2020 20:37 schreef tompsv18 het volgende:
Danny altijd met hetzelfde trucje. Werkt wel.
Kees doet het met Puck?quote:
Denk het niet. Hij is inmiddels 16 jaar met z'n vrouw getrouwd.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kees doet het met Puck?![]()
Puck is trouwens inmiddels ook best vaak in beeld geweest, zo anoniem is zij ook niet meer.
Peter R. Had ook wekelijks een bij-vrouw.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk het niet. Hij is inmiddels 16 jaar met z'n vrouw getrouwd.
https://www.rtlboulevard.(...)uwelijksdag-met-foto
ja hequote:Op dinsdag 22 september 2020 21:26 schreef praadje het volgende:
Heerlijk aflevering en heerlijke confro.![]()
![]()
Topshowquote:Op dinsdag 22 september 2020 21:26 schreef praadje het volgende:
Heerlijk aflevering en heerlijke confro.![]()
![]()
Ja daar stond ik ook van te kijken maar misschien willen ze RTL5 een beetje uit het slop halen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:30 schreef RipCity het volgende:
Jammer dat het weer zo weggestopt wordt op rtl5. Dit hoort gewoon op rtl4 thuis.
Die gasten voelen zich gewoon onaantastbaar. Kees en de politie zullen toch niet voor ons komen? We hebben ons toch zo goed ingedekt.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Heerlijke actie, Keesje![]()
Wat zullen die gasten zich dom voelen. Ga je op de foto met Kees terwijl hij met politie in de weer is en je onderweg bent naar je criminele matties die toevallig in dat hotel zitten. Hoe dom ben je dat je dan de link niet legt![]()
En dan ook 43.000 euro overmaken en niet bij jezelf denken "Goh, dit gaat wel heel makkelijk. En Kees van der Bacon stond net buiten. Met politie. Kut."quote:Op woensdag 23 september 2020 15:31 schreef fathank het volgende:
Die selfies zijn ook wel hilarisch
Maar wat een stel achterlijken, een app installeren zodat je zelf het geld over kan maken dan heb je het niet helemaal op een rijtje als scammer
Ik wilde het net zeggen. Wat ik zo zag in het voorstukje wordt het een Topshowquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:29 schreef RipCity het volgende:
Vanavond wordt het TOPSHOW!
Opsporing verzocht wordt keihard verslagen door Cheese from the Bacon.
Vertrouw niemand met een schoudertasquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:43 schreef yosander het volgende:
Cheese from the bacon die ff de Zuid-Afrikaanse Joe Exotic gaat pakken?
Zijn sowieso rare dingenquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vertrouw niemand met een schoudertas
quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:44 schreef Fugue het volgende:
Kees is een baas dat hij dit een keer aanpakt. Jammer genoeg blijven dit soort walgelijke praktijken bestaan zo lang zwakzinnigen het leuk vinden voor de instaplaatjes
Slechts één iemand in al die reisjes van Kees is erachter gekomen dat het een camera was. In Turkije was dat geloof ik.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vertrouw niemand met een schoudertas
That escalated quickly.quote:
Dit ja hahahaquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:58 schreef StephanL het volgende:
Waarom zou je naar een Township willen?
Ach in 95% van die 'gevaarlijke' gebieden kan je gewoon rondlopen (Zeker overdag) en is het alleen maar leuke beleving waarbij je leuk contact kan maken met locals...quote:
Ok. Ja zoals hij het schets valt het wel mee. Zou het zelf niet zo snel doen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ach in 95% van die 'gevaarlijke' gebieden kan je gewoon rondlopen (Zeker overdag) en is het alleen maar leuke beleving waarbij je leuk contact kan maken met locals...
Nou iddquote:
Kees is sterker dan Ibrahimovic. Die overwint alles.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:09 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou even aidstest doen als ik Kees was.
Aidsquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:08 schreef Poefbank het volgende:
Zal Kees nu langzaam veranderen in een neger?
Ik zou een paar gebruikte naalden in een open rugzak doen en daar langslopenquote:
Preciesquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:21 schreef TigerXtrm het volgende:
Kees heeft hier nog niet door dat ie waarschijnlijk op een haar na ontsnapt is aan een gewelddadige beroving.
Ja die mag die wel koesteren en aardig wat dollars geven voor de infoquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:24 schreef cobain1994 het volgende:
Mevrouw heeft nu waarschijnlijk helemaal geen tanden meer..
Pepperspray en messen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Kees neemt veel te veel risico. Dit gaat 's een keer echt verkeerd aflopen.
En dan opbiechten dat je daar voor seks met een minderjarige kwam... denk dat menig beroofde toerist zijn verlies neemt.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:25 schreef TigerXtrm het volgende:
Vraag me wel af hoe ze dat zolang volhouden zonder dat iemand naar de politie stapt.
Idd gewoon na uurtje op vrije voeten en vrij. Alsof die politie niet weet wat daar gebeurd dagelijks.quote:
Omdat die man aan kees z'n dick kwam?quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:29 schreef Oostblokkert het volgende:
Einde gemist, kanaal viel op het kinderslot verdomme
altijd. Jaapgod.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Omdat die man aan kees z'n dick kwam?
Opgelicht > Keesquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:28 schreef Zwansen het volgende:
Kees heeft het beste programma dat er op dit moment is op de Nederlandse TV.
Misschien geen medelijden, maar dat maakt het nog geen chique actie van die gasten, gewoon aanpakken Kees!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:06 schreef roos94 het volgende:
Zit nu te kijken van dat bejaarde mens in Cyprus. Hoe krijg je het in je kop om 15.000 euro over te maken naar een kerel die je nog nooit ontmoet hebt. Daar heb ik echt geen medelijden mee
quote:
Die zit bij de concurrentquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:52 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]![]()
Maar waar is ons Alberto? Dat dit kan in Nederland
Omfg...dat zulke mensen bestįįnquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:53 schreef tompsv18 het volgende:
De ooit succesvolle advocate Marijke raakte tijdens een bezoek aan Antwerpen in de ban van een magiėr. Hij nam haar mee naar zijn vaderland India en stal haar hart én haar kapitaal van vierhonderdduizend euro. Marijke is nu ontwaakt uit haar betovering en Kees neemt haar mee terug naar New Delhi. Daar blijkt wie de magiėr echt is en stuit Kees op nog een zwarte bladzijde in Marijkes leven.
Weer een topshow incoming
Ze lijkt me niet heel erg mentaal stabiel meer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:37 schreef H0D3NPYL het volgende:
Je zou denken dat je als jurist dat eerst 140k per jaar verdiend, redelijk makkelijk weer aan de bak komt?
Is..quote:
Doet me denken aan die Nigeriaanse bende die Kees oprolde en dat die vrouw haar pruik (quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:42 schreef Poefbank het volgende:
Goed, Kees er heen en confronteert die flapdrol ermee. Geld ziet ze toch niet meer terug.
Zou jij een jurist inhuren die zich voor 400k laat oplichtenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:37 schreef H0D3NPYL het volgende:
Je zou denken dat je als jurist dat eerst 140k per jaar verdiend, redelijk makkelijk weer aan de bak komt?
Dat ga je natuurlijk ook echt zeggenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:57 schreef gers het volgende:
[..]
Zou jij een jurist inhuren die zich voor 400k laat oplichten
Ik gok dat ze nu niet meer aan de bak komt iigquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Dat ga je natuurlijk ook echt zeggen
Nee iddquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:01 schreef gers het volgende:
[..]
Ik gok dat ze nu niet meer aan de bak komt iig
Labiele vrouw die is getrapt in een goedkope goocheltruc.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:02 schreef Oostblokkert het volgende:
400.000 euro??
Hoe is dat zo ver gekomen?
Ik kan dat nou nooit begrijpen, na een bepaald bedrag stuur je toch niets meer totdat er daad bij het woord komt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Labiele vrouw die is getrapt in een goedkope goocheltruc.
Nou, in haar jongere jaren mocht ze er anders best zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:04 schreef Captain_koek het volgende:
Die gast heeft het gewoon verdiend.. zouden jullie vrijwillig over die vrouw heen gaan dan? Daar wil je toch betaald voor krijgen
Minstens vier ton als ik haar zo zie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:04 schreef Captain_koek het volgende:
Die gast heeft het gewoon verdiend.. zouden jullie vrijwillig over die vrouw heen gaan dan? Daar wil je toch betaald voor krijgen
Echt snel afgegleden vergeleken bij die boot foto. Lijkt heel ander persoon.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:05 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nou, in haar jongere jaren mocht ze er anders best zijn
Oja staat me iets van bijquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Nigeriaanse bende die Kees oprolde en dat die vrouw haar pruik () af deed en ze confronteerde.
Ik zit tegen een miljoen aan dus be my guest.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:05 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Minstens vier ton als ik haar zo zie.
Jajajaja masterquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:09 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/7546553_616a4545
Heerlijk die klappen erbij.
Dat zijn vrouwen die helemaal de vinkentering in worden geslagen door zo'n vent en na afloop zichzelf de schuld geven, van ja maar ik was ook niet helemaal goed voor hem!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:22 schreef gers het volgende:
Ongelukje maar hij had wel veelste hard geduwd. Dan is het toch geen ongelukje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |